چرا آمازون سخت افزار باعث می شود بیشتر حس از گوگل

یک داستان از دو بخش سخت افزار. گوگل به عنوان گزارش شده توسط اطلاعاترنج می برد با عملیاتی هرج و

توسط PARINEWS در 25 اردیبهشت 1399

یک داستان از دو بخش سخت افزار.

گوگل به عنوان گزارش شده توسط اطلاعاترنج می برد با عملیاتی هرج و مرج است که به عنوان عجیب و غریب آن را به عنوان بی منطق. سخت افزار, رئیس, Rick osterloh را بازتوییت کرد بنا به گزارش یک جلسه که در آن او می گوید همه "او موافق نیست با برخی از تصمیمات اتخاذ شده در مورد تلفن" — آیا این تصمیمات نه چیزهایی که او خود را مسئول? رویایی که ساخته شده صفحه عالی دوربین آنچه در آن است بی سر و صدا و برگ و در حالی که مرد مسئول صفحه سخت افزار به طور کلی است حوصلگی به یک کار عجیب و غریب قبل از خروج به طور کامل. پود.

در آمازون, چند, جدید, تکراری تغييرات آن آتش HD قرص. هیچ هیاهو و هیچ چیز را واقعا هیجان زده در مورد — اما همچنین صفر درام. تنها آمازون و سامسونگ و هواوی به نظر می رسد واقعا هنوز هم نگه داشتن در تلاش برای ایجاد تبلت های اندروید است. و من شرط می بندم تنها آمازون روشن مورد کسب و کار برای آنها. آن را نوعی خیره کننده به نشستن و فکر می کنم چگونه غالب گوشی های آندروید در سراسر جهان هستند و در عین حال چه بد این سیستم عامل دارای شانس در قرص. در ما واقعا تنها آمازون و حتی اذیت.

هر دو آمازون و گوگل اجرای کسب و کار است که gobs از پول از چیزهایی که هیچ چیز در همه برای انجام با ساخت اسباب بازی. و در عین حال هر یک از شرکت فکر می کند این مهم است که به تولید لوازم الکترونیکی مصرفی است. چرا ؟

آمازون را ندارد, گوشی های هوشمند — بعد از آتش نشانی تلفن, افتضاح, آن را سخت به سرزنش شرکت. اما آن را یک دسته از مسائل در دسته بندی که در آن رقابت کمتر شدید و یا جایی که آمازون بیشتر به راحتی می تواند ایجاد برخی از پول بدون آنکه کسی در tizzy در مورد چگونه موفق (یا نه) آن است. این اختراع هوشمند بلندگو بازار آن را می سازد ارزان earbuds, آن را می سازد هوشمند دوربین و Wi-Fi روتر.

با بسیاری از کالا و قطعات برای گوشی های آندروید در اطراف آن آتش قرص احتمالا راه های ارزان تر و راحت تر از شما ممکن است فکر می کنم. و از آنجا که هیچ کس را آزار را قرص اندیشه در حال حاضر که گوشی های خیلی بزرگ و نه چندان رقابت وجود دارد. و افرادی که خرید Fire HD قرص بیشتر احتمال دارد به استفاده از آمازون خدمات دیگر.

همه ما می دانیم نمره با محصولات آمازون: آنها در بخشی ساخته شده برای نگه داشتن شما در آمازون اکوسیستم. بسیاری از اولین تکرار از آمازون سخت افزار نگاه نوع بنجل: اولین اکو, اکو, خودکار, اکو نشان می دهد و حتی در اولین روشن شدن شبیه داخلی نمونه های اولیه این شرکت تصمیم به درست کردن و انتشار است. پالایش تنها می آید و بعد بازار ثابت شده است. (در هر حال حاضر و پس از آن آمازون ثابت می کند این می تواند چیزی دوست داشتنی در اولین امتحان کنید که با Echo Studio.)

نکته این است: هیچ کس تنش در مورد آمازون سخت افزار (مگر اینکه آن را شامل حلقه دوربین و مسائل اجتماعی آنها را بالا ببرد). ما می دانیم آنچه که آمازون سخت افزار برای. آن وجود دارد به حمایت از آمازون خدمات محتوا: نخست تصویری و روشن شدن و الکسا و فروشگاه های خرده فروشی خود را. آمازون سخت افزار gilds لیلی و لیلی ساخته شده از پول است.

اما گوگل سخت افزار الهام بخش بیشتر احساس وحشت و نگرانی. بخش بزرگی از آن است که به سادگی که این شرکت است که به معنای واقعی کلمه باعث آندروید به نظر می رسد ناتوان از ایجاد موفق یک تلفن آندروید. Wi-Fi خود محصول به خوبی انجام می دهد و آن هوشمند سخنرانان خوب هستند. لانه گرچه هو که یک سوار وحشی وجود دارد برای یک دقیقه و آن را تنها به تازگی حل و فصل (بیشتر).

اساسا آن را بیش از حد سخت به توضیح آنچه که گوگل سخت افزار برای. آن استفاده می شود که شما می توانید می گویند که آن را برای پلت فرم آزمایش. شما نمی تواند ساخت Android راست بدون چیزهای جدید برای تست نسخه های جدید خیلی Google Nexus ساخته شده. می خواست آن را به یک شات در تلویزیون دوباره پس از آن ساخته شده Chromecast در آنچه احساس مانند یک شوخی برای دیدن اگر آن را کار کرده است.

اما در حال حاضر زمانی که شما بخواهید آن مدیران (و من) آنها به شما بگویم سخت افزار در نظر گرفته شده است برای تبدیل شدن به یک مرکز سود واقعی کسب و کار است. در تئوری است که حس می کند. تنوع ورودی آن جریان درآمد است که نزدیک به یک وجودی نیاز به گوگل. آمازون دارای راه های مختلفی برای ایجاد مقدار زیادی از پول و آن سخت افزار محصولات شرکت در یک چرخه با برخی از آنها. گوگل تبلیغات.

اما در عمل, آن را سخت به فکر می کنم که گوگل واقعا که جدی در مورد آن است. گوگل به شما خواهد گفت برای جلوگیری از تماس آن را یک سرگرمی است اما آن را سخت به. ما در حال نورد از انتشار ششم صفحه گوشی صفحه 4A. ما نیز کمتر از یک سال از پنج سال از سالگرد ایجاد گوگل سخت افزار را بدست آورد. اگر گوگل شد, جدی, شما می خواهم فکر می کنم ما می خواهم که دیده جدی تلفن فروش در حال حاضر.

آنچه که گوگل سخت افزار ؟

سخت افزار نیست اگزیستانسیالیسم مهم یا آمازون یا گوگل, اما آن را احساس می کند بیشتر وجودی برای گوگل به سادگی دلیل آن موفقیت ها و شکست های برش بیشتر از نزدیک به هسته از آنچه که گوگل در طلب آن بود. آن را در طلب آن بود به طور مستقیم "مفید" با گوگل دستیار و مختلف دیگر همه فن حریف خدمات. و سخت افزار آن است که بیشتر از یک وسیله نقلیه به نمایش گذاشتن که AI.

هنگامی که آن را در یک وب سایت بسیاری از افراد تجربه گوگل در حال واسطه در برخی از راه. آنها اتفاق می افتد بر دل لپ تاپ یا اپل, قرص و یا گوشی های سامسونگ. اگر من تا به حال به می گویند آنچه که من فکر می کنم گوگل سخت افزار است که عمدتا در حال حاضر, من می خواهم بگویم که در اعماق گوگل می داند که به واسطه یک مشکل بزرگ است.

بدبینانه این است که گوگل مصون سازی آن شرط با نگه داشتن یک سخت افزار بخش در یک سطح معاش فقط در مورد آن نیاز به سطح شیب دار آن را به سرعت اگر یکی از آن شرکت های دیگر تصمیم می گیرد به آن را قطع. این خیریه است که گوگل می خواهد برای اطمینان از بهترین تجربه ممکن است حداقل یک گزینه برای افرادی که می خواهید آن را.

بدبینانه و خیریه طول می کشد ناسازگار نیست.


سونی صحبت می کند آرام و حمل یک PS5

پلی استیشن 5 هنوز هم در مسیر تعطیلات سال 2020 انتشار میگه سونی

حماسه مدیر عامل شرکت Tim Sweeney می گوید: PS5 بسیار چشمگیر آن را 'رفتن برای کمک به درایو آینده رایانه های شخصی'. او بسیار تحت تاثیر قرار. زمانی که من برای اولین بار دیدم گزارش سازی سریع, من فکر کردم آن را فقط در مورد بار بار سریعتر. آن را به وضوح در مورد خیلی بیشتر.

"ما در حال همکاری نزدیک فوق العاده با سونی برای مدتی طولانی روی سازی," او می گوید. "ذخیره سازی و معماری در PS5 است که به مراتب جلوتر از هر چیزی شما می توانید در هر چیزی بر روی کامپیوتر برای هر مقدار از پول در حال حاضر. آن را به کمک درایو آینده رایانه های شخصی است. [بازار کامپیوتر است] رفتن به دیدن این چیز کشتی و بگو: آه عجب Ssd ها در حال رفتن به نیاز به گرفتن تا با این."

Epic Games اعلام کرد Unreal Engine 5 با گرافیک پلی استیشن 5 نسخه ی نمایشی. سازمان دیده بان این. من شوخی نیست. من به آرامی نشان می دهد. این پتانسیل را دارد که تحول برای بازی های indie در, نه فقط AAA عناوین جان پورتر اشاره کرد. Unreal Engine در دسترس است و به طور گسترده ای استفاده می شود.

من شده اند این به کرات توسط "نگاهی به گرافیک بسیار" تصویری در یک زمان بسیار بسیار طولانی.

سونی می گوید: "صبر کنید برای PS5 فروش قبل از آن را نسبت به ایکس باکس مایکروسافت بازاریابی. با گرافیک مانند حماسه دیروز نشان داد, شما نمی توانید سرزنش سونی برای اینکه با اعتماد به نفس.

گجت نیوز

اپل 13-inch MacBook Pro (2020) چکیده: بازگشت به حالت اوليه

Dell راه اندازی جدید XPS 17 و دوباره طراحی XPS 15 با 16:10 لبه-به-لبه صفحه نمایش. این یک بروز رسانی بزرگ برای یک نسبتا محبوب ماشین. کسانی که صفحه نمایش چیز دیگری بیش از حد! من به ارمغان آورد و این در من 13-inch MacBook Pro نقد و بررسی اما این خرس تکرار: اپل تاریخی نقاط قوت صفحه نمایش و عمر باتری — به دنبال ندارد که قوی نسبت به رقابت در حال حاضر.

Alienware Area-51m را ارتقا رویای شکست خورده است و فقط در یک سال. مدولار ابزارهای فوق العاده فوق العاده سخت برای به دست آوردن حق و تقریبا همیشه شکست بخشی 932.

منطقه-51m قرار بود برای ارائه بهترین قطعات از دسکتاپ بازی رایانه های شخصی و قابل حمل لپ تاپ های بازی در یک دستگاه واحد. در عوض با برچسب قیمت سنگین آن و محدود upgradability آن را به پایان رسید تا به عنوان یک سری از به خطر انداخته است که تاکید بدترین محدودیت ها از هر دو دسته.

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گسترش Huawei بان طریق ممکن است 2021. به نظر میرسد هواوی در حال رفتن به نگه داشتن فروش که P30 Pro برای مدتی.

GM جان خود را دوچرخه الکتریکی پروژه Ariv. خب این یک بد شانسی است.

بیشتر از آستانه

تسلا بازگشایی نوادا Gigafactory پس از آوردن کالیفرنیا ماشین گیاه برگشت آنلاین. بزرگحرکت شبیه چمچه زنی از Sean O'Kane.

روز قیامت پناهگاه بازار پر رونق در میان coronavirus همه گیر. خوب داستان از زو شيفر. هیچ یک از این راه دور منطقی رفتار است.

خارج از کنترل چینی موشک ریخته اند ممکن مانده در آفریقا پس از سقوط از فضا. ترسناک! لورن Grush جزئیات:

در 21 تن متریک هسته طولانی مارس 5B راه عظیم تر از 8-متریک تن چینی ایستگاه فضایی Tiangong-1 که careened به زمین در سال 2018 است. در واقع طولانی مارس 5B پنجم عظیم ترین شی به یک کنترل نشده فرود به زمین با توجه به مک داول. "این سنگین ترین جسم را به یک کنترل نشده هنگام ورود دوباره پس از سال 1991" او ادعا می کند

چگونه رمان coronavirus است سرعت روروک مخصوص بچه ها, کتاب مکاشفات یوحنا. اندرو هاوکینز گزارش:

"بزرگ روروک مخصوص بچه ها شرکت در حال از دست دادن پول زیادی در حال حاضر گفت:" کورتنی Ehrlichman معاون سابق مدیر اجرایی از دانشگاه کارنگی ملون تحرک موسسه تحقیقات. "آنها فقط در تلاش برای نگه داشتن شلوار خود را ، من آنها را نمی بینید که واقعا استراتژیک است. و کسی که قراره پرتاب پول در به انجام این کار در حال حاضر؟"

چه هنر بودجه کمک می کند تا توسعه دهندگان را منحصر به فرد و متنوع تر بازی. من تا به حال هیچ ایده ای در بودجه عمومی شد بسیار رایج و بسیار حیاتی برای indie game development.

اگر نیست آن را برای بودجه عمومی ما هرگز دیده می شود bumbling antics از Untitled غاز بازی. بازی تبدیل به یک ویروسی احساس و رفت و در را به نفع خود بازی سال در سال 2020 مستقل بازی جشنواره و تاس جوایز. در بسیاری از راه های آن نشان داد که دولت دولت سرمایه گذاری کرده بود پرداخت. بودجه عمومی بود دیگر فقط برای تو رفتگی در دیوار پروژه های. در حال حاضر فیلم ویکتوریا تبدیل شده یکپارچه در استرالیا بازی indie در توسعه و گسترش آن نفوذ فرهنگی در سراسر جهان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن