پیشنهاد به دولت دوباره باز مدارس در مراحل از 1 جولای

بنگلور: پس از بخشنامه صادر شده توسط اتحادیه خانه درخواست وزارت امور خارجه و اتحادیه قلمرو دولت برای رایزنی در

توسط PARINEWS در 14 خرداد 1399

بنگلور: پس از بخشنامه صادر شده توسط اتحادیه خانه درخواست وزارت امور خارجه و اتحادیه قلمرو دولت برای رایزنی در سطح سازمانی با پدر و مادر و سایر ذینفعان در بازگشایی مدارس همراه با لازم COVID-19 احتیاطی و دستورالعمل های ایمنی اولیه و ثانویه وزیر آموزش و پرورش S. سورش کومار در ملاقات با مقامات وزارت در Vidhana Soudha در اینجا در روز سه شنبه.

این نشست با صدور بخشنامه درخواست سران دولت و کمک به مدارس برای نگه داشتن پدر و مادر و معلم و مدرسه و توسعه و نظارت بر کمیته (SDMC) جلسات و کارگردانی معلمان و کارکنان برای رسیدن به مدارس از ژوئن 5 برای ضربه-شروع به آماده سازی.

در این جلسه همچنین پیشنهاد آزمایشی زمان-جدول با توجه به, که قبل از کلاس اصلی شروع خواهد شد از 20 ژوئیه کلاس های 1 تا 3 (اولیه) از جولای 15, کلاس های 4 تا 7 (بالاتر اولیه) از ژوئیه 1 و کلاس 8 تا 10 (دبیرستان) از ژوئیه 15. کلاس 8 تا 10 پیشنهاد شده است شروع با تاخیر از تاریخ 15 ژوئیه به عنوان SSLC آزمون (2019-20) برنامه ریزی شده است را از 25 ژوئن تا 4 جولای.

بخش جدا از آینده با دستورالعمل در مدرسه دوباره باز صادر شده و برخی از دستورالعمل ها برای اجرای آن شامل برگزاری کلاس ها در دو شیفت (صبح و شب) شکستن از بخش ها بر اساس تعداد دانش آموزان و در حال اجرا از مدارس در روز متناوب است.

این بخش بیشتر به کارگردانی مدارس به شروع فرآیند پذیرش از ژوئن 8 و همچنین به نگه داشتن پدر و مادر و معلم و SDMC جلسات بین ماه های ژوئن 10 و 12 و ارسال بازخورد به بخش ژوئن 15.

بر اساس بازخورد دولت را رسما اعلام تاریخ بازگشایی مدارس همراه با دستورالعمل های لازم در COVID-19 مقررات به دنبال داشته باشد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن