بدون ورود به معبد در B. R. تپه در Shravana شنبه

Chamarajanagar: در پی Covid همه گیر و به عنوان یک اقدام احتیاطی و اندازه گیری اداره اوقاف محدود کرده است ورود

توسط PARINEWS در 31 تیر 1399

Chamarajanagar: در پی Covid همه گیر و به عنوان یک اقدام احتیاطی و اندازه گیری اداره اوقاف محدود کرده است ورود جانبازان در روزهای شنبه به تاریخی Biligiri Ranganathaswamy معبد در بالای B. R. تپه در Yelandur taluk از Chamarajanagar منطقه در ماه Shravana.

تعداد زیادی از جانبازان دیدار ranganatha پروردگار معبد B. R. هیلز در روزهای شنبه در ماه Shravana آن آغاز خواهد شد از امروز (21 جولای). دولت گرفته است این تصمیم برای محدود کردن جانبازان به معبد در Shravana ماه از نظر افزایش تعداد موارد عفونت در دولت است.

روپیه Ranganathaswamy معبد واقع در BR تپه های محبوب معبد اختصاص داده شده به هندو خدا ranganatha پروردگار. این معبد در بالای برامدگی در سطح صاف Biligiri Rangana Betta و واقع شده است در فاصله 24 کیلومتر از Yelandur و 90 کیلومتر از Mysuru. تپه معبد که دارای سابقه بیش از 500 سال یکی از مهمترین زیارتگاه این منطقه واقع میان بی سر و صدا و آرام. هر سال هزاران نفر از جانبازان و گردشگران می رسند در اینجا به دارشان از Ranganathaswamy در طول Shravana masa. این معبد است که در ستایش lakhs از جانبازان نیز بسیار مقدس برای Soliga جامعه است.

Biligiri ranganatha پروردگار Swamy معبد تبدیل به یک مقصد توریستی عمده ای در سال های اخیر است. ماشین, جشنواره, Chikka jathre برگزار شد پس از Sankranthi جشنواره را به خود جذب بیش از 30000 جانبازان و Dodda jathre برگزار شد در ماه مارس جذب lakhs. حدود 5,000 8,000 جانبازان بازدید از معبد در تعطیلات آخر هفته به خصوص در طول Shravana ماه. در سال 2017 تپه معبد بود تعطیل برای نزدیک به دو سال برای انجام نوسازی می کند.

معبد اجرایی S. M. Venkatesh پراساد به خواست هواداران به ماندن در خانه برای خود ایمنی نماز و رعایت Shravana Shanivara مراسم در خانه های خود را در یک معنی و مذهبی به شیوه ای. در این سال در روز های دیگر دولت های منطقه تصمیم گرفته است که اجازه می دهد تا جانبازان به معبد تنها در طول زمان مقرر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن