وجود ندارد به اندازه کافی تحقیق می دانم که اگر گاز اشک آور باعث اوایل دوره

سارا Trad و کریستینا پایین تر شد و هر دو گرفتار لبه ابری از گاز اشک آور زمانی که آنها با حضور در تظاهرات علیه

توسط PARINEWS در 2 تیر 1399

سارا Trad و کریستینا پایین تر شد و هر دو گرفتار لبه ابری از گاز اشک آور زمانی که آنها با حضور در تظاهرات علیه خشونت پلیس در اوایل این ماه. آنها در خط مستقیم از آتش, اما آنها هر دو احساس اثرات گاز مانند سوزن سوزن شدن پوست و آب چشم.

Trad شروع دوره اوایل چند روز بعد و با تجربه بیشتر گرفتگی بیش از حد معمول. بعد از دیدن رسانه های اجتماعی پست های در مورد ارتباط احتمالی بین اوایل دوره و گاز اشک آور او پیامک پایین تر بپرسید اگر دوران او آمده بود در اوایل بیش از حد.

آن را به حال — شب که پایین تر بوده و در معرض گاز. در واقع او دوره حدود پنج روز اولیه که غیر معمول بود. "به من گفت: وای که فقط به نظر می رسد بیش از حد از یک تصادف" پایین تر می گوید.

در رسانه های اجتماعی دیگر مردم گفت: آنها تا به حال مشابه تغییرات چرخه قاعدگی خود را پس از قرار گرفتن در معرض گاز اشک آور. سقط جنین حمایت از حقوق, گروه trevor trust Pro-انتخاب اوهایو هشدار داد در توییتر که این مواد شیمیایی هستند "شناخته شده است به علت سقط جنین." اما دانشمندان می دانیم بسیار کمی در مورد اثرات گاز اشک آور در بدن از جمله چگونه آن را ممکن است تحت تاثیر قرار female reproductive system. که باعث می شود آن را سخت به درک تجارب مانند Trad و پایین تر است.

وجود دارد بسیار کمی تحقیق در گاز اشک آور به طور کلی می گوید Rohini هار تحقیقات همکار در حقوق بشر در UC برکلی و پزشکی متخصص با پزشکان برای حقوق بشر است. "واقعیت این است که این مواد شده اند به خوبی مطالعه می گوید:" دانیل گراسمن, استاد زنان و زايمان در دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو. "خط پایین این است که آنها در حال جنگ و اسلحه های آنها طراحی شده برای آسیب رساندن به مردم بدن. به عنوان یک ارائه دهنده خدمات پزشکی, من نمی توانم چشم پوشی استفاده از آنها بر هر کسی."

یک تعداد انگشت شماری از گروه های مختلف گزارش داده اند که یک ارتباط بین گاز اشک آور — که ساخته شده از ترکیب شیمیایی chlorobenzylidene malononitrile — و سقط جنین. دولت شیلی ممنوع استفاده از گاز اشک آور پس از یک دانشگاه شیلی, گروه, گزارش, آن می تواند باعث سقط جنین. این گروه غیر انتفاعی پزشکان برای حقوق بشر مستند از دست دادن بارداری در زنان در معرض عوامل شیمیایی در بحرین در سال 2012.

"بسیاری وجود دارد, بسیاری از سقط جنین" یک پرستار در منطقه گفت: پزشکان برای حقوق بشر محققان. "ما اعتقاد داریم که سقط جنین میزان افزایش یافته است اگر چه هیچ شواهد کمی."

این حوادث تنها موردی اما آنها نگران کننده گراسمن می گوید. "این واقعا اثر از مردم اساسا از دست دادن حق خود را در اعتراض به, در صورتی که حامله هستید و یا فکر می کنم آنها ،

حتی کمتر اطلاعات در قاعدگی تغییرات. لورل Zwissler یک استاد دین در دانشگاه مرکزی میشیگان شد و در معرض گاز اشک آور با معترضین در شهر کبک در سال 2001. یکی از معترضان شروع به خونریزی در وسط چرخه. Zwissler نیز تا به حال به خصوص دوره های دردناک او در گزارش خود کتاب فمینیستی مذهبی فعالیت. ده ها تن از زنان در این تظاهرات ایمیل گروه علم برای صلح و گفت که آنها شروع دوره های خود را در اوایل. آن را تعجب آور به فعالان گفت که Zwissler "گاز اشک آور می کند که."

ناشناخته اثرات گاز اشک آور به خصوص در زنان, چندساله نگرانی در فعالان جوامع Zwissler گفت: در یک ایمیل به آستانه.

گاز اشک آور استفاده شده است در برابر مردم برای چندین دهه تحت این فرض آن نمی تواند در دراز مدت آسیب برساند. اما ما نمی دانیم که برای اطمینان حاصل کنید — و گاز اشک آور استفاده می شود در حال حاضر لزوما آنچه مورد استفاده قرار گرفت 100 سال پیش هار می گوید. حتی اگر چیزی به نام گاز اشک آور بود و کم خطر در گذشته آن ممکن است خطرناک تر اجزای امروز.

آن را غیر اخلاقی برای تست گاز اشک آور در مردم برای پاسخ به این سوالات. بهترین محققان می توانید انجام دهید این است که استفاده از حیوانات به تقلید از اثرات گاز ممکن است در یک فرد هار می گوید. محققان می توانند جمع آوری حساب دست اول از افرادی که در معرض گاز اشک آور در تظاهرات, اما این امر می تواند سخت به اذیت کردن اگر هر گونه اثرات طولانی مدت بودند از گاز خود و یا از استرس را تجربه می کنند. "بنابراین بسیاری از چیزهایی که اتفاق می افتد در اعتراض به," او می گوید.

اما فقط به این دلیل آن را دشوار است به مطالعه گاز اشک آور معنا نیست که ما نباید سعی کنید برای پیدا کردن آنچه در آن می کند. پزشکان برای حقوق بشر به نام برای جامعه پژوهش به منظور مطالعه اثرات گاز اشک آور در سقط جنین در سال 2012 گزارش. "این امر می تواند واقعا مهم است که به بررسی بیشتر مردم تجربه" گراسمن می گوید. "این یک منطقه که در آن ما لازم نیست که مقدار زیادی از با کیفیت بالا شواهد است."

در حالی که داده ها ممکن است مفید باشد وجود ندارد نیاز به شواهد قطعی از یک لینک بین گاز اشک آور و سقط جنین می گویند که آن نباید مورد استفاده قرار گیرد. "ما نمی نیاز به یک کنترل شده تصادفی نمونه می گویند شما نباید استفاده از گاز اشک آور" هار می گوید. "ما می دانیم که آن را احتمالا نمی تواند برای شما خوب است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن