سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 نشان داده شده در دقیق ترین نشت هنوز

سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 step-down مدل از بالا از خط توجه داشته باشید 20 فوق العاده به بیرون درز کرد

توسط PARINEWS در 30 تیر 1399

سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 step-down مدل از بالا از خط توجه داشته باشید 20 فوق العاده به بیرون درز کرده جدید در 360 درجه رندر با تشکر از فروشنده اسرار واطلاعات محرمانه Evan Blass. این ارائه می دهد یک گوشی با یک مقدار تملق صفحه نمایش از آنچه که ما در حال انتظار از فوق العاده و دوربین عقب ماژول همچنین به نظر می رسد عدم Ultra چهارم سنسور است که این باورند که به صورت 3D ToF سنسور یا فوکوس خودکار لیزر.

اگر چه ما شنیده ام زیادی در مورد توجه داشته باشید 20 فوق العاده با تشکر متعدد نشت از جمله یکی از سامسونگ در وب سایت خود را به عنوان به خوبی به عنوان یک تصویری از این گوشی را نسبتا کمی شده بود نشان داد در مورد استاندارد توجه داشته باشید 20. ما دیده ایم هنوز هم تصاویر و نمودار آن دوربین طرح از leaker یخ جهان, اما این رندر از Blass به ما می دهد یک ایده بسیار بهتر از آن طراحی کلی.

به طور جداگانه نشت پیشنهاد کرده اند که توجه داشته باشید 20 خواهد بود طراحی شده توسط یک پیکسل 865 پلاس در ایالات متحده در حالی که سامسونگ انتظار دارد که خود را با استفاده از Exynos پردازنده 990 در برخی از بازارهای بین المللی است. مانند توجه داشته باشید 20 فوق العاده این تلفن را با صف امضا S Pen stylus.

توجه داشته باشید 20 سریال در انتظار رونمایی شود در سامسونگ رویداد در آگوست 5th. ما باید مختصر و مفید کامل از آنچه که ما در حال انتظار برای دیدن حق در اینجا است که شامل کهکشان جوانه های زندگی واقعی بی سیم earbuds تب S7, قرص کهکشان Watch smartwatch 3 و 5G نسخه از سامسونگ تاشو Z تلنگر از اوایل این سال است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن