این نینتندو سوئیچ stylus pen باعث حساس به فشار هنر

نینتندو سوئیچ styluses نیست دقیقا مشترک و لوازم جانبی به صورت ترکیبی سیستم بازی. مطمئن شده اند وجود دارد چند ت

توسط PARINEWS در 19 خرداد 1399

نینتندو سوئیچ styluses نیست دقیقا مشترک و لوازم جانبی به صورت ترکیبی سیستم بازی. مطمئن شده اند وجود دارد چند تلاش اما چیزی که برای ساخت یک قلم عملی و لوازم جانبی برای سوئیچ صاحبان. رنگ SonarPen آخرین تلاش در تغییر قلم فراتر از سخت افزار به سعی کنید برای تبدیل دستگاه به یک مناسب قرص.

قلم است که همراه قطعه برای رنگ های زندهدیجیتال یک برنامه نقاشی برای نینتندو سوئیچ که جانشین نینتندو 3DS stylus هنر بازی رنگ! 3D. این SonarPen یک سیمی stylus است که متصل به سوئیچ 3.5 میلی متر جک صوتی با توجه به کنسول عدم استفاده از ساخته شده است در بلوتوث.

"از آنجا که تغییر نمی کند و باید کلی بلوتوث آن را ممکن است برای استفاده حرفه ای styluses در دسترس برای سیستم عامل های دیگر" رنگ های زنده طراح ینس اندرسون گفت: در آستانه.

قلم نیز فشار حساس بنابراین سوئیچ صاحبان اعمال می شود مقدار مناسب از فشار بر روی سوئیچ ال سی دی صفحه نمایش لمسی برای تولید درجات مختلف روشنایی و یا تاریکی بر روی یک نقشه. می آید در 10 رنگ و هر چند فقط با کابل می توانید به نظر می رسد در رنگ های مختلف به عنوان قلم به خودی خود دارای یک پیش فرض سیاه و سفید رنگ.

رنگ های زنده با فشار حساس به قلم Kickstarter پروژه راه اندازی در مه 13, با بودجه هدف از $16,337 و با موفقیت به هدف خود رسیده و در همان روز آن را در حال حاضر مطرح شده بیش از $130,000. این پروژه Kickstarter است که هنوز هم در حال اجرا برای چند روز آینده. اگر شما می خواهید به بازگشت این پروژه شما می توانید تعهد $53 (یا بیشتر برای قدرت پردازش اضافی) برای به دست آوردن رنگ های زنده , فروشگاه الکترونیکی, کد در علاوه بر این به یک SonarPen.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن