اپل گزارش شده است که لغو برخی از بازی های آنلاین قرارداد به تمرکز بر روی 'تعامل'

در اوایل سال جاری اپل گزارش لغو چندین قرارداد برای بازی است که برای راه اندازی در بازی, شرکت بازی, سرویس اشترا

توسط PARINEWS در 11 تیر 1399

در اوایل سال جاری اپل گزارش لغو چندین قرارداد برای بازی است که برای راه اندازی در بازی, شرکت بازی, سرویس اشتراک شناخته شده برای کتابخانه خود را با کیفیت بالا و عناوین که اصلا تبلیغات و یا در برنامه خریدهای. این گفته لغو هر یک از آنها به همین دلیل: اپل می خواهد بازی های جدید است که برای نگه داشتن بازیکنان در آینده به این سرویس است.

یک گزارش از بلومبرگ اشاره می کند که یک بازی به اجرایی گفت: برخی از توسعه دهندگان که در قرارداد که اپل به دنبال بازی است که سطح بالایی از "تعامل" را به عنوان آن قرار داده شده بود توسط یکی از نشریه است منابع. برای توسعه دهندگان تعجب که در آن اپل برای نامزدی در حال حاضر نهفته است در این گزارش ذکر شده است که اپل بازی های آنلاین نماینده ذکر شده سنگ چاقو تیز کنی, Capybara بازی جذاب چند سطحی گیج به عنوان یک مدل ،

بر اساس این گزارش اپل پرداخت می شود تحت تاثیر قرار studios برای جلسه توسعه نقاط عطف و آن گفته توسعه دهندگان آن خواهد با آنها کار کند و در آینده اگر آنها با اپل مورد نیاز برای نامزدی. اما بلومبرگ اشاره می کند که برخی از این توسعه دهندگان مواجه گرفتاری مالی به عنوان یک نتیجه از لغو قرارداد. احتمالا این بازی ها مجاز به انتشار در سیستم عامل های دیگر مانند گوگل شبیه بازی پاس خدمات برای دستگاه های آندروید هر چند که ممکن است به اندازه کافی برای جبران ضرر و زیان. با توجه به همکارم اندرو وبستر مصاحبه با خبرگزاری مستقل توسعه دهندگان منتشر شده که در بازی های اپل, بازی های آنلاین, بازی عبور می پردازد توسعه دهندگان بر اساس تعامل کاربر معیارهای در حالی که اپل مذاکره معاملات با توسعه دهندگان بازی های خود را.

Apple Arcade

دلیل که چرا اپل ممکن است در حال تغییر مورد نیاز خود را در همه مسلما پایین می آید به نگه داشتن مشترکان است. بازی های آنلاین تا به حال تعداد زیادی از شتاب در اواخر سال 2019 تا حدی کمک رایگان یک ماه به دادگاه آمد که به عنوان یک پیشنهاد مقدماتی با این سرویس که در غیر این صورت هزینه $4.99 در هر ماه و یا $49.99 در هر سال است. از دیگر مولفه های شتاب که البته از بازی های عالی که بسیاری از آنها منحصر به فرد به پلت فرم.

دقیقا چگونه اپل اقدامات نامزدی خود در بازی های آینده ممکن است تغییر نوع بازی ما را ببینید در آینده به این سرویس است. آن را سخت برای دیدن اپل در راه رفتن به عقب بر نیاز به هیچ تبلیغات و یا microtransactions اما می تواند به این معنی است که کوتاه تر بازی مانند ustwo را جمع آوری با مراقبتممکن است مناسب نیست در اپل جدید جهت تعامل. آن را نیز می تواند به معنای کمتر بازی برای اپل به خاطر امیدوارم که وجود خواهد داشت برخی از آنهایی که خوب در مخلوط.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن