از $100 معامله در مک بوک ایر اپل با صفحه کلید بهبود یافته است و تقریبا بیش از

معاملات کمی آهسته تر از امروز ما تا کنون دیده ام این هفته اما هنوز هم وجود دارد چند که ما می خواهم به شما بگوی

توسط PARINEWS در 5 تیر 1399

معاملات کمی آهسته تر از امروز ما تا کنون دیده ام این هفته اما هنوز هم وجود دارد چند که ما می خواهم به شما بگویم در مورد. در صورتی که شما از دست رفته بهترین خرید را 100 دلار تخفیف فروش بر روی آخرین مک بوک ایر لپ تاپ به پایان می رسد بعد از امروز. به جای پرداخت 1000 دلار برای مدل پایه با 256 GB از ذخیره سازی 8GB RAM و 10 Gen Intel Core i3 processor شما می توانید آن را برای $900. آن را در دسترس در نقره و طلا یا فضای خاکستری و بر خلاف بدخیم پروانه کلید سوئیچ های مورد استفاده در نسل قبلی این صفحه کلید به مراتب بهتر است.

LG 27-inch gaming monitor

اگر شما در شکار برای یکی دیگر از مانیتور برای میز کار خود را و یا خود را برای اولین بار یکی از LG 27 اینچی G-Sync-سازگار IPS monitor در Costco به $180 (معمولا 250 دلار). آن را سخت برای پیدا کردن یک 27-inch FHD مانیتور برای زیر $200, اجازه دهید به تنهایی یک است که دارای یک پانل IPS با 144Hz نرخ تجدید 1ms زمان پاسخ و FreeSync و G-Sync سازگاری برای نرخ فریم متغیر پشتیبانی می کند. این یکی به اندازه کافی بزرگ به حقه بازی های متعدد ویندوز به راحتی و در حالی که این امر می تواند بزرگ اگر این مدل تا به حال رزولوشن QHD آن است با این وجود سخت به ضرب و شتم این قیمت.

اگر شما یک Costco عضو شما دریافت 5 درصد اضافه بها به اضافه کل که در این مورد مقدار به حدود 9 دلار.

همچنین در عرصه بازی اما نسبت به بسیاری از دیگر موارد استفاده روزانه دزد است ارائه آستانه خوانندگان یک معامله در مرمت مجموعه ای از Logitech G Pro wired gaming headset. این مدل معمولا اجرا می شود برای حدود 90 جدید, اما شما می توانید گیر یکی که مرمت شده برای $50 با ارائه کد VERGEGPRO در پرداخت. مانند مدل جدید این آمده با تمام لوازم جانبی مانند تعویض لنت گوش انفصال بوم میکروفن با پاپ فیلتر و تمام کابل ها شما نیاز به آن را راه اندازی خود را با کامپیوتر یا کنسول بازی.

نکته مهم این هدست همراه با یک سال گارانتی در برابر نقص بنابراین اگر چیزی را اشتباه می رود در داخل قاب زمان که شما قادر خواهید بود به آن را ثابت و یا جایگزین بدون هیچ هزینه به شما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن