10 بهترین کمبوچا برندها به بهبود سلامت روده

جهان چای است وسیع با بیش از 3000 گونه های مختلف با هر یک از آنها ویژگی های مختلف. اما از کسانی که در انتخاب من

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

جهان چای است وسیع با بیش از 3000 گونه های مختلف با هر یک از آنها ویژگی های مختلف. اما از کسانی که در انتخاب من می خواهم به تمرکز بر روی یکی که بدست مقدار زیادی از توجه: کمبوچا.

کمبوچا کهن کمی شیرین و کمی اسیدی آشامیدنی در شرق آسیا حدود 2000 سال پیش و در حال حاضر مصرف در سراسر جهان است. آن تشکیل شده است یا سیاه یا چای سبز به عنوان یک پایه و تخمیر با یک نوع چای قارچ ها (باکتری ها و مخمر).

آن است که غیر الکلی نوشیدنی که دارای ویتامین ها و اسید و بسیاری مواد مغذی دیگر مرتبط با سلامت از جمله سلامت قلب و عروق.[1]

کمبوچا گرفته نوشیدنی جهان توسط طوفان در سال های اخیر با توجه به ادعای فواید آن مانند عملکرد کبد و بیماری های قلبی ایمنی و هضم است.

به عنوان یک نتیجه کمبوچا بازار ارائه شده است کاملا بسیاری از کمبوچا برندها برای روده, سلامت, اما برگ که مصرف کنندگان با یک سوال: کدام یک بهترین است ؟ یا به عبارت دیگر کدام یک است یک حق برای شما?

من به جمع آوری برخی از اطلاعات مهم در مورد کمبوچا آن فواید و پاسخ برخی از رایج ترین سوالات پرسیده شده توسط خوانندگان به شما کمک کند در تلاش خود را برای بهترین کمبوچا نام تجاری برای بهبود سلامت روده. امیدوارم یکی از آنها بهترین کمبوچا نام تجاری برای شما.

اما در ابتدا درک چرا کمبوچا در واقع برای شما خوب است.

چرا کمبوچا خوب برای شما?

در زیر برخی از مزایای شناخته شده کمبوچا.

1. منبع بالقوه پروبیوتیک ها

وجود دارد یک راه خاص که چای ساخته شده است و بهترین کمبوچا برندها به دنبال روند همان است که با کمی پیچ و تاب. شما ببینید کمبوچا سیاه یا چای سبز است که تا به حال مخمر و گونه خاص از باکتری های موجود در آن است. آن سپس تخمیر برای حدود یک هفته یا بیشتر.[2]

در پایان شما باید یک لکه زندگی همزیستی کلنی باکتری ها همچنین به عنوان شناخته شده SCOBY. این کمبوچا SCOBY می تواند به تخمیر دیگر kombuchas.

این فرایند اجازه می دهد تا کمبوچا پروبیوتیک ها به ساخت تا در طول تخمیر و سپس نشسته در معده خود را بعد از شما آن را بنوشید. در حالی که ما تمایل به فکر می کنم باکتری است که همه بد ترین باکتری های موجود در جهان برای ما خوب هستند.

در مورد نقطه باکتری ها که در کمبوچا را به خود جرات کمک خواهد کرد که با هضم و التهاب و در برخی موارد از دست دادن وزن.[3]

2. حاوی آنتی اکسیدان

آنتی اکسیدان ها موادی هستند که مبارزه رادیکال و واکنش مولکول که آسیب سلول های خود را اگر سمت چپ به تنهایی. شما بسیاری از آنتی اکسیدان های مختلف در غذاهای تازه اما شما آنها را پیدا کنید در کمبوچا به عنوان به خوبی.

اثرات این آنتی اکسیدان برجسته در هر کمبوچا دستور العمل که شامل چای سبز است. هر چند تا کنون مطالعات انجام شده در این منطقه تنها شده اند انجام شده بر روی موش.[4] بدون در نظر گرفتن این قول اگر این اثرات اعمال به انسان است.

3. کاهش خطر بیماری های قلبی

شده اند وجود دارد مطالعات در کمبوچا مزایای در قلب بیش از حد. در حالی که این مطالعات تنها بر روی موش مطالعات نشان داده اند برخی از وعده.

تبلیغات

یک مطالعه نشان داد افزایش در "بد" LDL و "خوب" HDL کلسترول در 30 روز. کسانی که کلسترول خون اندازه گیری ها نشانگر بیماری های قلبی.[5]

10 بهترین مارک کمبوچا

ما ارائه کرده ایم چیز ضروری است که شما باید بدانید در مورد کمبوچا. اما شما هنوز هم ممکن است یک زمان سخت انتخاب که محصولات خود را به خرید. بنابراین ما ساخته شده یک لیست از برخی از بهترین کمبوچا برندها به شما کمک کند را انتخاب کنید.

1. سلامت-Ade کمبوچا

این شرکت ادعا می کند خود را با نام تجاری کمبوچا بالاترین کیفیت و بهترین مزه کمبوچا شما می توانید خرید در بازار است. به عنوان یک کمبوچا زن خودم را مجبور به موافقت با آن است.

این شرکت باعث می شود یک نقطه از حمل و نقل کمبوچا چای سرد برای حفظ پروبیوتیک ها. آن را کم شکر و سالم اسیدهای برای شکم خود را. آن را نیز organic, non-GMO خام, gluten-free, وگان و حلال.

تنها اشکال این است که این شرکت ارائه نمی بازپرداخت سیاست و کمبوچا طعم تکیه به شدت در شکر. تقریبا یک چهارم از آن است که نسبت به قند.

خرید سلامت-Ade کمبوچا در اینجا!

2. دم دکتر کمبوچا

دم دکتر کمبوچا است که به خوبی شناخته شده برای خود را کمبوچا چای در حال دم با آلی کل برگ های چای و میوه و ریشه و گیاهان خشک شده. این فرایند اجازه داده است این شرکت برای ارائه به مشتریان با انواع کمبوچا طعم دهنده نیز هست.

آنها چهار کمبوچا طعم هر کدام با هیچ آب اضافی و یا طعم دهنده اضافه شده در طول تخمیر. همچنین در قوطی در حالی که قیمت هر می تواند.

در حالی که این کمبوچا ارزان تر است انجام دهید توجه داشته باشید که وجود دارد کمتر کربوهیدرات و سایر مواد تشکیل دهنده آن را شیرین تر نسبت به دیگر برندها.

خرید دم دکتر کمبوچا در اینجا!

3. GTs روشن آلی خام کمبوچا

GTs است و دیگر بالا پایان کمبوچا نام تجاری به نگاه کردن به. هدف آنها این است که به ارائه کمبوچا که کمک به احیای ذهن و بدن و روح.

این شرکت شده است و دم کمبوچا از سال 1995 وجود دارد سال تجربه پشت دم به اطمینان حاصل شود شما در حال گرفتن بهترین کیفیت. آنها نیز در سه طعم.

تبلیغات

که گفت:, شما ممکن است در یک زمان دست زدن به این کمبوچا. برای برخی از مشتریان آنها را نمی بینم هر گونه بهبود در روده بهداشت و نمی لذت بردن از طعم و مزه. دیگر مشتریان نیز اشاره کرد مقدار قند در brews.

خرید GTs روشن آلی خام کمبوچا در اینجا!

4. Humm کمبوچا

خوب دیگر انتخاب با کیفیت بالا کمبوچا نام تجاری است Humm کمبوچا. ساخته شده از خم شدن و یا این کمبوچا نام تجاری متناسب با کلی نام تجاری این شرکت است.

آن را سرگرم کننده و با نشاط و متناسب با آن که تصویر با سبک هنری منحصر در بطری. یکی از مشتری ها نیز اظهار داشت: طعم آن شبیه به آبجو زنجبیل.

تنها نوع از اشکال است که با توجه به محبوبیت خود را, شما ممکن است پیدا کردن آن را دشوار برای پیدا کردن این نام تجاری خاص از کمبوچا.

خرید Humm کمبوچا در اینجا!

5. ب-چای آلی خام کمبوچا

یک کمبوچا که بیشتر در وسط جاده از نظر قیمت گذاری ب-چای ایجاد یک نام تجاری از کمبوچا است که نگه می دارد تا از آنها آغاز شده دم آن 20 سال پیش. آنها باید آن را به یک علم که در آن برودتی لازم نیست.

برخی از نقاط فروش بزرگ در حال استفاده از تمام مواد تشکیل دهنده طبیعی, استفاده از چای سبز در, و در دسترس بودن شش طعم های مختلف است که استفاده از پروبیوتیک ها. نیز وجود دارد این واقعیت است که شما نمی نیاز به یخچال این کمبوچا در همه.

یکی از اشکالاتی از این دم است که استفاده از بطری های پلاستیکی می تواند آب کردن عطر و طعم. نیز وجود دارد این واقعیت است که پس از این شرکت ارائه می دهد بسیاری از طعم آن را ممکن است برای هدف کمیت بر کیفیت است.

خرید B-چای آلی خام کمبوچا در اینجا!

6. درمان خام آلی کمبوچا

یک کمبوچا شرکت نشات گرفته در استرالیا, درمان با تمرکز بر مدرسه دم در کمبوچا چگونه می توان روند. این شرکت ساخته شده است در انجام آن ارگانیک و تولید در دسته های کوچک.

برخی از قدرت پردازش مشخص از این دم هستند که عطر و طعم غنی است که گیاهخوار است و بدون شکر در همه وجود آن را مزه مانند لیموناد تمشک.

تبلیغات

این کمبوچا بزرگ است اما تنها خودنمایی موضوع است که وجود دارد تنها یک عطر و طعم است که این شرکت brews در حال حاضر. بعلاوه از آنجا که سیاست های خود را توسط دسته های کوچک, گرفتن دست خود را در آنها نیز می تواند روی حیله و تزویر در برخی از شرایط.

خرید درمان خام آلی کمبوچا در اینجا!

7. مغز و اعصاب PROBUCHA

مغز و اعصاب Probucha کمبوچا نام تجاری است که به آرامی گازدار قفسه پایدار کمبوچا. این دم خاص, همه چیز در مورد ایجاد توازن میان منافع شما را از نوشیدن آن را به عنوان به خوبی به عنوان تمام مواد تشکیل دهنده و طعم استفاده می شود که در این فرآیند است.

خود را بزرگترین قدرت پردازش بنیادی از مواد تشکیل دهنده است که این شرکت با استفاده از. چیزهایی مانند سرکه سیب, کورکومین, زنجبیل و مایر لیمو. تمام مواد تشکیل دهنده بزرگ است که به بهبود سلامت روده خود را.

که می شود گفت یک چیز این شرکت تغییر در دم آنها انصراف شکر. اگر کسی شما را مورد استفاده برای شیرین, نوشیدنی ها, این یکی می تواند یک تغییر بزرگ در طعم و مزه خود را.

خرید مغز و اعصاب PROBUCHA در اینجا!

8. KÖE آلی کمبوچا

KÖE یکی دیگر از کمبوچا در یک می تواند که پر از عطر و طعم. وجود دارد پنج طعم در مجموع هر پر شده با پروبیوتیک ها را به دل و روده خود خوشحال است.

نوشیدنی های خود را در می توانید و نیازی به یخچال. آنها همچنین رایگان از GMOs در حال وگان ارگانیک بدون الکل در آنها تنها حاوی 35 کالری است.

که گفت: شما ممکن است به عنوان بسیاری از کمبوچا از مزایای نوشیدن این. مشتریان اشاره کرد که وجود ندارد هر فرهنگ زندگی می کنند در می یا در آن است. بسیاری نیز با اشاره به عطر و طعم متفاوت نسبت به سایر برندها.

خرید KÖE آلی کمبوچا در اینجا!

9. تعجب, نوشیدن, زیستی, کمبوچا

تنها کمبوچا در بازار در حال حاضر است که گواهی شده ارگانیک و غیر الکلی و گیاهی. این شرکت همچنین طول می کشد افتخار در ساخت کمبوچا زیستی است که متفاوت از داشتن بسیاری از پروبيوتيک و آن را یکی از منحصر به فرد ترین کمبوچا مارک. در پروبیوتیک ها ارگانیسم های که تولید پروبیوتیک ها.

وجود دارد سه طعم متمایز است که باید بدون الکل و فقط حاوی 10 گرم قند در هر می تواند. این شرکت همچنین وزارت کشاورزی گواهی شده ارگانیک و BPA رایگان.

تبلیغات

اشکال از این کمبوچا این واقعیت است که آن را متمایز از دیگر brews. شما باید برای نگه داشتن این دم یخچال و شما نمی توانید آن را هر دو. همچنین این واقعیت است که کمبوچا پر شده با پروبیوتیک به جای پروبیوتیک ها ممکن است معده شما را ناراحت تر از سود آن است.

خرید واندر نوشیدنی, زیستی, کمبوچا در اینجا!

10. بهتر Booch را از دست کمبوچا

آخرین کمبوچا سلامت ade در این لیست بهتر booch را از دست که ساخته شده توسط یکی از بهترین کمبوچا مارک وجود دارد. این شرکت تلاش میکند تا کمبوچا است که 100% سالم برای شما. با توجه به این حلال, وگان, gluten-free, GMO رایگان آلی و خام آن را سخت به استدلال می کنند با آنها در آن نقطه است.

این شرکت دارای پنج طعم را انتخاب کنید. فرایند brewing نیز مستلزم استفاده از مقدار زیادی از طعم در حالی که نگه داشتن قند کم است. آنها حتی کشتی محصول خود را سرد بر خلاف دیگر برندها.

که گفت: حمل و نقل محصولات همچنین می تواند یک مشکل بالقوه. یکی از مشتری اشاره کرد که قوطی combusted در حالی که دیگران اشاره کرد عدم عطر و طعم به عنوان به خوبی.

خرید بهتر booch را از دست کمبوچا در اینجا!

پرسش و پاسخ

در اینجا برخی از سوالات متداول در مورد کمبوچا و ما پاسخ آنها را برای شما.

1. چگونه باید من فروشگاه کمبوچا در خانه ؟

سه راه وجود دارد شما می توانید فروشگاه کمبوچا:

  • شما می توانید از آن بلافاصله و بقیه را در یخچال. توجه داشته باشید که انجام این کار خواهد شد حذف برخی از fizz هر چند طعم و هنوز هم باقی می ماند.
  • کلاه کمبوچا و محل آن را در یک جای گرم و تاریک و اجازه آن نشستن برای 2-3 روز.
  • و یا شما می توانید خود را به نوبه خود کمبوچا به نوشابه.[6]

2. آیا من می توانم نوشیدن چیزهای که در اطراف شناور در بطری ؟

در کوتاه مدت بله. کمبوچا زندگی چای از آنجا که باکتری های مورد استفاده در این فرآیند است. چیزهای شناور در بالا است که در واقع کمبوچا SCOBY که قبلا ذکر شد و آن را نشانه خوبی آنها وجود دارد. این یک نشانه بارز است که دم سالم است.

3. خواهد کمبوچا مرا مست ؟

کمبوچا با الکل است که انتظار می رود زمانی که شما در حال ساخت آن است. همچنین بسیاری از تجاری کمبوچا لیست مواد تشکیل دهنده را الکل در آن است. که گفت: در حالی که این امکان شما باید به نوشیدن مقدار زیادی از کمبوچا و کم تحمل الکل.

برای قرار دادن آن در چشم انداز هشت قوطی تجاری کمبوچا الکل ارزی از یک بطری آبجو.[7]

افکار نهایی

اگر شما به دنبال یک سالم معده و دستگاه گوارش کمبوچا یک راه حل سریع و آسان. که می شود گفت بسیاری وجود دارد کمبوچا مارک های وجود دارد خارج وجود دارد را برای شما به امتحان کنید و ببینید چه چیزی برای شما بهتر است.

بیشتر نوشیدنی های سالم روده

عکس های اعتباری: تینا ویترسپون از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن