10 تا از بهترین لپ تاپ می ایستد برای کار از خانه مانند یک حرفه ای

این که آیا شما یک وقت مترجم آزاد یا یک شرکت حرفه ای کار از خانه به طور موقت با توجه به COVID-19 خوب لپ تاپ ایس

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

این که آیا شما یک وقت مترجم آزاد یا یک شرکت حرفه ای کار از خانه به طور موقت با توجه به COVID-19 خوب لپ تاپ ایستاده می تواند تغییر راه شما کار می کنند هر دو جسمی و ذهنی. بهترین لپ تاپ می ایستد کمک خواهد کرد که شما در حفظ وضعیت خود را در جای مناسب به طوری که شما رنج می برند نیست هر ناراحتی های فیزیکی در دراز مدت مانند گردن درد و سردرد و یا تونل کارپ[1]در نتیجه اجازه می دهد شما را به سازنده تر باشد.

چرا شما باید به ما اعتماد

این محصولات که ما تحقیق و بررسی از بسیاری از گزینه های در دسترس. ما را به یک نقطه برای پیدا کردن محصولات با کیفیت را برای شما به از را انتخاب کنید بنابراین شما لازم نیست برای رفتن و شکار برای یک حق است.

راهنمای خرید

قبل از وارد شدن به محصولات ما در نظر گرفته انتخاب بر اساس سه معیار خاص. آنها به شرح زیر است:

  • مواد
  • نصب و راه اندازی
  • خنک کننده

این سه عنصر مهم از یک لپ تاپ منظر بلکه آنچه باعث می شود آنها را بهترین لپ تاپ می ایستد ، شما نیاز به یک ماده قوی برای حمایت از یک لپ تاپ و تحمل محیط های مختلف است. شما همچنین باید در نظر بگیرید که چگونه از آن آسان است به جای لپ تاپ خود را ایستاده. در نهایت یک موضع را نیز نگه داشتن یک لپ تاپ گردش هوا و جلوگیری از گرم شدن. شما می خواهید مطمئن شوید که ایستاده است قادر به انجام است که برای یک لپ تاپ بیش از حد.

1. باران طراحی mStand لپ تاپ ایستاده

ما پیشنهاد باران طراحی mStand لپ تاپ ایستاده است. از گزینه های ما در این لیست این است که یکی از بهترین غرفه در اطراف. آن را به طور کامل از آلومینیوم و طراحی شده است برای بلند کردن لپ تاپ.

با توجه به وجود دارد بدون نیاز به فایل پیوست از آن آسان است به نصب پایه با یک لپ تاپ. این موضوع از کشویی لپ تاپ خود را بر روی آن ایستاده است. حتی وجود دارد یک کابل سوراخ در پشت اجازه می دهد تا سیم به تصویب از طریق. همچنین با این نسخهها کار به خوبی با خنک کننده از آلومینیوم به عنوان یک سینک برای لپ تاپ.

تنها نقطه ضعف قابل توجهی به این نام تجاری از این موضع است که در واقع آن را طراحی شده برای مک بوک محصولات به طور خاص.

خرید این لپ تاپ اینجا ایستاده!

2. پیل پایه لپ تاپ

تبلیغات

ما نفر دوم ایستاده طراحی شده برای کامپیوتر و لپ تاپ و همچنین دیگر تجهیزات در ذهن است. این پیل غرفه لپ تاپ قادر است آسان تنظیم ارتفاع و قادر به نگه دارید تا لپ تاپ, دی جی تجهیزات, turntables, و بیشتر. پاها نیز طراحی ارگونومیک و ضد لغزش است. شما همچنین می توانید بسته ایستاده برای حمل آسان.

از این رو قرار دادن به عنوان نفر دوم به عنوان در حالی که این قطعه از مبلمان کامپیوتر محکم است که شما باید آن را خودتان مونتاژ و محصول نمی آید با دستورالعمل در ساختمان آن. همچنین در حالی که شما می توانید تنظیم ارتفاع پایه شما نمی توانید تنظیم عرض است که می تواند باعث مشکلات با توجه به این حجم از تجهیزات خود را.

خرید این لپ تاپ اینجا ایستاده!

3. Steklo لپ تاپ ایستاده

برای کسانی که دنبال یک گزینه بودجه دوستانه برای کامپیوتر, مبلمان Stekle لپ تاپ ایستاده است یک گزینه جامد. آن نیاز به یک کمی از مجمع به آن وصل کنید به لپ تاپ خود را, اما آن را فراهم می کند همان قدرت پردازش به عنوان باران طراحی لپ تاپ ایستاده است.

تنها تفاوت این است که پایه های پایین تر به زمین و شما قادر به تنظیم ارتفاع بیش از حد. اگر شما به خصوص و یا میز کار خود را بیش از حد کوتاه برای شما, شما هنوز هم ممکن است به آن را پشته تا در برخی از جعبه و یا کتاب برای لپ تاپ خود را در سطح چشم. این موضع نیز طراحی شده برای مک لپ تاپ.

خرید این لپ تاپ اینجا ایستاده!

4. Nexstand لپ تاپ ایستاده

یک پایه است که رایانه های شخصی و مکینتاش می توانید استفاده کنید Nexstand لپ تاپ ایستاده است. این پایه کار را برای هر لپ تاپ 11.6 اینچ و یا بزرگتر است. شما حتی می توانید تنظیم ارتفاع. ایستاده است ساخته شده از نایلون و حق بیمه اتصالات فلزی است که می تواند نگه دارید تا 20 پوند است.

در حالی که این پایه می توانید مسئولیت رسیدگی به مقدار زیادی از وزن در آن باید ثابت باقی می ماند و یا دیگری آن را می تواند به راحتی آسیب دیده. اگر شما بیشتر مستعد تصادف از دیگران این موضع ممکن است آخرین اگر شما به طور تصادفی رها کردن آن را بر روی زمین پس مراقب باشید!

تبلیغات

خرید این لپ تاپ اینجا ایستاده!

5. AmazonBasics تهویه لپ تاپ ایستاده

اگر شما به دنبال یک روش ساده ایستاده AmazonBasics شما پوشانده شده است. شبیه به دیگر بانکها از این مارک ایستاده است سیم-قاب فلزی مش. آن را فشرده و آن را بسیار قابل حمل و قابل تنظیم ارتفاع و همچنین. همچنین یکی از ارزان ترین غرفه در لیست ما است.

که گفت: "شما دریافت آنچه شما برای پرداخت. از جلو در مقابل بالاتر از حد معمول و اگر شما لازم نیست که صفحه کلید خارجی شما می توانید خطر ابتلا به مچ خود استراحت در کسانی که به طور مداوم به جلو. همچنین از آنجا که ارتفاع قابل تنظیم از طریق قفل شما می توانید خطر ابتلا به انگشتان شما صدمه دیده است گرفتن زمانی که تنظیم ارتفاع.

خرید این لپ تاپ اینجا ایستاده!

6. Neetto لپ تاپ, تخت, میز

اگر شما نوع از کسی که نیاز به یک قد بلند ایستاده و یا با این نسخهها کار در رختخواب Neetto لپ تاپ, تخت, میز, گزینه دیگری است. آن را نیز همراه با دیگر میز است که شما می توانید استفاده کنید به عنوان یک جداگانه قفسه بندی واحد.

پایه قابل تنظیم نور قابل حمل و محکم و شما می توانید با استفاده از قابل حمل لپ تاپ پایه برای مقاصد مختلف. اضافی قفسه را می توان به عنوان یک پایه برای خود را, قرص, و یا یک جدول برای لذت بردن از یک وعده غذایی.

که می شود گفت به اندازه این میز لپ تاپ غرفه نسبتا بزرگ است. در حالی که این بدان معناست که شما لازم نیست که به نگرانی در مورد فضای این میز شما را مجبور به نگرانی در مورد چه مقدار از فضای این میز کار در هر سطح شما آن را قرار داده است.

خرید این لپ تاپ اینجا ایستاده!

تبلیغات

7. Nulaxy لپ تاپ ایستاده

یکی دیگر از جایگزین ارزان است Nulazy لپ تاپ ایستاده است. فکر می کنم از آن به عنوان یک بودجه دوستانه باران طراحی لپ تاپ ایستاده است. این آسانسور یک لپ تاپ 6 اینچ, اجازه می دهد آن را در سطح چشم. مواد قوی است که آن را قادر به نگه دارید تا چهار کیلوگرم است که بیشتر از مقدار زیادی است. شما حتی می توانید پیاده کردن آن را به سه بخش برای حمل و نقل آسان.

گرفتن با این پایه است که به نظر می رسد به پوشیدن بیشتر به عنوان شما آن را استفاده کنید. طراحی کلی و چگونه همه چیز قفل در محل به نظر می رسد بزرگترین نگرانی از مشتریان.

خرید این لپ تاپ اینجا ایستاده!

8. 1home چوب مانیتور ایستاده سحر

با توجه به موفقیت این باران طراحی لپ تاپ پایه یک بلوک های عظیم از مواد به نظر می رسد به راه رفتن است. وارد 1home را چوب مانیتور ایستاده سحر. این پایه ساخته شده از چوب محکم ساخت آن آسان به جمع آوری و همچنین در طراحی براق.

به طور طبیعی پس از این پایه برای مانیتور این کار ممکن است کاملا برای لپ تاپ. عمده حرکت نزولی این است که مشتریان گزارش داده اند که قطعات مناسب نیست در طول نصب و راه اندازی ایستاده است.

خرید این لپ تاپ اینجا ایستاده!

9. Soundance لپ تاپ ایستاده

طراحی مشابه به Nulaxy این پایه طراحی شده است که با رایانه های شخصی و مکینتاش در نظر داشته باشید. آن را همراه با 30 روز گارانتی که خوب است در مورد شما به مسائل اجرا در عرض چند هفته از خرید. مواد انتخاب آلومینیوم است و آن را محکم و قادر به خنک کردن لپ تاپ با سهولت.

تبلیغات

تنها نقطه ضعف این پایه است که آن را ساخته شده برای لپ تاپ ها از ابعاد خاص. این پایه است که قادر به نگه داشتن لپ تاپ که بین 10 و 15.6 اینچ است. هر چیزی فراتر از آن است و این موضع ممکن است در تلاش برای ارائه ثبات.

خرید این لپ تاپ اینجا ایستاده!

10. SimpleHouseware فلزی, میز مانیتور ایستاده سحر

گزینه نهایی SimpleHouseware فلزی, میز مانیتور ایستاده سحر. این است یک جایگزین مناسب و معقول به قبلی مانیتور ایستاده پس از مونتاژ نیست به عنوان بسیاری از بدون هیچ زحمتی. گنجاندن یک سینی و دیگر جیب ذخیره سازی باعث می شود آن را مناسب برای شما را به فروشگاه موارد دیگر شما نیاز دارید ،

که گفت: "شما دریافت آنچه شما برای پرداخت و این, ارزان, راه حل برای این مشکل. مردم گزارش خود را مانیتور wobbles در ایستاده همراه با دیگر بخش نه بخش به درستی. نصب آن می تواند بی رحم-اجباری در بدترین حالت اما آن را رفع موقت است.

خرید این لپ تاپ اینجا ایستاده!

افکار نهایی

وجود دارد انواع میز لپ تاپ می ایستد وجود دارد خارج وجود دارد را برای شما به از را انتخاب کنید و از آن همه بستگی به آنچه شما دنبال آن هستید. از تحقیقات هر چند ارزان تر شما بیشتر شما در حال به خطر انداختن سه ویژگی است که یک پایه یکی از بهترین لپ تاپ می ایستد برای خرید.

اگر شما نیاز به یک پایه در حال حاضر نگه داشتن این در ذهن در نظر بگیرید و در برخی از قرار دادن پول خوبی برای یک ایستاده است. آن را به خوبی می تواند به شما برای سال آمده است.

راهنمایی های بیشتر در کار از خانه

عکس های اعتباری: لارا دور از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن