توییتر و برچسب تهمت توییتهایی به عنوان به طور بالقوه گمراه کننده " برای اولین بار

در روز سه شنبه, توییتر و برچسب دو توییت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارات نادرست در مورد پست

توسط PARINEWS در 6 خرداد 1399

در روز سه شنبه, توییتر و برچسب دو توییت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارات نادرست در مورد پست الکترونیکی-در رای گیری به عنوان "برنامه به طور بالقوه گمراه کننده است." این اولین بار از پلت فرم تا واقعیت-بررسی رئيس جمهور.

برچسب تحمیل شد در دو توییتهایی تهمت ارسال شده صبح روز سه شنبه به دروغ ادعا می کنند که "پست الکترونیکی-در برگه های رای خواهد بود چیزی کمتر از قابل ملاحظه ای جعلی" و در نتیجه "یک انتخابات تقلب." توییت با تمرکز در درجه اول در کالیفرنیا تلاش برای گسترش پست الکترونیکی-در رای گیری با توجه به این رمان coronavirus بیماری همه گیر. روز یکشنبه کمیته ملی حزب جمهوری خواه کالیفرنیا شکایت کرد رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom بیش از دولت حرکت می کند به گسترش پست الکترونیکی-در رای گیری.

با توجه به توییتر سخنگوی توییت "به طور بالقوه حاوی اطلاعات گمراه کننده در مورد رای گیری فرآیندهای شده اند و برچسب به ارائه اضافی بافت اطراف پست الکترونیکی-در برگه های رای." هنگامی که یک کاربر می بیند توییتهایی از مغلوب ساختن پیشی جستن یک لینک از توییتر است که به آنها متصل شده است که می گوید: "دریافت حقایق در مورد پست الکترونیکی-در برگه های رای." لینک منجر به مجموعه ای از توییت ها و اخبار رد کردن رئیس جمهور اظهارات.

در بالا از این واقعیت-بررسی صفحه توییتر می نویسد: "مغلوب ساختن پیشی جستن به دروغ ادعا کرد که پست الکترونیکی-در رای گیری که منجر به یک انتخابات تقلب.' اما واقعیت-چکرز می گویند هیچ مدرکی وجود ندارد که پست الکترونیکی-در برگه مرتبط به تقلب انتخابات."

توییتر سخنگو گفت: حرکت در راستای یک سیاست جدید معرفی شده در اوایل این ماه با هدف محدود کردن "گسترش مضر و گمراه کننده مطالب" مرتبط با این بیماری همه گیر. که همان سیاست اعمال نمی شود به توییت از رئیس جمهور در اوایل این ماه به دروغ ادعا می کنند که هیدروکسی کلروکین ثابت شده است به طور موثر درمان COVID-19 با توجه به یک گزارش از آستانه هفته گذشته.

براد Parscale تهمت مدیر کمپین در پاسخ به توییتر تصمیم در بیانیه ای. "همکاری با گرایش جعلی رسانه های خبری 'واقع چکرز' تنها یک صفحه نمایش دود توییتر با استفاده از سعی کنید به قرض خود را آشکار سیاسی برخی از تاکتیک های غلط اعتبار" Parscale گفت.

بیش از چند روز گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن هدف قرار داده دموکراتیک تحت کنترل ایالات مانند کالیفرنیا بیش از تلاش های خود را برای گسترش پست الکترونیکی-در رای گیری طول بیماری همه گیر. هفته گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به خودداری از بودجه فدرال از میشیگان به این دلیل که دولت را دولت فرستاده absentee ballot برنامه های کاربردی برای همه ثبت نام رای دهندگان. "من را بخواهید به نگه دارید تا کمک های مالی به میشیگان اگر آنها می خواهند برای رفتن پایین این تقلب انتخابات مسیر" مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی در آن زمان است.

تا کنون دو توییت های اخیر در مورد کالیفرنیا تنها آنهایی که برای دریافت این برچسب.

به روز شده 5/26/2020 در 7:00بعد از ظهر و همکاران: اضافه شده یک بیانیه از مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن