چرا کشورهای حفظ رکوع به اپل و گوگل تماس با ردیابی نرم افزار مورد نیاز

ماه گذشته پس از اپل و گوگل اعلام کرد برخی از تغییرات به آینده خود را تلاش برای پیگیری گسترش COVID-19 من اشاره

توسط PARINEWS در 19 اردیبهشت 1399

ماه گذشته پس از اپل و گوگل اعلام کرد برخی از تغییرات به آینده خود را تلاش برای پیگیری گسترش COVID-19 من اشاره کرد تعجب آور درجه که با تکنولوژی غول های تنظیم شرایط پاندمی پاسخ. آنها خود را از سخت افزار به نرم افزار و دولت های ملی که استفاده از آن برای پیدا کردن موارد جدید COVID-19 مجبور به انجام آن در شرکت ها از نظر.

این هفته که روند شروع به سرعت بخشیدن به. اما در ابتدا کمی از پس زمینه.

اپل-گوگل همکاری خواهد کرد تا شما را به انتخاب کردن در به یک سیستم است که باعث می شود گوشی خود را به منتشر می کنند و سیگنال های بلوتوث به گوشی های دیگر در اطراف شما. هنگامی که شما در نزدیکی به شخص دیگری برای یک مدت زمان طولانی — بیش از پنج دقیقه به طور معمول — هر دو از گوشی های خود را ضبط تعامل است. هنگامی که یک فرد آزمایش مثبت برای COVID-19 آنها باید این گزینه به صورت ناشناس آگاه ساختن گوشی های دیگر که آنها ممکن است در معرض ویروس و تشویق مخاطبین خود را به خود قرنطینه و یا به دنبال درمان.

یک نقطه چسبیده بین فناوری غول و ملت بوده است که روند قرار گرفتن در معرض اطلاعیه ها. اپل و گوگل می خواهید به روند اطلاعیه ها بر روی تلفن کاربران را بدون ذخیره آنها را بر روی یک سرور مرکزی برای حفظ درجه حداکثر حریم خصوصی ممکن است. برخی از کشورهای اروپایی در ضمن باید به دنبال فرایند اطلاعیه ها بر روی یک سرور مرکزی امیدوار است که با داشتن اطلاعات دقیق تر کمک خواهد کرد که آنها را شناسایی اضافی نوردهی و سرعت بیشتری شامل گسترش ویروس. (MIT فناوری Review بزرگ ردیاب که به نظر می رسد در کشورهای در حال ایجاد این نرم افزار از جمله اینکه آیا یا نه آنها به تصویب اپل-گوگل روش.)

این قرار فرانسه که سیاستمداران باید به طور منظم upbraided دره سیلیکون برای درک اطلاعات حریم خصوصی ساقط های بسیار خنده دار و موقعیت التماس اپل و گوگل برای کاهش حریم خصوصی خود را استاندارد. آلمان که دانشمندان کمک کرده بود تدبیر اروپا (نفس عمیق) پیشنهاد پان اروپایی Privacy-Preserving نزدیکی ردیابی پروژه تصمیم به پرتاب با اپل و گوگل پس از آن مشخص شد که قرار بود به اتفاق می افتد.

که در حال حاضر در انگلستان برگزار شد برگزاری شرکت در تعهد خود را به ساختمان خود را در معرض اطلاع رسانی, برنامه, حتی اگر آن را محدود کرده اند دسترسی به بلوتوث اطلاعیه های لازم برای آن به کار می کنند. جیمز وینسنت توضیح داد که چرا این یک مشکل است این هفته در آستانه:

هر دو گوگل و اپل محدود چگونه نرم افزار می توانید با استفاده از بلوتوث در iOS و آندروید. آنها اجازه نمی دهد توسعه دهندگان به طور مداوم پخش سیگنال های بلوتوث به عنوان این نوع از پس زمینه پخش به بهره برداری رسیده در گذشته برای تبلیغات هدفمند. به عنوان ثبت نام , گزارش برنامه های iOS می توانید تنها با ارسال سیگنال های بلوتوث هنگامی که برنامه در حال اجرا در پیش زمینه. اگر آی فون خود را قفل شده است و یا شما به دنبال در این برنامه پس از آن وجود دارد هیچ سیگنال. آخرین نسخه از اندروید را شبیه محدودیت تنها اجازه می دهد سیگنال های بلوتوث ارسال می شود چند دقیقه پس از برنامه بسته شده است. چنین محدودیتی را به بلوک دستگاه از pinging یک دیگر در محله های نزدیک به شدت کاهش اثربخشی هر گونه تماس-ردیابی نرم افزار.

گوگل و اپل می تواند بازنویسی این قوانین برای خود تماس-ردیابی API چرا که آنها کنترل سیستم های عامل. اما برای کشورهای در تلاش برای آن را به تنهایی مانند انگلستان محدودیت می تواند به معنای واقعی کلمه تواند کشنده باشد. کاربران آیفون با نرم افزار نصب شده می تواند ارتباط برقرار کردن با کسی است که زود تشخیص داده شود با COVID-19 و هرگز آن را می دانم اگر تلفن خود را نمی حفظ ورود به سیستم از تعامل خود را.

در حال حاضر به نظر می رسد که همه از این است که روزی در خدمات بهداشت ملی انگلستان که خواسته است این شرکت مشاوره متهم با ایجاد برنامه خود را به بررسی تغییر به اپل-گوگل ، در اینجا Alex Hern و کیت Proctor امروز در نگهبان:

با رشد پرسش که رویکرد آن پدید آمده است که سوئیس بر اساس مشاوره Zühlke مهندسی استخدام شده برای انجام یک دو هفته ای "ویژگی های اسپایک" به بررسی اجرای اپل و گوگل سیستم "های موجود در مجاورت نرم افزار تلفن همراه و پلت فرم". [...]

نخست وزیر رسمی سخنگوی سمت چپ باز احتمال این که یک تغییر را می توان ساخته شده گفتن خبرنگاران گفت: "ما مجموعه ای از برنامه های ما برای یک مدل متمرکز و این چیزی است که ما در حال گرفتن به جلو اما ما را حفظ خواهد کرد همه گزینه ها در دست بررسی تا مطمئن شوید که برنامه به عنوان موثر به عنوان امکان پذیر است."

در حال حاضر معلوم نیست چه برنامه ای است که تنها زمانی کار می کند که هر شهروند در انگلستان است که برنامه دانلود شده را باز و در حال اجرا در پیش زمینه در همه زمان ها در حال رفتن به "را به عنوان موثر به عنوان امکان پذیر است." از امروز من می شود جای تعجب نیست اگر انگلستان تا به حال به تصویب اپل-گوگل رویکرد تا پایان این ماه است.

آن را جذاب تنش: شرکت های بزرگ در تلاش برای انجام کار درست با کاربران خود در مقابل کشورهای در تلاش برای انجام کار درست توسط خود شهروندان است. به عنوان سام Lessin یادداشت در اطلاعاتاین است که یک مکان ناراحت کننده برای فن آوری های غول پیکر می شود. "این موقعیت دلخواهی برای شرکت های فن آوری" او می نویسد. "آن قرار می دهد و آنها را در یک تقریبا غیر ممکن است موقعیت در شرایط تقریبا همیشه جذب سرزنش بدون توجه به آنچه آنها را هر زمان که انتخاب سخت است."

در جای دیگر هند یادگیری است که نگرانی های حریم خصوصی در اطراف قرار گرفتن در معرض اطلاع رسانی برنامه ها و تماس با ردیابی هستند نه صرفا انتزاعی است. Aarogya Setu کشور خود وطنی قرار گرفتن در معرض اطلاع رسانی برنامه قابل توجهی حریم خصوصی معایب اندی گرینبرگ گزارش این هفته در سیمی:

مستقل محقق امنیتی باپتیست رابرت منتشر شده یک پست وبلاگ امروز صدایی که هشدار در مورد هند بهداشت استور برنامه یا Aarogya Setu ایجاد شده توسط دولت ملی انفورماتیک مرکز. رابرت داشت که یکی از ویژگی های این برنامه طراحی شده است به کاربران اجازه چک کنید اگر وجود دارد آلوده به مردم در این نزدیکی هست به جای اجازه می دهد تا کاربران به کلاه برداری محل GPS خود را و یاد بگیرند که چگونه بسیاری از مردم گزارش خود را به عنوان آلوده در هر 500 متر شعاع. در مناطقی که نسبتا پراکنده گزارش از عفونت رابرت می گوید هکرها حتی می تواند استفاده از یک اصطلاح مثلث حمله به تایید تشخیص از کسی به آنها مشکوک به مثبت باشد.

"توسعه دهندگان این برنامه فکر نمی کنم که کسی مخرب خواهد بود قادر به رهگیری درخواست خود و تغییر آنها را به دریافت اطلاعات در یک منطقه خاص می گوید:" رابرت یک محقق شناخته شده در برای پیدا کردن آسیب پذیری های امنیتی در هند شناسه ملی سیستم شناخته شده به عنوان Aadhaar. "با مثلث شما می توانید از نزدیک ببینید که چه کسی بیمار است و کسی که بیمار نیست. آنها صادقانه نیست این را در نظر بگیرید با استفاده از این برنامه است."

از یک سو حریم خصوصی شده نخست دستور برای تماس با ردیابی طرح. تمام نکته این است برای پیدا کردن مردم نام واقعی و شماره تلفن و محل بنابراین شما می توانید به آنها بگویید که آنها بیمار قبل از آنها آلوده به هر کس دیگری. در همان زمان tech غول طبعا با احتیاط از ساختمان یک ابزار است که می تواند سوء استفاده توسط اجرای قانون ظالمانه دولت و یا انواع بد از بازیگران که رابرت توصیف در هند. برای لحظه ای آن را غول' استدلال که انجام داده و انجام می شود بنابراین حداقل در حال حاضر با کمی قابل ملاحظه ای مقاومت است.

نسبت

امروز در اخبار است که می تواند بر درک عمومی از تکنولوژی سیستم عامل است.

تا روند: اپل اعلام کرد آن را به 10 میلیون دلار به COPAN تشخیص یک شرکت که تولید COVID-19 تست کیت. بودجه کمک خواهد کرد COPAN بسیار مقیاس تولید آن است. (خایم Gartenberg / آستانه)

تا روند: Facebook دادن 16 میلیون دلار در کمک های مالی به بیش از 200 اتاق های خبر از طریق Facebook روزنامه نگاری پروژه. کمک های مالی به منظور کمک به محلی اتاق های خبر شناور ماندن در طول بیماری همه گیر. (و به Facebook چیزی براق به نقطه به طوری که دولت ها مانند استرالیا نمی مالیات آنها را برای اطلاعات بیشتر.)

⬇️ روند را: آمازون کارگران در جنوب کالیفرنیا می گویند سیاست های شرکت در حال وادار کردن بیمار و کارکنان به کار می کنند. آنها همچنین می گویند انبارها در حال حاضر به پیروی از دولت پرداخت می شود, مرخصی استعلاجی در قانون به منظور جلوگیری از Covid-19 شیوع است. (سام لوین / نگهبان)

ویروس ردیاب

مجموع موارد در آمریکا: بیش از 1,243,000

مجموع مرگ و میر در ایالات متحده: حداقل 74,100

موارد گزارش شده در کالیفرنیا: 61,111

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در کالیفرنیا: 809,036

موارد گزارش شده در نیویورک: 329,405

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در نیویورک: 1,028,899

موارد گزارش شده در نیوجرسی: 131,890

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در نیوجرسی: 288,920

موارد گزارش شده در ماساچوست: 72,025

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در ماساچوست: 339,639

داده ها از نیویورک تایمز. داده ها از آزمون از COVID پیگیری پروژه.

حاکم

⭐ دموکرات از جمله سناتور الیزابت وارن با ارسال نامه ای به آمازون سوال که آیا این غول خرده فروشی انتقام در برابر whistle-blowers. آمازون به تازگی از کار اخراج چهار نفر است که با ابراز نگرانی از شیوع کروناویروس در انبار شرکت می باشد. در اینجا کیت Conger در نیویورک تایمز:

"به منظور درک چگونگی فسخ کارکنان است که نگرانی در مورد ایمنی و بهداشت شرایط نیست تشکیل تلافی سوت-باد ما درخواست اطلاعات در مورد آمازون سیاست مورد زمینه را برای نظم و انضباط کارکنان و ختم" نامه است. [...]

نامه افزایش فشار در آمازون و مدیر اجرایی آن, جف بزوس, است که به نام شهادت قبل از کنگره در تحقیقات ضد تراست شده است و مکرر هدف برای انتقاد از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. تعدادی از سناتورها و نمایندگان در حال حاضر نوشته شده به آقای بزوس ابراز نگرانی در مورد ایمنی انبار.

این برگ برنده دولت کنار گذاشته a step-by-step guide از مراکز کنترل بیماری در چه زمانی و چگونه به بازگشایی رستوران ها و دیگر اماکن عمومی در طول شیوع کروناویروس. آژانس دانشمندان گفته شد هدایت "هرگز نور روز را مشاهده کنید," با توجه به CDC رسمی. (Jason Dearen و مایک Stobbe / آسوشیتد پرس)

در اینجا چگونه جو بایدن می تواند شکست دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در اغلب دیجیتال, کمپین با توجه به پیت Buttigieg سابق مدیر کمپین. "اگر او می تواند برنده این نبرد برای ما روی صفحه نمایش او می تواند به نفع از مرگ سنتی, انتخابات ریاست جمهوری," او می گوید. (کتابداری و اطلاع رسانی اسمیت / نیویورک تایمز)

کنگره کارکنان می گویند که آنها استفاده نمی Infiniteاحتمالا نشانه گرفتن از کارفرمایان خود را که بوده است با احتیاط از چینی نرم افزار امنیت داده ها. (کاترین لیون / رول تماس بگیرید)

تکنولوژی میلیاردرهای از جمله بیل گیتس و اریک اشمیت در حال نصب یک فشار کمپین برای جلوگیری از همه گیر بعدی. آنها در حال هل دادن دولت در خارج از کشور به طور کامل تامین مالی نهادهای بین المللی مانند سازمان بهداشت جهانی. (تئودور Schleifer / Recode)

از هر 10 نفر در تلاش برای فایل برای بیکاری سه تا چهار می توانید از طریق این سیستم را به یک ادعا. متقاضیان می گویند که آنها در حال برخورد با یک آرایه از ویژگی های شکست از جمله glitchy وب سایت های پر زحمت تلفن فرایندهای تایید و تماس با صبر بار شش تا هشت ساعت است. (Colin Lecher و میا ساتو / نشانه گذاری)

نیویورک تایمز به چاپ تجسم چه نوع از کسب و کار ممکن است خطرناکترین به دیدن اگر آنها بازگشایی در حال انجام همه گیر. اما نویسنده با استفاده از جمع های ناشناس تلفن محل داده ها از آوریل 2019 که به ما می گوید بسیار کمی در مورد وضعیت فعلی این قطعه استدلال می کند. (Adi رابرتسون / آستانه)

COVID-19 پردازان توطئه هنوز میلیون ها نفر از نمایش ها در یوتیوب. آنها با استفاده از همکاری و مصاحبه به دامن یوتیوب تلاش برای سرکوب سلامت اطلاعات غلط. (ما بود صحبت کردن در مورد ویروسی "Plandemic" تصویری هفته آینده اگر شما می خواهید به انجام برخی از مشق شب بیش از آخر هفته.) (ابی Ohlheiser / MIT Technology Review)

Clearview AI — بحث رو پیگیری شرکت شناخته شده برای خراش دادن بیش از 3 میلیارد عکس از سیستم عامل مانند Facebook و توییتر — به پایان رسیده است روابط خود را با شرکت های خصوصی. این خبر در میان شدید نظارتی بررسی و چندین پتانسیل عمل کلاس دعاوی است. (رایان مک کارولین هاسکینس و لوگان مک دونالد / BuzzFeed)

کردن اجسام در حال حاضر نیاز به درایور و سواران به پوشیدن ماسک صورت در طول سواری. این شرکت همچنین گفت: آن را به شروع به تمیز کردن لوازم و ماسک برای رانندگان به عنوان بخشی از یک جدید بهداشت ابتکار. (مگان افزایش یافت Dickey / TechCrunch)

جدید از حمله سایبری ابزار به نام Aria-بدن شده است به ترسیم نظامی چینی. آن استفاده شده است در برابر دولت ها و شرکت های دولتی در استرالیا و جنوب شرقی آسیا. (Ronen برگمن و استیون لی مایرز / نیویورک تایمز)

صنعت

زوم به دست آورد Keybaseیک رمزنگاری و امنیت خدمات به منظور خدمت به عنوان یک خانه امن برای خود هویت آنلاین. دستیابی به سرعت اضافه کردن یک تیم امنیتی متمرکز توسعه دهندگان برای زوم است که به طور گسترده ای مورد انتقاد در هفته های اخیر بیش از آن ساقط در امنیت است. یعقوب Kastrenakes در آستانه این داستان:

این Keybase تیم قرار است به کمک زوم ساخت end-to-end encryption برای آن videoconferences "است که می تواند رسیدن به زمان زوم مقیاس پذیری." زوم شده است کار بر روی ساختمان true end-to-end encryption برای videoconferences از سال آینده تحت انتقاد بیش از ماه گذشته برای ساخت آن تماس های نادرست به نظر می رسد به طور کامل رمزگذاری شده است. این شرکت قصد دارد به انتشار رمزگذاری طرح در مه 22, اما هیچ جدول زمانی خاص برای زمانی که از ویژگی های خواهد شد به پایان رسید.

شهر نیویورک است که اجازه می دهد مدارس به استفاده از زوم از راه دور و یادگیری پس از شرکت توافق برای ایجاد یک نسخه سفارشی از پلت فرم به طور خاص برای این شهر وزارت آموزش و پرورش. این شهر قبلا ممنوع نرم افزار با توجه به نگرانی های امنیتی. (Alex زیمرمن و کریستینا Veiga / Chalkbeat)

همچنین: زوم, Xoom, Züm: چرا هر صدا راه اندازی بسیار سریع در حال حاضر ؟ (ارین گریفیث / نیویورک تایمز)

Facebook است که اجازه اکثر کارکنان کار از خانه از طریق پایان سال 2020 است. کارکنان که نیاز به آمده در به انجام شغل خود را قادر خواهد بود به انجام این کار با شروع در ماه جولای 6th. (سالوادور رودریگز / CNBC)

مرتبط با: Facebook نیز تعلیق تبلیغات برای شرکت کارکنان برای بقیه سال. این خبر یک هفته پس از این شرکت اعلام کرد یک "شیب تند کاهش" در آگهی های فروش در ماه مارس است. (Alex هیت / اطلاعات)

گوگل وابسته پیاده رو Labs کشیده از تورنتو شهر هوشمند توسعه پروژه با توجه به نگرانی های اقتصادی در آورده با زمان بیماری همه گیر. این خبر پس از دو سال و نیم از جنجال بر سر پروژه ریشه نفس بیش از حد و حریم خصوصی و پیامدهای مالی.

محبوب برنامه های iOS از شرکت های بزرگ مانند DoorDash, Spotify, Infiniteو Venmo به طور ناگهانی شروع توفنده دیروز به دلیل موضوع را با کیت توسعه نرم افزار (SDK) از Facebook. مشکل این است که Facebook سرعت ثابت را نشان می دهد دامنه شبکه اجتماعی پلت فرم. همچنین آن را شکست Spotify در سیستم Sonos به مثل 12 ساعت! (نیک Statt / آستانه)

یک قطعی در Instagram را برنامه iOS اجازه مردم به پست فوق العاده طولانی و تصاویر خود را تغذیه. Instagram به طور معمول محدودیت های پرتره عکس تقریبا به اندازه صفحه نمایش خود را. این شرکت متاسفانه در حال حاضر این موضوع را ثابت. (یعقوب Kastrenakes / آستانه)

گوگل اضافه شده یک ویژگی جدید به گوگل لنز آن چند منظوره هدف شناخت ابزار. شما هم اکنون می توانید کپی و چسباندن یادداشت های دست نویس از تلفن خود را به کامپیوتر خود را هر چند آن را تنها کار می کند اگر دست خط خود را شسته و رفته است به اندازه کافی. پس مال من نیست احتمالا. (جیمز وینسنت / آستانه)

گوگل وحدت بخش همه از آن پیام و برنامه های ارتباطی تحت یک تیم است. سال گذشته, استخدام شرکت خاویر Soltero به معاونت و GM G Suite مجموعه خود را از برنامه به عنوان به خوبی به عنوان گوگل دیدار و چت گوگل. Soltero ساخته شده است یک دوست خوب ایمیل برنامه به نام انجام شده بود که به دست آورد توسط مایکروسافت پس از آن او آن را تبدیل به شرکت چشم انداز برنامه. اگر هر کسی می تواند ثابت Google ارتباطات محصولات آن را او. (Dieter Bohn / آستانه)

Twitch در حال توسعه نشان می دهد بحث و دوستیابی برنامه برای علاقهمندان به بازی. این شرکت قصد دارد به صندوق یک تخته سنگ از اصلی unscripted سری خواهد بود که زنده و تعاملی پخش دو تا سه بار در هفته. (لوکاس شاو / بلومبرگ)

همه گیر ناشی از نوستالژی برای Turntable.fm ممکن است اشاره ای می تواند عادی برای جمع آوری با هم آنلاین. مگر اینکه آن را یک مد زودگذر عبور. (جک دنتون / معاون)

وبلاگ Tumblr زیبایی سال 2014 است در سراسر اینترنت. خدا را شکر! (ربکا جنینگز / Vox)

آتش زنه در حال حاضر تست زنده در برنامه چیزهای بی اهمیت. آزمون خواهد شد نورد از برای نامعلومی درصد از کاربران طراحی شده است برای کمک به Tinder آزمایش با ویدئو زندگی می کنند در حالی که همچنین تطبیق مردم است. آن را به بیت برنامه زمان تجربه کاربر فقط تجارت "هی" به عقب و جلو با یک بازی تا زمانی که هر دو از شما می میرند. (اشلی Carman / آستانه)

همه چیز برای انجام

مسائل به اشغال شما حاضر در قرنطینه.

به عنوان خوانده شده "مطمئن Velociraptors هنوز در اما است که هیچ دلیلی برای بازگشایی پارک ژوراسیک," فوری کلاسیک توسط کارلوس گریوز در McSweeney است.

آموزش خود را در مورد واقعیت های تست آنتی بادی.

تلفظ نام Elon Musk و Grimes' نوزاد جدید.

سازمان دیده بان نیوز' آخرین خاطرات یک آهنگ که در آن دعا Lipa توضیح می دهد که داستان پشت "فیزیکی."

تعجب در این بسیار خوب سگ ارائه قرنطینه آبجو.

و در نهایت...

صحبت ما

برای ما ارسال نکته نظرات, سوالات, و, سرگرم کننده, برنامه ای برای یک آخر هفته در داخل خانه: casey@theverge.com و zoe@theverge.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن