Spotify در برای اضافه کردن 8:46 دقیقه لحظه سکوت به لیست پخش و پادکست ها به افتخار جورج فلوید

Spotify را اضافه کنید 8 دقیقه و 46 ثانیه لحظه سکوت برای انتخاب لیست پخش و پادکست ها بر روی پلت فرم به افتخار ج

توسط PARINEWS در 13 خرداد 1399

Spotify را اضافه کنید 8 دقیقه و 46 ثانیه لحظه سکوت برای انتخاب لیست پخش و پادکست ها بر روی پلت فرم به افتخار جورج فلوید. طول لحظه سکوت برابر است با مقدار زمان سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین دوخته فلوید توسط گردن با زانو خود را و در نتیجه فلوید مرگ و جرقه جهانی اعتراض و تظاهرات در شهرهای آمریکا و در سراسر جهان است.

Spotify در عمل بخشی از یک گسترده تر جنبش در صنعت موسیقی به نام خاموشی سهشنبه طراحی شده در اعتراض به خشونت پلیس و نژادپرستی. یک تعداد برچسب رکورد شرکت کننده پس از یک تماس به عمل از آتلانتا سوابق بازاریابی رئیس Jamila توماس و سابق اطلس کارمند Brianna Agyemang آغاز شده است که با هشتگ #TheShowMustBePaused. ViacomCBS است همچنین شرکت در یک خاموشی ماندگار 8 دقیقه و 46 ثانیه در سراسر شبکه خود را و کانال های کابل 5 بعد از ظهر شروع و در روز دوشنبه.

"ژوئن 2nd, سیاه و سفید از سه شنبه یک روز جمعی از کار قطع به منظور کمک به مردم منعکس می آیند و با هم در حمایت از جامعه است. در این روز و هر روز — Spotify را حمایت کارکنان ما و دوستان و همکاران و هنرمندان و سازندگان در مبارزه علیه نژادپرستی و بی عدالتی و نابرابری" شرکت می نویسد: در یک پست وبلاگ. "ما با استفاده از قدرت از پلت فرم ما به ایستادگی با سازندگان تقویت صدای خود را و سرعت بخشیدن به مکالمه معنی دار و بلند مدت مورد نیاز را تغییر دهید. به عنوان یک نتیجه شما متوجه برخی از تغییرات در Spotify در شروع در 12:01 AM در روز سه شنبه."

در علاوه بر این به لحظه سکوت Spotify می گوید آن را به توقف تمام رسانه های اجتماعی, انتشار, جای تیتر پادکست ها و لیست پخش تصاویر و آرم با سیاه کردن تصویر و برجسته تر ترویج, سیاه, هنرمندان و podcasters با ویژه سرپرستی لیست پخش و آن موجود سیاه تاریخ در حال حاضر hub. این شرکت همچنین مطابق مالی کمک های ساخته شده توسط کارکنان به سازمان مبارزه با نژاد پرستی و بی عدالتی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن