سامسونگ چرخش خاموش کردن, راه اندازی, ساخت جعلی ویندوز است که تولید مصنوعی نور خورشید

آخرین محصول نوپا حمایت سامسونگ در خانه انکوباتور C-آزمایشگاه شامل SunnyFive سازندگان از مصنوعی در پنجره ای که

توسط PARINEWS در 29 اردیبهشت 1399

آخرین محصول نوپا حمایت سامسونگ در خانه انکوباتور C-آزمایشگاه شامل SunnyFive سازندگان از مصنوعی در پنجره ای که ظاهرا ارائه تمام مزایای نور خورشید طبیعی است.

این SunnyFive پنجره به نظر می رسد در عملکرد شبیه به درمان با نور لامپ به بازار عرضه شده به افراد مبتلا به اختلال عاطفی فصلی (SAD). این خروجی طیف کامل از نور طبیعی می تواند برنامه ریزی به تقلید از اثرات نور از پنجره.

زاویه نور تغییر خواهد کرد در طول روز و تکنولوژی های مختلف "نور خورشید حالات" — نام مستعار طلوع آفتاب, طلوع, غروب و غروب آفتاب. یک همراه و همدم برنامه اجازه می دهد تا کاربران نیشگون گرفتن و کشیدن رنگ متوسط و روشنایی و آن را آسان به تصور alarm clock قابلیت های بیش از حد.

به گفته سامسونگ این محصول "کمک می کند تا کاربران سنتز ویتامین D در حالی که آنها در داخل خانه و یا در نور کم اماکن بدون نیاز به نگرانی در مورد پیری پوست یا آفتاب سوختگی" و ادغام با شرکت خانه هوشمند اکوسیستم SmartThings.

اگر چه این اولین مصنوعی پنجره ما قبل از دیده SunnyFive را ارائه می کند نگاه ویژه نرم و صاف کردن. آن را نیز جذاب در زمانی که بسیاری از جهان است که مجبور به ماندن در خانه برای مقابله با گسترش COVID-19 بیماری همه گیر. برای هر کسی که با ضعیف روشن یا آپارتمان که قادر به جعلی پنجره با قانع کننده نور در اتاق خواب و یا حمام می تواند یک تفاوت واقعی. و برای لوکس تر katey آن می تواند علاوه بر مناسب برای هر روز قیامت پناهگاه.

متاسفانه وجود ندارد مقدار اطلاعات در دسترس در مورد SunnyFive پنجره. هیچ قیمت گذاری بدون تاریخ در دسترس بودن و هیچ وب سایت با جزئیات بیشتر است که ما می توانید پیدا کنید. فقط سامسونگ اعلام کرد که این گروه دریافت کرده است حمایت از این شرکت خواهد شد و احتمالا راه اندازی برخی از زمان به زودی به عنوان یک مستقل راه اندازی.

اگر چه ما شاهد بسیاری از بازی های جالب ایده های بیرون آمدن از C-Labs شده بدون دستیابی به موفقیت واقعی محصولات سامسونگ با وجود حمایت برخی از 45 راه اندازی است. بهترین و شناخته شده C-آزمایشگاه ابزار است که احتمالا یک پوشیدنی هوشمند کمربند بود که متاسفانه به نام ولت و که ایم و نه شنیده ام زیادی در مورد به تازگی.

نسخه قبلی SunnyFive (سپس نام SunnySide) demoed در CES این سال است. ما کنجکاو خواهید بود برای دیدن اطلاعات بیشتر در آینده است. دیگر انکوباتور ایده هایی که هم اضافی پشتیبان گیری از سامسونگ امروز شامل یک "هوشمند مطالعه توجه داشته باشید خدمات" و متن دیجیتایزر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن