خانه هوشمند پلت فرم چشمک نیاز به یک اشتراک ماهانه شروع هفته آینده

خانه هوشمند پلت فرم چشمک نیاز مشتریان به پرداخت $4.99 در هر ماه هزینه اشتراک شروع May 13th, این شرکت امروز اعل

توسط PARINEWS در 18 اردیبهشت 1399

خانه هوشمند پلت فرم چشمک نیاز مشتریان به پرداخت $4.99 در هر ماه هزینه اشتراک شروع May 13th, این شرکت امروز اعلام کرد. است که به چشمک کاربران فقط هفت روز تا تصمیم بگیرند که آیا آنها می خواهند به پرداخت هزینه ماهانه برای یک سرویس است که قبلا ارائه شده به صورت رایگان به عنوان بخشی از داشتن یک چشمک محصول.

اگر شما انتخاب کردن برای ثبت نام چشمک اشتراک "شما دیگر نمی خواهد بود قادر به دسترسی به شما چشمک دستگاه از این نرم افزار با کنترل صوتی و یا از طریق API و خود را automations غیر فعال خواهد شد در 13 مه" با توجه به چشمک اعلام وبلاگ. که به نظر می رسد به این معنی است که شما از دست دادن توانایی استفاده از non-چشمک-ساخته شده خانه هوشمند محصولات متصل به یک چشمک-مدیریت راه اندازی. هر چند اگر شما تصمیم به عضویت در بعد دستگاه شما اتصال و تنظیمات و اتوماسیون می تواند دوباره فعال.

چشمک "در دراز مدت هزینه ها و اقتصادی اخیر حوادث ناشی از فشار اضافی بر روی کسب و کار ما" این شرکت اعلام کرد. "این هزینه طراحی شده است که به عنوان متواضع به عنوان امکان پذیر است" چشمک ادامه داد: بعد از آن در وبلاگ. "حمایت شما ما را قادر به ادامه به ارائه شما با قابلیت های که شما آمده ام به تکیه و تمرکز بر تسریع یکپارچگی جدید و ویژگی های برنامه است."

چشمک است در پاسخ به یک درخواست برای نظر از آستانه مورد اعلام. ناگهانی تغییر جهت به یک سرویس اشتراک نیست اولین نشانه ای که چشمک ممکن است دچار مشکلات است. یک گزارش منتشر شده توسط The Verge در اکتبر 2019 توضیح داد که چگونه Wink است که متعلق به شرکت خواهد شد.من.am فناوری شرکت من.هستم+, تا به حال در زمان پرداخت کارکنان در هفت هفته.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن