نه Bandipur را 'Mayar پادشاه' اما 'رمز و راز مرد' از ماهاراشترا

میسور/Mysuru: یک ویدئو کلیپ از یک نر ببر پیاده روی با شکوه در داخل Bandipur ببر رزرو رفته ویروسی در رسانه های

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

میسور/Mysuru: یک ویدئو کلیپ از یک نر ببر پیاده روی با شکوه در داخل Bandipur ببر رزرو رفته ویروسی در رسانه های اجتماعی. اما واقعیت این است که تصویری است از Bandipur اما از Chorbahuli منطقه است که در ماهاراشترا بخشی از Pench پارک ملی.

ویدیو دریافت کرده است بسیاری از "wows" در رسانه های اجتماعی با هزاران نفر از نمایش ها. یک بخش از روزنامه ها گزارش شده بود که ببر خال دار شده است در منطقه هسته Bandipur و آن را در حدود شش تا هشت سال سن. این گزارش گفت که وزارت جنگل است نام آن را به عنوان "Mayar پادشاه".

این گزارش نشان داد که این ببر را به محل Bandipur را "شاهزاده" که سال گذشته درگذشت. شاهزاده که حکومت Bandipur حدود 12 سال بود که مورد علاقه در میان گردشگران و عکاسان به عنوان او خواهد آمد بسیار نزدیک به صفری وسایل نقلیه و شمار به shutterbugs برای مدت زمان طولانی.

این 'Moyar پادشاه" دیده می شود در داخل Bandipur رزرو ببر. این گربه سانان بوده است به نام "Moyar King – Agaysta" که سالیان طولانی در پیش است.

در واقع بزرگ نیرومند و درشت هیکل گربه سانان از Pench است به نام "راز نر ببر" از Chorbahuli منطقه. صحبت کردن به ستاره میسور, حیات وحش, عکاس, محیط زیست و گربه متخصص امل جورج گفت که تصویری از Chorbahuli رمز و راز مرد به ضرب گلوله کشته شد توسط مدافع Neelesh شارما از ناگپور. در یک Facebook تصویری پست, Neelesh شارما گفت که در شب از جولای 18, او کشف بزرگ گربه. "هنگامی که بر روی یک درایو و به طور ناگهانی پادشاه به نظر می رسد" او ارسال شده است.

امل جورج که ذاتی دانش در مورد ببرها در Bandipur و Nagarahole ببر ذخایر طنز آمیز مورد سوال چگونه "راز مرد' از Chorbahuli می تواند به Bandipur در این مستند دوره است. Pench رزرو ببر یکی از برتر ببر ذخایر هند و یکی از اولین همپوشانی در سراسر دو ایالت مادها پرادش و ماهاراشترا. این خاص ببر است که به طور منظم خال خال در Chorbahuli محدوده بیش از 40 کیلومتر از Turiya دروازه.

"این 'Mayar پادشاه" است که بیش از حد ساختگی به این باور. ما به یاد داشته باشید یک داستان گفته شده توسط Bandipur oldies که ما تا به حال یک ببر به نام 'Moyar King – Agaysta" که مدت ها قبل از فوت," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن