Reddit با نام Y ترکیب مدیر عامل شرکت مایکل Seibel به عنوان الکسیس Ohanian جایگزینی

Reddit به نام Y ترکیب مدیر عامل شرکت مایکل Seibel به هیئت مدیره. در علاوه بر این به در حال اجرا به خوبی شناخته

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

Reddit به نام Y ترکیب مدیر عامل شرکت مایکل Seibel به هیئت مدیره. در علاوه بر این به در حال اجرا به خوبی شناخته شده accelerator Seibel همچنین تاسیس شرکت پخش زنده Justin.tv قبل از آن را تبدیل به حرکت یا کشش ناگهانی. Justin.tv اوایل گیرنده Y ترکیب دانه پول از طریق شتاب دهنده را راه اندازی صندوق به عنوان ق. (Seibel همچنین تاسیس Socialcam و فروش آن به مایکروسافت در سال 2012.)

Seibel جایگزین موسس و عضو هیئت مدیره الکسیس Ohanian که پا را از این شرکت هیئت مدیره در هفته گذشته و پرسید: به جای یک نامزد. Seibel شد Y ترکیب سیاه شریک قبل از تبدیل شدن به مدیر عامل و از او حمایت کرده است تعدادی از طرح افزایش تنوع در صنعت فن آوری از جمله BlackTech4BlackLives و سیاه و سفید با تکنولوژی های آخر هفته.

"من می خواهم برای تشکر از استیو الکسیس و کل ق مدیره برای این فرصت. من شناخته شده استیو و الکسیس از سال 2007 بوده و کاربر ق از" Seibel در بیانیه ای گفت. "در طول این دوره از زمان من را تماشا کرده ام ق تبدیل شدن به بخشی از هسته پارچه از اینترنت و من هیجان زده برای کمک به ارائه مشاوره و راهنمایی به عنوان Reddit همچنان به رشد و مقابله با چالش های در آوردن جامعه و متعلق به مخاطبان گسترده تر."

Ohanian استعفا از ق جایی که او یک عضو هیئت مدیره و نه درگیر در روز به عملیات روز در میان گسترده تر گفتگو در مورد پلت فرم را مبنی بر نژاد پرستی و نفرت گفتار و راه برای پیشبرد تنوع نژادی و مبارزه با بی عدالتی در صنعت فن آوری. مکالمه زیر شروع ق مدیر عامل شرکت استیو هافمن پست پرداختن به کشتن جورج فلوید و در جریان تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادپرستی در آن اجرایی گفت: جامعه ق می کند "را تحمل نمی کند نفرت و نژاد پرستی و خشونت است."

توجه داشته باشید موجب انتقاد از مدیر عامل سابق الن پی ای که مشخص می شود هافمن کلمات به عنوان ریاکارانه. "خیلی از آنچه که اتفاق می افتد در حال حاضر نهفته است در پای خود" پی ای گفت: از هافمن شکست به ممنوعیت سخنرانی نفرت و تعدیل یا حذف آن سمی تر جوامع است. "شما نمی توانید می گویند BLM زمانی که reddit پرورش و monetizes سفید برتری و نفرت در تمام طول روز."

متعدد subreddits رفت و تاریک پیش از آن در هفته به افتخار فلوید و بیشتر به اعتراض ق را از دست داده و نژادپرستی. بسیاری از مدیران برجسته subreddits تکرار Pao نظرات و به نام هافمن برای عدم اقدام در برابر نفرت جوامع مانند pro-مغلوب ساختن پیشی جستن subreddit r/The_Donald و دیگران. "ق اتحاد پناه نژادپرستان به عنوان سیاست برای سال" را بخوانید توجه داشته باشید ارسال شده توسط مدیران r/NFL. (برای یک نگاه عمیق تر در, ق را, تاریخچه جنجالی داوطلب بر اساس اعتدال خواندن اختصاص داده شده ستون مورد آن در آستانه's رابط در اینجا.)

Ohanian نمی نظر خود از بنیانگذاران تصدی بر خروج از هیئت مدیره. اما او می گویند که خروج از هیئت مدیره "بسیار دیر به انجام کار درست است." او رفت و می گفت او را به استفاده از خود را در آینده سود در ق سهام "برای خدمت به جامعه سیاه عمدتا برای جلوگیری از نفرت نژادی" و او اهدا $1 میلیون به بازیکن سابق NFL و فعال khezri است حقوق خود را بدانید اردوگاه آموزش و پرورش سازمان است.

هافمن اذعان انتقاد اواخر هفته گذشته در یک یادداشت جداگانه ای اعلام Ohanian تصمیم به مرحله پایین. "در اوایل این هفته نوشتم یک ایمیل به شرکت ما پرداختن به این بحران و چند راه ق پاسخ خواهد داد. هنگامی که ما به اشتراک گذاشته شده در آن بسیاری از پاسخ گفت: چیزی مانند " چگونه می توان یک شرکت است که با آن مواجه نژادپرستی از کاربران خود را در آن پلت فرم در طول سال معتبر را از جمله موقعیت؟' هافمن گفت. "این پرسش که من می دانم در حال آمدن از محل واقعی, درد, و, که من را به قلب واقعا یک بیانیه است و غیر قابل قبول فاصله بین اعتقادات ما به عنوان افراد و شرکت, و آنچه شما می بینید ما در محتوای سیاست."

هافمن در آن زمان گفت که علاوه بر تجلیل Ohanian خواسته به جای یک نامزد شرکت را نیز به روز رسانی محتوای آن به سیاست "شامل یک چشم انداز برای ق و آن جوامع به آرزوی یک بیانیه در نفرت زمینه برای قوانین و یک اصل است که ق را نمی توان به عنوان یک سلاح است." ق قصد دارد برای انجام این کار در ماه های آینده پس از جمع آوری برتر (انتقادات و پیشنهادات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب