پروژه به حذف گل و لای از Cauvery رودخانه در Kushalnagar

Kushalnagar: زمین شکستن مراسم برای یک مگا تومان. 89-لاخ پروژه به حذف گل و لای از رودخانه Cauvery در Kushalnaga

توسط PARINEWS در 22 اردیبهشت 1399

Kushalnagar: زمین شکستن مراسم برای یک مگا تومان. 89-لاخ پروژه به حذف گل و لای از رودخانه Cauvery در Kushalnagar کمربند برای جلوگیری از جاری شدن سیل در این شهر انجام شد امروز صبح. مدیکری MLA M. P. Appachu Ranjan انجام شده این مراسم در حضور Kodlipet را Kirkodli Mutt پیغمبر Sadashiva Swamiji.

این Kodagu منطقه دولت موافقت کرده برای این پروژه بر اساس درخواست Kushalnagar Cauvery Pravaha Santhrasthara Vedike (فروم برای سیل آسیب دیده) و بودجه منتشر شد بر این اساس توسط دولت.

قبلی دو سال در آنجا بود و جاری شدن سیل بی سابقه در Kushalnagar و بسیاری از مناطق داخل شهر بودند در زیر آب برای هفته ها با هم. Kodagu دریافت بالاترین بارش ماه اوت سال 2018 بیش از یک 87 ساله رکورد. در سال گذشته بیش از حد منطقه دریافت و با بارندگی و در نتیجه رودخانه بودند در کامل spate.

سال گذشته برای اولین بار 400-سال-پل قدیمی در نزدیکی Kushalnagar-Koppa مرز (بعدی به تازگی ساخته پل) مستغرق در اوت. 10. این باران همراه با آب از انتشار Harangi سد آورده ناگفته بدبختی به مردم Kushalnagar.

این گل و لای است که باید برداشته شود برای جلوگیری از جاری شدن سیل در سال های گذشته. مساحت 300 متر طول و 100 متر عرض شناخته شده در اطراف Rasool طرح Muthappa Swamy معبد و Ayyappa Swamy معبد.

گل و لای و شن و ماسه همراه گل و لای حذف شدن توسط زمین محرک و کاوش های باستان شناسی زمین خواهد بود ریخته در کنار رودخانه است. همچنین کانال ساخته خواهد شد به طوری که آب باران که سیل Kushalnagar شهر می تواند به آرامی وارد رودخانه. روابط عمومی ساخت و ساز داده شده است قرارداد از گل و لای حذف.

گل و لای حذف از Harangi سد

MLA Appachu Ranjan گفت: 'ستاره میسور' امروز که یک پیشنهاد برای بلند کردن بیش از یک tmcft (یک هزار میلیون فوت مکعب) از گل و لای انباشته است که در Harangi سد در حال بررسی است و با دولت.

Harangi اصلی Cauvery تامین آب مخزن از حوضه آبریز مناطق به کریشنا رجا ساغر (KRS) سد در مندیا این تاسیسات جنوبی کارناتاکا و تامیل نادو. با توجه به سنگین و گل و لای سپرده به اندازه کافی آب نمی توان ذخیره می شود و منجر به سالانه کمبود آب. بنابراین توصیه شده است به دولت را به اتخاذ اقدامات برای حذف گل و لای به طوری که بیشتر آب می توان ذخیره شده است.

در کارناتاکا مهندسین ایستگاه تحقیقات (KERS) در KRS سد در مندیا و جغرافیایی دریایی Solutions Pvt. Ltd. تا به حال مورد مطالعه رسوبات و گل و لای پذیرش توصیه های خود به دولت منتشر شده بود تومان. 75 کرور به حذف گل و لای. "ما به درخواست دولت برای انتشار تومان. 130 کرور و پیشنهاد است و در عین حال پذیرفته می شود به عنوان دولت مشغول است و در COVID-19 نبرد" MLA گفت.

رودخانه البته اصلاح

با توجه به عمده لغزش بسیاری از رودخانه ها و شاخه های فرعی تغییر کرده البته خود را. در سال گذشته این جریان از رودخانه Cauvery بیش از Harangi رودخانه. هر سال Harangi رودخانه گزارش بالاترین جریان به Harangi سد و سال گذشته پدیده ای منحصر به فرد بود. در حالی که Harangi رودخانه سرچشمه در Pushpagiri تپه Cauvery طول می کشد تولد در Talacauvery و جریان از طریق Bhagamandala, Kushalnagar و Koodige. هر دو رودخانه در Koodumangaluru و جریان به KRS سد.

"در سال گذشته Harangi رودخانه گزارش یک جریان 30,000 برای 35,000 cusecs در حالی که Cauvery رودخانه گزارش یک جریان 80,000 به 85,000 cusecs. دلیل این است که رودخانه ها را تغییر داده اند دوره و جمع بزرگ گل و لای ناشی از رانش زمین از سال 2018 است. ما نیاز به پول برای رودخانه دوره اصلاح و حذف گل و لای و به همین دلیل ما خواسته اند برای Rs. 130 کرور روپیه" Appachu Ranjan گفت.

Dy.SP Shylendra, Kushalnagar Panchayat مدیر عامل Sujay کومار Kushalnagar Cauvery Pravaha Santhrasthara Vedike جمهور چاندرا موهان, اعضای, Uday Kumar, M. M. Charan, Varadha و Kodagana Harsha حاضر بودند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن