Neopets راه اندازی open beta برای یک تلفن همراه جدید سایت

محبوب بازی آنلاین Neopets راه اندازی یک بتا باز برای سایت های تلفن همراه این شرکت اعلام کرد در توییتر جمعه. "ا

توسط PARINEWS در 17 خرداد 1399

محبوب بازی آنلاین Neopets راه اندازی یک بتا باز برای سایت های تلفن همراه این شرکت اعلام کرد در توییتر جمعه. "این Neopets Mobile Beta وارد کرده است! در حال حاضر شما می توانید خیره کننده زمین از Neopia از کف دست خود را!" این شرکت بسیار هیجان زده ایم.

در یک ویدیو ارسال شده به توییتر Neopets نام مدیر استفانی خداوند تشکر طرفداران برای حمایت خود را در طول 20 سال گذشته و تشویق علاقه مندان به آزمون سایت. "در حالی که این یک بتا باز ما در مراحل بسیار اولیه از توسعه و به دنبال به جلو به تمام انتقادات و پیشنهادات خود را برای کمک به راهنمای این محصول در حال حرکت رو به جلو است."

Neopets شده است به آرامی محو شدن در طول چند سال گذشته اما نگهداری یک فرقه به ویژه در میان زنان جوان که اعتبار سایت با کمک به آنها یاد بگیرند به کد. سازندگان آن به فروش می رسد سایت سرگرمی کرگدن Viacom در سال 2005 است که بعد از آن فروخته شده به JumpStart یک شرکت است که باعث می شود بازی های آموزشی برای کودکان.

تلفن همراه بتا نیست Neopets' برای اولین بار مبادرت به تلفن همراه. آن افسانه ها و نامه بازی که در آن مدیر عامل شرکت به عنوان ترکیبی از "Neopets lore یک بازی پازل مکانیک و جنگ" سال گذشته راه اندازی شد. بازی احیا Neopets شخصیت از اوایل 2000s بود اما ملاقات با بررسی مخلوط.

ما رسیده ایم به JumpStart برای جزئیات بیشتر در مورد Neopets احیا و به روز رسانی خواهد شد زمانی که ما گوش به عقب. به اتمام بتا فقط ورود به Neopets سایت از یک مرورگر تلفن همراه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن