لویدز پس از اینکه برخی از مشتریان پنجشنبه شب به حساب های بانکی آنلاین خود دسترسی نداشتند عذرخواهی کرد.
کاربران کمی بعد از ساعت 9 شب شروع به توئیت کردند که برای ورود به برنامه و وب سایت مشکل دارند.
برای برخی، پیامی روی برخی از صفحهها ظاهر شد: «متأسفیم که بانکداری اینترنتی ما در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا به زودی دوباره امتحان کنید.
دیگران گفتند که خبر دریافت کرده اند که بانک "مشکلات فنی" دارد.
یکی از کاربران توییت کرد: «نمیتوانید برای دیدن حسابها به برنامه یا آنلاین دسترسی پیدا کنید؟ 2 روز قبل از کریسمس کامل نیست و باید بودجه و غیره را محاسبه کنید.
یکی دیگر گفت: سلام برنامه کار نمی کند اجازه ورود به اینترنت بانکم را نمی دهد.
گروه بانکی لویدز اعلام کرد که از مشکلات برخی مشتریان آگاه است و بعداً تأیید کرد که مشکل حل شده است.
به گفته یک سخنگوی، مشکل کمتر از یک ساعت به طول انجامید.
آنها گفتند: «بانکداری آنلاین ما دوباره به حالت عادی کار می کند. ما متاسفیم که برخی از مشتریان ما امشب برای مدت کوتاهی دچار مشکل شدند.»
[ad_2]
مقالات مشابه
- اپل هشدار می دهد مشتریان خود را به لپ تاپ با یک دوربین پوشش متصل
- فرایند تعمیر و نگهداری مجموعه ای در حال حرکت در جايزه Generics
- درباره موسسه حرف آخر
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- Lyft پاکستان '100%' از وسایل نقلیه خود را خواهد شد الکتریکی تا سال 2030
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- کاشت 1 لاخ نهال در Chamundi هیل برای شروع در یک هفته: جنگل وزیر
- ویندوز جدید مایکروسافت بازیابی فایل ابزار به شما امکان بازیابی حذف اسناد
- نمونه سوالات استخدامی امور شرکتهای دولتی خوشه ۱۲۴۹
- ایسر در حال حاضر ساخت خود را ردبول