جنجال حزب داونینگ استریت: داگلاس راس، رهبر محافظه‌کاران اسکاتلند از بوریس جانسون می‌خواهد که «هم‌اکنون» افشا کند که آیا در نوشیدنی‌های مسدودکننده شرکت کرده است یا خیر؟ اخبار سیاسی

[ad_1] داگلاس راس، رهبر محافظه‌کاران اسکاتلند، از بوریس جانسون "فقط برای پاسخ به این سوال" پرسی

توسط PARINEWS در 22 دی 1400
[ad_1]

داگلاس راس، رهبر محافظه‌کاران اسکاتلند، از بوریس جانسون "فقط برای پاسخ به این سوال" پرسید که آیا در مراسم "الکل خود را بیاورید" در خیابان داونینگ در طول اولین محاصره کووید، شرکت کرده است یا خیر.

آقای راس "خشمگین" در صحبت با اسکای نیوز از نخست وزیر خواست که در صورت شرکت در تجمع در 20 می 2020 "فوراً این کار را ترتیب دهد".

آقای راس گفت: "اگر چیزی برای پنهان کردن در اینجا وجود ندارد، اگر مشکلی وجود ندارد، فقط به این سوال پاسخ دهید."

او همچنین اصرار داشت که اگر مشخص شود که جانسون قوانین کووید را نقض کرده یا پارلمان را بر سر مناقشه «درِ حزب» گمراه کرده است، باید از سمت نخست‌وزیری کناره‌گیری کند.

بوریس جانسون در حال بازگشت از دویدن صبحگاهی در مرکز لندن است.  عکس: پیتر مک دیارمید / LNP
تصویر: بوریس جانسون تصور می کرد که اوایل سه شنبه از دویدن صبحگاهی خود بازگردد. عکس: پیتر مک دیارمید / LNP

حمایت نخست وزیر از دستیار کلیدی که دعوت نامه نوشیدنی را از طریق ایمیل ارسال می کرد

اسکای نیوز هر دو را درک می کند نخست وزیر و همسرش کری در میان حدود 40 نفری بودند که در یک مراسم نوشیدنی شرکت کردند در باغ داونینگ استریت در بحبوحه اولین محاصره ملی در بریتانیا.

فاش شد که یکی از دستیاران کلیدی جانسون، مارتین رینولدز، در 20 مه 2020 ایمیلی به کارکنان شماره 10 ارسال کرد و از آنها دعوت کرد تا با استفاده از "بعضی از نوشیدنی های دور از اجتماع" "از آب و هوای فوق العاده بهترین استفاده را ببرند".

در آن زمان، انگلیسی‌ها اخیراً اجازه داشتند با یک نفر از یک خانواده دیگر در بیرون ملاقات کنند، البته تا زمانی که آنها دو متر از هم فاصله داشتند.

اختلاط با چند خانوار همچنان ممنوع بود.

با وجود این ایمیل، سخنگوی جانسون روز سه شنبه تایید کرد که آقای رینولدز، منشی ارشد شخصی نخست وزیر، "هنوز در سمت خود است" و اعتماد کامل نخست وزیر را حفظ کرده است.

نخست وزیر بوریس جانسون به همراه منشی ارشد شخصی اش مارتین رینولدز (عکس فایل)
تصویر: مارتین رینولدز، یکی از دستیاران اصلی نخست وزیر، فاش کرده است که برای یک مراسم نوشیدنی برای کارکنان خود ایمیلی ارسال کرده است. فایل عکس

این نظرسنجی نشان می دهد که بیش از نیمی از بریتانیایی ها معتقدند نخست وزیر باید استعفا دهد

یک نظرسنجی توسط YouGov در روز سه شنبه نشان داد که 56 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که نخست وزیر باید به دلیل اتهامات جدید درباره "درب حزب" استعفا دهد.

در مجموع 27 درصد از 5931 نفری که مورد بررسی قرار گرفتند گفتند که جانسون باید در نقش خود باقی بماند، در حالی که 17 درصد گفتند که نمی دانند.

هم آقای جانسون و هم شماره 10 از پاسخ دادن به سؤالات مربوط به رویداد 20 مه خودداری کردند زیرا کارمند ارشد دولتی سو گری در حال ادامه تحقیقات خود در مورد تعدادی از اتهامات نقض ویروس کرونا در خیابان داونینگ است.

نخست وزیر همچنین از فرصت حضور در مجلس عوام در روز سه شنبه برای پاسخ به سوال فوری حزب کارگر در مورد اتهامات 20 می اجتناب کرد.

در عوض، او یک وزیر کوچک دولت بود فرستاده شد تا با رگباری از ضربات نیمکت های مخالفان روبرو شود.

رهبر محافظه‌کاران اسکاتلند گفت: «نخست‌وزیر اکنون می‌تواند این کار را ترتیب دهد

آقای راس، یک نماینده محافظه کار که در پارلمان اسکاتلند نیز حضور دارد، موضع شماره 10 را رد کرد و گفت تا زمانی که تحقیقات خانم گری ادامه دارد، درباره این اختلاف نظری نخواهد داد.

او ادعاهایی مبنی بر اینکه جانسون ممکن است خطر "تعیین از قبل" نتیجه تحقیقات را داشته باشد را رد کرد.

و رهبر محافظه‌کاران اسکاتلند از جانسون خواسته است که به‌جای اینکه منتظر پاسخ دادن به سؤالات در جریان سؤالات نخست‌وزیر در روز چهارشنبه باشد، به مردم اطلاع دهد که آیا او در رویداد 20 می فوراً شرکت کرده است.

او به اسکای نیوز گفت: «نخست‌وزیر می‌تواند همین الان ترتیب این کار را بدهد، او می‌تواند به مردم بگوید که آیا در مهمانی بوده یا نه.

ما نباید منتظر تحقیقات سو گری باشیم، ما نباید منتظر سؤالات نخست وزیر باشیم.

ما فقط نیاز داریم که نخست وزیر به این سوال بسیار ساده پاسخ دهد.

بایگانی از 6 نوامبر 2021 نخست وزیر بوریس جانسون و کری جانسون برای پذیرایی در پروژه Eden برای رهبران G7 در طول اجلاس G7 در کورنوال.  نخست‌وزیر و همسرش پس از افشای حمله قلبی ناشی از سقط جنین در اوایل سال جاری، منتظر فرزند دوم هستند.  خانم جانسون در بیانیه ای در شبکه های اجتماعی گفت که برادر یا خواهر اولین فرزندشان، ویلفرد، باید بیاید. "این کریسمس".  تاریخ انتشار: شنبه 31 جولای 2021
تصویر: گمان می رود که نخست وزیر و همسرش کری، که تصویر آن در جریان اجلاس سران G-7 سال گذشته به تصویر کشیده شده است، در رویداد 20 می شرکت کرده باشند.

آقای راس گفت که او "خشم، خشم و خشم" مردم را پس از رونمایی از رویداد 20 می درک کرده است.

وی افزود: مردم عصبانی هستند، من عصبانی هستم، مردم اسکاتلند و بریتانیا عصبانی هستند.

"این ایمیل برای بیش از 100 نفر ارسال شد که آنها را به یک مهمانی دعوت کردند در حالی که هیچ کس دیگری اجازه انجام این کار را نداشت."

آقای راس در پاسخ به این سوال که آیا اعتماد نخست وزیر را حفظ کرده است، گفت: "اگر او دستورالعمل هایی را که دولتش برای دیگران تعیین کرده است، دنبال کرده است، بله.

اما اگر اینطور نیست، اگر دستورالعمل های خودش را نقض کرده است، اگر درست نبوده است، این یک موضوع بسیار مهم است.

و من قبلاً گفتم، اگر نخست وزیر پارلمان را فریب داده است، باید استعفا دهد.»

عکسی از آقای جانسون قبلاً ظاهر شده است و کارمندانی که گفته می شود متعلق به 15 مه 2020 هستند، به نظر می رسد که در باغ 10 مشغول نوشیدن هستند. عکس: Guardian / eyevine
تصویر: تحقیقات وایت هال همچنین ادعاهای مربوط به یک رویداد اجتماعی در باغ داونینگ استریت در 15 مه 2020 را بررسی می کند. عکس: گاردین / eyevine

رهبر حزب محافظه کار اسکاتلند افزود که اگر جانسون مشخص شود که قانون را زیر پا گذاشته است، باید از سمت نخست وزیری کناره گیری کند و باید "مجازات" شود.

او گفت که اگر آقای جانسون و دیگران شماره 10 قوانین مسدودسازی کووید را که توسط مردم دنبال می‌شود، نقض کنند، "کاملا تحقیرآمیز" خواهد بود.

جانی مرسر، نماینده محافظه کار، در حالی که از یکی از رای دهندگان توییتر خود عذرخواهی کرد، مناقشه جدید "حزبی" را "تحقیرآمیز" توصیف کرد.

"متاسفم. این تحقیرآمیز است و منعکس کننده اکثریت همکاران من نیست که *حداقل تلاش می کنند* و الگو قرار می دهند.

خانواده‌های قربانیان کووید برای پاسخ به نخست‌وزیر مکاتبه می‌کنند

هانا برادی، یکی از اعضای گروه عدالت خانواده غمگین کووید-19، روز سه شنبه به نخست وزیر نوشت تا به آقای جانسون یادآوری کند که وقتی آنها در سپتامبر گذشته ملاقات کردند، "به چشمان من نگاه کرده بود." برای نجات پدرش که در ماه مه 2020 بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت، هر کاری که می توانستید انجام داد.

این فقط یک موضوع نجابت و احترام است نه تنها برای ما یا مردم بریتانیا، بلکه برای پستی که شما به عنوان نخست وزیر بریتانیا دارید، اگر شاهد این نقض فاحش قوانین خود دولت خود بوده اید، به همه ما بگویید. او نوشت.

«پدرم چیز زیادی در زندگی اش نداشت، اما درستکاری و حس درست و نادرستش را داشت که به من منتقل کرد.

«اگر کار اشتباهی انجام دادید و در این مهمانی شرکت کردید یا می‌دانستید که آن اتفاق می‌افتد، کار درست را انجام دهید و قبل از اینکه تحقیقاتی شما را مجبور کند به آن اعتراف کنید، نه بعد از آن.

یک افسر پلیس درب خیابان داونینگ 10 در لندن را می زند، سه شنبه، 11 ژانویه 2022. پلیس در ارتباط با ادعاهایی که دستیار نخست وزیر سازماندهی کرده است با کابینه در تماس است. "الکل خود را بیاورید" یک مهمانی نوشیدنی در خیابان داونینگ در ماه مه 2020 در طول اولین محاصره ویروس.  (عکس AP / فرانک آگستاین)
تصویر: روز سه شنبه یک پلیس در شماره 10 را می زند

نخست وزیری که در شهرداری به عنوان وزیر خردسال غایب بود، با مشکل مواجه شد

مایکل الیس، مدیر کل پرداخت ها، اوایل روز در حالی که به سوال فوری حزب کارگر در مورد رویداد 20 می پاسخ می داد، با کمیسیون پر سر و صدایی مواجه شد.

در میان شوخی ها و خنده های بی امان قانونگذاران مخالف، وزیر دولت گفت که آقای جانسون "این موضوع را بسیار جدی می گیرد".

وی افزود: «نخست وزیر به جایی نمی رسد. او اعتماد مردم را در این کشور حفظ می کند».

آنجلا رینور، معاون رهبر حزب کارگر، که از خود نخست‌وزیر خواسته بود به این سوال فوری پاسخ دهد، گفت که غیبت جانسون در مجلس عوام گویای همه چیز است.

او به قانونگذاران گفت: "او می تواند بدود، اما نمی تواند پنهان شود."

در طول جلسه، جیم شانون، نماینده DUP، وقتی به شهرداری گفت که چگونه مادرشوهرش به تنهایی بر اثر کووید جان خود را از دست داده، گریه کرد و خواستار اعلام نتایج تحقیقات خانم گری در اسرع وقت شد.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

اشک های یک نماینده مجلس در مناظره شماره 10 حزب

پلیس در ارتباط با اتهامات مربوط به نوشیدنی های شماره 10 با دولت در تماس است

لیبرال دموکرات ها خواستار تشکیل جلسه اضطراری کمیته بانفوذ ارتباط شهرداری برای پرسش از نخست وزیر در مورد اتهامات شده اند.

که در پلیس صوفیه "در تماس با کابینه" تایید کرد پس از گزارشی از مهمانی نوشیدنی در باغ داونینگ استریت.

سخنگوی اسکاتلند یارد گفت: «سرویس پلیس متروپولیتن از گزارش‌های گسترده درباره نقض قوانین بهداشتی داونینگ استریت در 20 می 2020 آگاه است و با دفتر کابینه در تماس است.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن