اپل اخبار Plus' جدید داستان صوتی به نظر می رسد در iOS 13.5.5 بتا

آخرین iOS 13.5.5 بتا نشان داد جدید از ویژگی های صوتی شرکت اپل اخبار به علاوه خدمات است که می افزاید: پادکست-سب

توسط PARINEWS در 13 خرداد 1399

آخرین iOS 13.5.5 بتا نشان داد جدید از ویژگی های صوتی شرکت اپل اخبار به علاوه خدمات است که می افزاید: پادکست-سبک های ضبط شده از longform مقالات به برنامه به عنوان کشف شده توسط 9to5Mac. اپل بود گزارش کار بر روی این ویژگی در اوایل سال جاری اما به تازگی نشان داد بخش از برنامه اخبار علائم واقعی برای اولین بار نگاه های صوتی تلاش است.

بتا می افزاید: "صوتی" تب به اپل اخبار برنامه که در آن نسخه های صوتی از داستان های جمع آوری خواهد شد. تب نیست کاملا کاربردی و در عین حال; در حال حاضر وجود دارد هیچ واقعی ضبط شده که بازی. اما در این نسخه از نرم افزار یافت می شود توسط 9to5Mac, مقالات از وال استریت ژورنال, سیمی, افراد, انواعو مجله نیویورک تا به حال نسخه های صوتی, اگر چه آن را تقریبا مشخص است که اپل هنوز در حال کار کردن صدور مجوز جزئیات.

به عنوان 9to5Mac یادداشت در آن تصویری رابط در اینجا این است که بسیار شبیه به اپل پادکست برنامه UI با سریع 15 ثانیه ای دکمه عقب و گزینه های برای پخش سریع تر. نیز وجود دارد یک لینک سریع است که می تواند شنوندگان از نسخه ی صوتی داستان به نوشته یکی از آنها اجازه می دهد به دنبال همراه با متن اصلی در حالی که گوش دادن به این مقاله است.

قابل توجه اصلی گزارش برای اپل جاه طلبی های صوتی نشان می دهد که این شرکت به دنبال ندارد فقط به مجوز موجود پادکست محتوا بلکه تولید خود را در نسخه های صوتی با بازیگران حرفه ای از همان حق بیمه و محتوای اخبار است که آن را ارائه می دهد با اپل اخبار Plus.

صوتی داستان تنها در دسترس برای مشترکین به $9.99-یک-ماه اپل اخبار Plus اشتراک. اپل اشتراک خدمات (از جمله اپل اخبار Plus) حیاتی هستند برای شرکت در برنامه های بلند مدت و ارائه حق بیمه پادکست-مانند تجربه برای ویژگی های عمده و longform مقالات می تواند به منظور جلب مشتریان بیشتر.

روشن نیست که اپل در حال برنامه ریزی برای راه اندازی صوتی برای اپل اخبار Plus, اما این واقعیت است که آن را در زمان در iOS بتا به نظر می رسد نشان می دهد این شرکت نزدیک به یک نسخه از نیست. با WWDC سال 2020 فقط در اطراف گوشه این امکان وجود دارد که رسمی تر اعلام می شود به زودی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن