هفده متحده سو مغلوب ساختن پیشی جستن دولت جدید بیش از ویزای دانشجویی دستورالعمل

هفده متحده و واشنگتن باید طرح دعوی در دادگاه در برابر تهمت و دولت سیاست که جلوگیری از دانشجویان بین المللی که

توسط PARINEWS در 23 تیر 1399

هفده متحده و واشنگتن باید طرح دعوی در دادگاه در برابر تهمت و دولت سیاست که جلوگیری از دانشجویان بین المللی که در حال در نظر گرفتن دوره های آنلاین از باقی مانده در ایالات متحده است.

یخ دستورالعمل های اعلام شده در جولای 6th, اعلام کرد که به منظور باقی می ماند در کشور برای سقوط 2020 ترم دانشجویان بین المللی باید در ثبت نام در کلاس های حضوری در مدارس خود و یا موضوع را به "پیامدهای مهاجرت از جمله, اما نه محدود به, شروع روش حذف." در ضمن دانش آموزانی که باقی می ماند در کشورهای خود را مجاز به کنترل از راه دور کلاس و حفظ خود "فعال وضعیت" اگر مدرسه خود را تنها خواهد شد ارائه از راه دور کلاس.

تحت سیاست های قبلی دانشجو و بازدیدکننده تبادل اطلاعات برنامه (SEVP) مجاز بین المللی دانش آموزان به کلاس های آنلاین بدون خطر خود را از وضعیت ویزا با توجه به شرایط غیر معمول در آورده با COVID-19 بیماری همه گیر. قبل از جولای 6th, اعلام, وجود دارد هیچ نشانه ای است که پاییز سال 2020 ترم خواهد بود موضوع به همان سیاست است.

"بخشنامه شد خودسرانه و هوس باز" طرح دعوی در دادگاه آمده است: "به خاطر آن موفق به ارائه یک دلیل برای آن واژگونی قبل سیاست ... شکست خورده به نظر قابل اعتماد منافع دانشگاه و دانشجویان خارجی و آسیب این ناگهانی برگشت باعث خواهد شد."

شاکی متحده — که شامل ماساچوست, کلرادو, کانکتیکات, دلاور, ایلینوی, مریلند, میشیگان, مینه سوتا, Nevada, New Jersey, New Mexico, اورگان, پنسیلوانیا, رود آیلند, ورمونت, ویرجینیا و ویسکانسین — ادعا می کنند که آنها را رنج می برند "آسیب های جبران ناپذیر" اگر دادگاه نمی تخلیه قانون است.

در خصوص شاکیان ادعا می کنند که حکومت تحمیل های بزرگ مالی و اداری بار در کالج ها و دانشگاه ها. طرح دعوی در دادگاه اشاره می کند که مدارس را مجبور به ارزیابی مجدد برنامه های آنها در حال حاضر می خواهم برای سال آینده خواهد بود و از دست دادن درآمد قابل توجهی از دانشجویان بین المللی که معمولا پرداخت های خارج از نرخ دولتی و نه دریافت کمک های مالی. آنها همچنین استدلال می کنند که یخ را رهنمود خواهد از تداخل با بازگشایی دستورالعمل که دولت در حال حاضر صادر شده و این فشار برای بازگشایی خواهد آن را سخت تر برای کسانی که دولتها برای حفظ جوامع خود را امن است.

طرح دعوی در دادگاه به دنبال دستور به تخلیه بخشنامه در سراسر کشور. "بخشنامه مدیرکل کالج ها و دانشگاه های سراسر کشور به سردرگمی و ما دانشجویان و دانش آموزان آینده نگر و همچنین" عمل می خواند.

کت و شلوار شامل اعلامیه ها از بیش از 40 مدارس نهفته در این قانون جدید از جمله دانشگاه ماساچوست بوستون, دانشگاه ییل, دانشگاه کانکتیکات و دانشگاه تافتز.

قبل از یخ در اطلاعیه ای تعداد زیادی از دانشگاه ها — فقط یک سوم از کالج ها در این وقایع از آموزش عالیبرنامه ریزی در ارائه برخی از مرتب کردن بر اساس مدل ترکیبی از آنلاین و حضوری آموزش. تعداد کمتری اعلام کرده بود قصد ارائه کاملا آنلاین و آموزش از جمله دانشگاه هاروارد که خبر آمد بسیار در مدت کوتاهی قبل از یخ را در دستور. هاروارد و MIT در حال حاضر ثبت یک دادخواست در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در بوستون به دنبال یک سفارش ضابط موقت.

یخ کاهش یافته است به نظر برای این مطلب با استناد به حساسیت انتظار دادخواهی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن