آمازون گزارش شده است که با توجه به اضافه کردن برنامه های زنده تلویزیونی به آن نخست سرویس ویدئو

آمازون می تواند برنامه ریزی برای تقویت آن نخست سرویس ویدئو که عمدتا شناخته شده برای خود را بر روی تقاضا ویدئو

توسط PARINEWS در 4 تیر 1399

آمازون می تواند برنامه ریزی برای تقویت آن نخست سرویس ویدئو که عمدتا شناخته شده برای خود را بر روی تقاضا ویدئو ارائه شده و با برنامه های زنده تلویزیونی, با توجه به یک گزارش از پروتکل و در دسترس عموم لیست کار. جزئیات نور در مورد چه چیزی جدید تلویزیون های خدمات ممکن است مستلزم هر چند تلاش به نظر می رسد در مراحل اولیه خود را.

یک مثال می گوید آمازون است که به دنبال کسی که می تواند "تعریف می کند که چگونه مشتریان سازمان دیده بان 24/7 خطی پخش محتوای تلویزیون." آن شخص نیز خواهد بود وظیفه با "طراحی end-to-end تجربه مشتری برای مشتریان چگونه کشف و تماشای خطی محتوای تلویزیون." (خطی تلویزیون راه دیگری برای توصیف برنامه های زنده تلویزیونی مانند آنچه که شما ممکن است دیده بان در یک کانال پخش.) نخست تصویری تیم نیز ظاهرا "ساختمان next gen خطی فروشگاه سیستم به ارائه بهترین در کلاس خطی تجربه تلویزیون به نخست تصویری مشتریان می گوید:" کار دیگری مثال.

آمازون است که "به طور فعال به دنبال" صدور مجوز معاملات به صورت زنده و برنامه ریزی خطی با توجه به پروتکل.

این نمی تواند آمازون اولین تاخت و تاز کردن به زندگی می کنند برنامه نویسی. آمازون ارائه شده NFL یکشنبه شب فوتبال بازی نخست تصویری و کشش برای چند سال و دو شرکت ادامه خواهد داد تا همکاری خود را با تشکر از فرمت امضا شده در ماه آوریل است. و آمازون اعلام کرد فقط در هفته گذشته که آن را شروع به جریان لیگ برتر فوتبال در حرکت یا کشش ناگهانی شروع ژوئن 29th. اما این کار اخیر listings و پروتکل's گزارش نشان می دهد که آمازون به دنبال آن زنده تلویزیون جاه طلبی بسیار بیشتر از طریق ارائه برخی از نوع 24/7 خدمات.

شرکت های دیگر سعی کرده اند با ارائه برنامه های زنده تلویزیونی با درجات مختلفی از موفقیت است. یوتیوب در حال حاضر ارائه می دهد YouTube تلویزیون که به شما می دهد دسترسی به بسیاری از کانال های پخش برای $49.99 در هر ماه. Hulu یک سرویس مشابه که شروع می شود در $54.99 در هر ماه. اما هر دو از این خدمات مجبور به افزایش قیمت پس از راه اندازی — YouTube تلویزیون قیمت اخیرا رفت و در آوریل 2019 در حالی که Hulu گذشته بالا رفت و در ماه دسامبر. و سونی تعطیل آن زنده تلویزیون سرویس PlayStation Vue در ماه ژانویه پس از عامل آن از مارس 2015 در بخشی به دلیل "بسیار رقابتی پرداخت TV صنعت با گران محتوا و شبکه معاملات شده است کندتر به تغییر از ما انتظار می رود."

آمازون است در پاسخ به یک درخواست برای نظر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن