Tokyo Game Show سال 2020 لغو شد با توجه به COVID-19 همه گیر

سازمان از Tokyo Game Show اعلام کرده اند که این رویداد را سال لغو شده است با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

توسط PARINEWS در 19 اردیبهشت 1399

سازمان از Tokyo Game Show اعلام کرده اند که این رویداد را سال لغو شده است با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. TGS سال 2020 بود که با توجه به محل از سپتامبر 24 تا 27 در Makuhari Messe مرکز کنوانسیون فقط در خارج از توکیو وجود دارد اما در حال حاضر برنامه ای برای برگزاری یک رویداد آنلاین به جای.

این اولین بار است که در TGS تا کنون لغو شده است پس از آن آغاز شده در سال 1996 اما خبری نمی آید به عنوان یک شگفتی به هر کسی. تقریبا هر فرد در بازی رویداد این سال بوده است خراشیده از تقویم از جمله E3 و Gamescom بزرگترین نشان می دهد در ایالات متحده و اروپا بود.

TGS سال 2020 به احتمال زیاد به دست آورده اند توجه بیشتری نسبت به میانگین سال به دلیل وضعیت خود را به عنوان بزرگ گذشته نشان تجاری قبل از راه اندازی از آینده کنسول های نسل بعدی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X. هر دو سیستم را در مجموعه ای به فروش این فصل تعطیلات اما فرصت برای دیدن آنها را در فرد پیش از خود آزاد هستند و احتمالا رفتن به محدود تر از حد معمول.

مایکروسافت در حال حاضر خود را آغاز چرخه ارتقاء آنلاین برای سری X امروز قبل از نشان دادن برخی از بازی ها برای اولین بار در حال اجرا بر روی سخت افزار جدید. سونی شده است ساکت تر تا کنون تنها آشکار PS5 آرم و مشخصات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن