NBA 2K21 را PS5 و سری X نسخه های هزینه خواهد شد $69.99, اشاره در نسل بعدی پرش قیمت

2K Games اعلام کرده است که آن را به فروش next-gen PS5 و Xbox سری X نسخه های آینده NBA 2K21 برای $69.99 یک با 1

توسط PARINEWS در 12 تیر 1399

2K Games اعلام کرده است که آن را به فروش next-gen PS5 و Xbox سری X نسخه های آینده NBA 2K21 برای $69.99 یک با 10 دلار افزایش به نسل فعلی Xbox One و PS4 نسخه های از بازی. و این اولین نشانه ای که ایکس باکس سری X و پلی استیشن 5 ممکن است آوردن یک افزایش قیمت از استاندارد 60 دلار است که عمده فیلم های فروخته شده در سال زمانی که آنها وارد این سقوط.

اکثر بازی های ویدئویی فروخته شده است در $60 قیمت از "هفتم-gen" کنسول عصر ایکس باکس 360, پلی استیشن 3 و Wii نینتندو بود که 10 دلار افزایش قیمت از $50 استاندارد بود که قبل از آن. اما اگر NBA 2K21 هر نشانه ای که 60 $در دوران مورد به بیش از: فرض دیگر استودیو بازی دنبال بازی های 2K' منجر اینجا PS5 و Xbox سری X می توانید ببینید $70 بازی تبدیل شدن به هنجار جدید برای عناوین AAA.

افزایش قیمت نیست از آبی: به عنوان بازی تبدیل شدن بیشتر و بیشتر پیچیده و دقیق آن می شود بیشتر و گران تر برای توسعه دهندگان برای ایجاد یک عنوان. و ما در حال حاضر شروع به دیدن قیمت خزش به سمت بالا در نسل فعلی با گران تر "لوکس" و یا "طلا" نسخه از عناوین که شامل پاداش اضافی مطالب آرایشی و بهداشتی و یا DLC.

اما برای بازیکنان مورد به پوسته از صدها هزار دلار در یک کنسول جدید این دقیقا هیجان انگیز برای دیدن است که همه بازی های جدید در آینده ممکن است حتی گران تر بیش از حد.

حتی بیشتر خسته کننده است این واقعیت است که در علاوه بر این به $60 نسل فعلی و 70 دلار در نسخه نسل بعدی 2K Games نیز فروش ویژه $99.99 "Mamba برای همیشه Edition" که شامل متقابل نسل نسخه. به عنوان 2K را مطبوعاتی توضیح میدهد: "خرید Mamba برای همیشه نسخه در هر دو زمان و یا نسل بعدی سیستم عامل فراهم می کند یک کپی از نسخه استاندارد بازی در این نسل دیگر بدون هیچ هزینه اضافی در همان کنسول خانواده است."

در صورتی که برای تلفن های موبایل آشنا که دلیل آن را تقریبا یکسان به هوشمند برنامه تحویل که مایکروسافت ارائه شده است و برای ایکس باکس سری X و ایکس باکس یک یا ارتقاء رایگان است که studios مانند CD Projekt Red یا Bungie قول داده اند که برای Cyberpunk 2077 و سرنوشت 2. اما به جای ارائه آن cross-gen ارتقاء به صورت رایگان, بازی های 2K شارژ بازیکنان $30 یا 40 دلار اضافی برای امتیاز.

آن را حتی محدود تر از EA "دو حق" برنامه برای Madden 21ارائه می دهد که بازیکنان free next-gen ارتقا دهید اما با توجه به محدودیت زمانی برای ارائه. (بازیکنان باید تا راه اندازی Madden 22 به بهره برداری است.)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن