ق ممنوعیت r/The_Donald و r/ChapoTrapHouse به عنوان بخشی از گسترش عمده ای از قوانین آن

ق را ممنوع r/The_Donald r/ChapoTrapHouse و حدود 2000 نفر دیگر جوامع امروز پس از به روز رسانی محتوای آن سیاست ب

توسط PARINEWS در 9 تیر 1399

ق را ممنوع r/The_Donald r/ChapoTrapHouse و حدود 2000 نفر دیگر جوامع امروز پس از به روز رسانی محتوای آن سیاست به صراحت ممنوعیت سخنرانی نفرت. سیاست روز رسانی می آید سه هفته پس از سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات رهبری چندین محبوب ق مرجع تخصصی برای رفتن تیره به طور موقت در اعتراض به آنچه که آنها به نام شرکت lax سیاست های اطراف میزبانی و ترویج محتوای نژادپرستانه. آن را نشانه عمده معکوس برای یک شرکت که تعهد به آزادی بیان در طول تاریخ شده است آنقدر قوی است که آن را یک بار اجازه به کاربران برای توزیع سرقت عکس های برهنه آزادانه در سایت.

"من باید اعتراف که من تلاش کرده ایم با ایجاد توازن میان ارزش من به عنوان یک آمریکایی و حدود آزادی بیان و آزادی بیان با ارزش ها و ارزش های شرکت در سراسر مشترک انسان نجابت" ق مدیر عامل شرکت استیو هافمن گفت: در تماس با خبرنگاران.

در یک پست وبلاگ که به نقل از شرکت قوانین جدید هافمن گفت: کاربران از r/The_Donald subreddit نقض کرده سایت سیاست برای سال. (سایت رسمی اتصال به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اگر چه او انجام دهد از من بپرسید هر چیزی وجود دارد به عنوان یک نامزد در سال 2016.) "جامعه همواره میزبانی و upvoted بیشتر حکومت شکستن محتوا تر از متوسط (قانون 1), antagonized ما و دیگر جوامع (قوانین 2 و 8) و آن انجمن حاضر به ملاقات با ما از اساسی ترین انتظارات" هافمن گفت.

به طور مشابه, r/ChapoTrapHouse نیز میزبانی محتوایی که ناقض سایت قوانین هافمن گفت. این subreddit یک spinoff از محبوب جناح چپ پادکست.

ق را سیاست جدید آغاز می شود با یک قانون است که نیاز کاربران را به "در نظر انسان است." آن را می خواند:

به یاد داشته باشید انسان است. ق یک محل برای ایجاد جامعه و متعلق به حمله به حاشیه رانده شده و یا گروه های آسیب پذیر از مردم است. هر کس حق استفاده از ق رایگان از آزار و اذیت و قلدری و تهدید به خشونت است. جوامع و مردم است که تحریک خشونت یا این که ترویج نفرت بر اساس هویت و یا آسیب پذیری ممنوع خواهد شد.

که شکل گرفته بر اساس یک چارچوب سیاست که ممنوعیت سخنرانی نفرت.

"ق ماموریت را به جامعه و متعلق به همه جهان است و گفتار در جهان و در ق است که مانع دیگر مردم را از انجام این کار" هافمن به خبرنگاران گفت:. "اذیت و آزار گفتار و یا گفتار نفرت مردم مانع از آمدن به ق و احساس امنیت و آسیب پذیری ... بنابراین اگر ما سخنرانی در ق که جلوگیری مردم از استفاده از ق راه است که ما قصد داریم آن را برای استفاده می شود یا این که ما مانع از دستیابی به ماموریت ما سپس آن را در واقع بسیار آسان تصمیم گیری است."

مقدمه ای از سیاست های جدید منجر به حذف حدود 2000 subreddits تا کنون و این شرکت می گوید: "اکثریت قریب به اتفاق" غیر فعال شد. تنها حدود 200 نفر از آنها تا به حال بیش از 10 کاربران روزانه این شرکت اعلام کرد. آنها عبارتند از:

  • r/DarkHumorAndMemes
  • r/ConsumeProduct
  • r/DarkJokeCentral
  • r/GenderCritical
  • r/Cumtown
  • r/imgoingtohellforthis2
  • r/Wojak
  • r/soyboys

در سال گذشته Reddit "قرنطینه" r/The_Donald قرار دادن آن در پشت یک هشدار روی صفحه نمایش پس از آن پیدا شد به میزبان محتوای که تحریک خشونت است. این شرکت قبلا مانع از پست ها در فروم از رسیدن ق را صفحه اول. پیشین کاربران فروم شروع به حرکت به یک جدید سایت Reddit سال گذشته است.

در حالی که روز دوشنبه بین بردن برخی از آمار بالا مشخصات سیاسی جوامع هافمن گفت: این شرکت همچنان به پشتیبانی از طیف گسترده ای از بیان سیاسی.

"سیاسی سخنرانی در ادامه به امن" هافمن گفت. "اما همه جوامع از جمله سیاسی ما جوامع را به رعایت سیاست های ما. و در حالی که ما همه چیز را ما می توانیم برای کمک به آنها را در خط اگر آنها موفق به انجام به طوری که آنها مجاز در Reddit."

در حالی که r/The_Donald هیچ مقام اتصال به ناروا ق را حرکت می تواند در قرعه کشی خشم رئیس جمهور است. مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین شکایت کرده پس از ضربه محکم و ناگهانی حذف او از ارتقاء در اسنپ چت را کشف tab در اوایل این ماه و پس از توییتر شروع به قرار دادن هشدارهای برخی از رئيس جمهور توييتها.

در همان زمان این شرکت شده است تحت فشار بیشتری به حذف سخنرانی نفرت. در میان منتقدان بوده است سابق Reddit مدیر عامل شرکت الن پی ای که در اوایل این ماه گفت: r/The_Donald باید حذف شده اند طولانی در پیش است. "شما باید تعطیل the_donald به جای تقویت آن و آن نفرت و نژاد پرستی و خشونت" او گفت: در یک صدای جیر جیر در جهت هافمن. "خیلی از آنچه که اتفاق می افتد در حال حاضر نهفته است در پای خود را. شما نمی توانید می گویند BLM زمانی که Reddit پرورش و monetizes سفید برتری و نفرت در تمام طول روز."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن