روتاری منطقه 3181 ساخت 50 خانه برای Kodagu قربانیان سیل

مدیکری/ Mysuru: در زمانی که قربانیان 2018 را سیل ویرانگر و landslips در Kodagu هنوز به طور کامل بازسازی به عنو

توسط PARINEWS در 25 اردیبهشت 1399

مدیکری/ Mysuru: در زمانی که قربانیان 2018 را سیل ویرانگر و landslips در Kodagu هنوز به طور کامل بازسازی به عنوان بسیاری از خانه ها به معنای ساخته شده برای آنها هنوز به دیدن نور روز حتی دو سال بعد از این فاجعه روتاری بین المللی منطقه 3181 دارای بیش از 50 خانه برای قربانیان سیل.

بی سابقه باران landslips و سیل ویران زندگی می کند و خواص در Kodagu در سال 2018 است. بسیاری از روستاها محو شد به عنوان گل آمد ریزد حمل همه چیز را در مسیر خود — درختان و گل و قطب الکتریکی و خانه. آن شده است یک رابطه جنسی خشن دو سال سفر برای کسانی که خانه های خود را سخت به دست آورده پول و خواص.

بین Aug. 5 و اوت. 19, 2018, بی سابقه باران باعث cloudbursts سیل و رانش زمین آورده ناگفته بدبختی به مردم Kodagu و بیش از 30 درصد از زمین در مدیکری و Somwarpet taluks نابود شد قبلا بی سابقه ویران شد که به هر طریقی از طبیعت ارائه صدها نفر از مردم بی خانمان.

Saramma یک ذینفع روتاری خانه بازسازی فعالیت دیده می شود با گذشته دوار منطقه فرمانداران Nagarjun, کریشنا شتی فوری گذشته ولسوالی P. Rohinath گذشته روتاری بین المللی رئیس جمهور Kalyan بانرجی (سوم از راست) بازسازی Kodagu اعتماد رئیس پروژه و گذشته از ولسوالی Dr. K. راوی Appaji (دوم از راست) منطقه فرماندار منتخب Ranganath Bhat و دیگر بزرگان.

هر چند دولت در سال 2018 راه اندازی یک پروژه بلند پروازانه برای ساخت 835 خانه در فاز شده است وجود دارد یک تاخیر طولانی. تنها 423 خانه های که وعده داده شده بود در فاز اول احیا پروژه های تکمیل شده در Jamboor و Katakeri توسط Nirmithi Kendra.

تراژدی این است که خانه ها شده اند را به دست مستحق. تنها 35 خانه های که ساخته شده اند در Karnangeri شده اند تحویل به ذینفع. ساخت و ساز باقی مانده 412 خانه است و در عین حال برای شروع.

در پرتو این تاخیر این کار انجام شده توسط روتاری بین المللی منطقه 3181 گرفتار شده توجه همه را. 50 خانه که ساخته شد در دو مرحله تحویل داده اند و آخرین گروه از 25 خانه بودند تحویل به ذینفع در مارس 10 (یکشنبه گذشته) در Gargandhur-Madapura مناطق. اولین فاز از 25 خانه هایشان تحویل در ژوئن 18 سال گذشته در Iggodlu-Madapura در حضور گذشته روتاری بین المللی رئیس جمهور Kalyan Bannerjee.

بدترین آسیب دیده و مستحق ترین

روتاری صرف Rs. 2.56 کرور برای 50 خانه. صحبت به 'ستاره میسور,' بازسازی Kodagu اعتماد رئیس پروژه و گذشته از ولسوالی Dr. K. راوی Appaji گفت که 50 خانواده انتخاب شدند و بر اساس معیارهای انتخابی از بدترین آسیب دیده و شایسته ترین.

فوری گذشته ولسوالی P. Rohinath است بازسازی Kodagu اعتماد رئیس و گذشته از ولسوالی کریشنا شتی است خزانه دار با ولسوالی یوسف Mathew و منطقه فرماندار منتخب Ranganath Bhat به عنوان اعضای.

ذینفع بودند شناسایی شده توسط رهبران جامعه و ذینفعان از دوار پروژه. "آنها مردم محلی و در میان کسانی که انتخاب نمی شود پشتیبانی شده توسط دولت است. زمین و عنوان متعلق به ذینفع و خانه های ساخته شده بر روی زمین خود را به جای ساخت خانه در یک محیط ناآشنا. برخی از خانه ها تا به حال فقط ورق پلاستیکی پیچیده شده در قطب بامبو با را تغییر پوشش در بالا," او گفت:.

قربانیان زندگی زیر سایه ترس مداوم از باد و باران. "هر خانه تومان هزینه.5.05 لاخ و کمک از خیرین و Rotarians دوستان و دیگران در سراسر کشور و خارج از کشور جمعآوری شد," او اضافه شده است.

اجتماعی فاصله

با توجه به کرونا مستند و محدودیت هیچ مرحله مراسم دعوت و یا سایر ترتیبات رسمی انجام شد. خانه شد و در بیش از یک راه ساده برای حفظ فاصله اجتماعی. "این انجام شد به نفع و راحتی ذینفع خانواده به طوری که آنها می تواند اشغال خانه ها قبل از باران های موسمی آغاز این سال است. هر اتمام کار نهایی کت رنگ و حامی پلاک انجام خواهد شد در این دوره به دلیل" دکتر Appaji گفت.

این پروژه آغاز شد و با تشویق های گذشته روتاری بین المللی رئیس جمهور Kalyan بانرجی همراه با گذشته روتاری بین المللی مدیر C. Basker در ارتباط با زیستگاه برای بشریت هند و رهبری ارشد.

"آن پشتیبانی شده توسط تمام منطقه فرمانداران رئیس Birla گروه Rajashree Birla, حمایت مالی از طریق گذشته روتاری بین المللی رئیس جمهور Rajaa Saboo روتاری بین المللی رئیس جمهور نامزد Shekar مهتا روتاری بین المللی مدیر دکتر بهارات Pandya روتاری بین المللی کارگردان کمال Sanghvi دوار هند سواد ماموریت RILM دوار اخبار اعتماد روتاری بین المللی کارگردان نامزد (RIDN) دکتر راوی Vadlamani, RIDN Venkatesh, گذشته, منطقه, فرماندار دکتر Devdas رای دوار منطقه 3181 کمک های مالی تمام منطقه فرمانداران تمام گذشته فرمانداران دوار رهبران روسای جمهور مختلف باشگاه روتاری و Rotarians فردی و سازمانی و اهدا کنندگان و خیر" او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن