هزینه انسانی از مغلوب ساختن پیشی جستن مهمان کارگر بان

در ژوئن 22nd, 2020, رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با صدور بیانیه تعلیق ورود کارگران مهما

توسط PARINEWS در 9 تیر 1399

در ژوئن 22nd, 2020, رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با صدور بیانیه تعلیق ورود کارگران مهمان به ایالات متحده آمریکا ظاهرا در پاسخ به بی سابقه بیکاری در سطح. به طور خاص اعلام دستور مقامات مهاجرت به انکار مهر ورود به طیف وسیعی از مهمان ویزای کارگر از جمله H-1Bs. نتیجه این است که برای ده ها هزار نفر از معتبر دارندگان ویزای ورود به ایالات متحده است و دیگر تضمین شده است.

در نظریه اعلام می سازد استثنا پزشکی کارگران و دانشمندان درگیر در coronavirus پژوهش است. اما غیر معمول اجرای ساز و تاثیر فوری از اعلام باید بدان معنی است که بسیاری از کسانی که تفاوت شده اند از دست رفته در هرج و مرج به عنوان متولد کارگران و کارفرمایان خود را تنظیم به وضع موجود.

شرف صحبت به چهار نفر مبتلا به سفارش برخی گرفتار در خارج از کشور و قادر به بازگشت به دیگران در خاک آمریکا اما قادر به ترک. تمام چهار نخواست نامش فاش شود از ترس معقول است که مقامات مهاجرت ممکن است مقابله به مثل اگر آنها سخن گفت publicly. اظهارات خود را ویرایش شده برای وضوح و در برخی موارد شناسایی اطلاعات حذف شده است.

از احترام به تجربه به نقل از افراد ما تکثیر درک خود را از وضعیت به طور مستقیم. این یک تجزیه و تحلیل حقوقی. هر کسی که به دنبال اطلاعات در مورد نحوه اعلام آنها تاثیر می گذارد وضعیت شخصی باید با مشورت وکیل مهاجرت.

مایکل از کشور مصر, کار در یک شرکت فناوری در منطقه خلیج

من در آمریکا هستم در حال حاضر, بنابراین من وضعیت این است که اگر من ترک من نمی تواند به عقب بر گردیم. برادر من که قرار بود به ازدواج در این سال در مصر است. من نمیفهمد من می خواهم مهر در اکتبر 1st. برادر من برنامه ریزی عروسی که در اطراف. اما در حال حاضر که من می توانم به مهر من نمی دانم آنچه که ما در حال رفتن به انجام.

من احساس می کنم انتخابی زندانی شده است. اگر کسی از خانواده بیمار می شود, من نمی تواند به عقب برویم. این بیماری همه گیر است که اتفاق می افتد در مصر بیش از حد, و من نمی توانم به آنها کمک کند. من حتی نمی تواند رفتن به مجالس ترحیم. شما شروع به فکر می کنم: "چه کنم اگر چیزی را اشتباه رفت و اگر من واقعا تا به حال به ترک؟" من در یک آپارتمان در اینجا که من اجاره. من همه چیز من در اینجا. من فقط باید فروش تمام چیزهای من قبل از رفتن من نمی دانستند اگر من رفتن به قادر به بازگشت ؟ و پس از آن اگر من به نحوی می تواند به عقب بر گردیم به ما من خرید همه چیز من دوباره ؟ آن دیوانه.

این خنده دار است زیرا اگر آن را به حال اتفاق افتاده فقط یک کمی متفاوت هیچ یک از این که من تحت تاثیر. تا زمانی که من هنوز در یک فرمت از من ویزای دانشجویی F-1. من برای H-1B چون من یک کارگر در حال حاضر, بنابراین من باید کارگر ویزا, اما من هنوز هم تا به حال سال ها در سمت چپ بر روی ویزای دانشجویی. اگر من فقط به کار گرفته نشده بود برای H-1B من F-1 که هنوز هم معتبر بود و من می توانم کشور را ترک کنند بدون هیچ مشکلی. اما در حال حاضر من یک ویزای کار نیست که معتبر و ویزای معتبر که کار نمی کند.

من سمت چپ مصر پس از انقلاب و این امریکا است که من برای امضا. من قدر فرصت هایی که به من داده شد به یاد بگیرند. اما پس از آموزش همه چیز شده اند ، من سرمایه گذاری هفت سال در اینجا و پس از آن من را به سرمایه گذاری بیشتر در سال برای دریافت کارت سبز و پنج سال برای دریافت تابعیت همه به اقامت در یک کشور که نمی تواند نگه داشتن وعده های خود است و اجرا توسط یک دلقک.

ما همه چیز را راست. و آن را فقط کار نمی کند. وعده نگه داشتن در حال تغییر است. این فقط یک پوسته کشور است. در برخی از راه شما احساس می کنید که رویای آمریکایی چیست ؟ این واقعا یک رویا است.

سارا از هندوستان, پزشکی محقق در نیویورک

من در آمریکا هستم در حال حاضر, اما من نمی توانم ترک پس از اعلام, چرا که من قادر نخواهد بود به عقب می آیند. شوهر من است به خارج از کشور, بنابراین من در اینجا با فرزند من و در حال حاضر ما نمی دانیم که او قادر خواهد بود برای پیوستن به ما. او یک استاد در یک دانشگاه ما اما او را برای تدریس در یک شعبه پردیس در یک کشور دیگر. او در روند گرفتن ویزا مختلف به طوری که او می تواند اما در حال حاضر همه چیز را در خود نگه دارد و پس از آن ممکن نخواهد بود.

من انجام تحقیقات پزشکی است اما من زمان پروژه نیست و باید با COVID. ما در واقع یک COVID پروژه در حال انجام در آزمایشگاه من و من ممکن است سوئیچ را که فقط به خاطر من علاقه مند هستم در آن, اما من هنوز هم مطمئن نیستید اگر آن را در واقع محروم کردن من از ممنوعیت. ما یک پاسخ مستقیم از ما دانشگاه است که اگر شما یک ویزا تمبر نیست کشور را ترک کنند چرا که شما نمی قادر خواهد بود به عقب بر گردیم. آنها نمی گویند هر چیزی در مورد استثنا.

پدر و مادر من 80 سال به آنها ندارد و هر کسی از آنها را به نگاه چون من تنها فرزند. هر کسی می تواند گرفتن COVID به خصوص در کشوری مانند هند است. اگر چیزی اتفاق می افتد من باید تصمیم بگیرید که آیا به ترک کار من و فقط رفتن وجود دارد. همه دوستان من صحبت کرد که نگرانی اصلی همه ما: چه اتفاق خواهد افتاد اگر ما پدر و مادر سالمند تبدیل شدن به بیمار ؟ ما ترک پدر و مادر ما و نمی دانیم چه اتفاقی می افتد به آنها را? و یا ترک خانه های ما و هرگز دوباره ؟ من فکر می کنم در مورد پسر من در آینده و آنچه در آن به معنی برای او به رشد در خارج از ایالات متحده. این یک وضعیت غیر انسانی.

من زندگی در یک کشور آزاد و رایگان جهان است. قدرت باید قادر به بگویید من نمی وجود دارد. در سال 2020 است که نباید وجود داشته باشد در یک کشور دموکراتیک است. ما هرگز در مواجهه با این نوع از وضعیت قبل از. ما تا به حال بسیاری از رویاهای انجام تحقیقات ما در اینجا گرفتن شغل و زندگی بقیه از ما در اینجا زندگی می کند. در حال حاضر ما در حال بازنگری همه که. شاید ما نیاز به در نظر گرفتن برخی از کشور های دیگر که در آن حداقل ما خواهید بود مورد احترام و آزادی را داشته باشد.

آنا از هند, کار در یک شرکت فناوری در کنتیکت

من از یک کارگر جنوبی هند ، پدر و مادر من با هم مخلوط تمام پس انداز خود را بنابراین من می تواند دریافت مدرک کارشناسی ارشد من. آنها مرا فرستاده است در سال 2015 بنابراین من می تواند پیدا کردن یک کار شروع به پرداخت بازگشت من به آموزش و پرورش وام ها و بدهی های دیگر من در هند. خواهر من رفت و به ما دو سال بعد از آن, بنابراین من می تواند کمک به او را با پرداخت شهریه و هزینه های زندگی.

او تا به حال به پایان رسید و سه ترم از مدرک کارشناسی ارشد خود را زمانی که او پاره او منيسک و نیاز به عمل جراحی است. ما تصمیم به عمل جراحی در هند پس پدر و مادر من می تواند مراقبت از خود و از آنجا که ما نمی تواند استطاعت deductibles در ایالات متحده است.

این چیزی است که به طور متوسط خانواده های طبقه کارگر در هند انجام دهد. زندگی ما بستگی به یکدیگر به عنوان یک خانواده و ما بزرگترین قدرت نهفته در آن است. هنگامی که چیزی شبیه به این, اعلام, اتفاق می افتد, آن را نمی کند و فقط بر من, اما من و خواهر و برادر و پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ من.

در حال حاضر من و خواهرم در هند هستند و من فکر نمی کنم من H-1B خواهد به من اجازه بازگشت به ایالات متحده. من در کار من, اما من نگران هستم من اخراج می شود اگر من نمی تواند به عقب که به معنی از دست دادن H-1B وضعیت به طور کامل. خواهر من می تواند دوباره وارد کنید در زمینه ویزای دانشجویی, اما او نمی تواند پرداخت هزینه برای مدرسه اگر من می توانم نگه داشتن کار من است که به معنی از دست دادن او ویزای دانشجویی بیش از حد.

این باعث می شود من خیلی عصبانی است که من نمی باید حق دفاع از زندگی حرفه ای من ساخته شده است. من امیدوارم که مردم مسئول درک چقدر سخت است برای خانواده هایی مثل من. این پاره شدن خانواده ها از هم جدا آنجا که هر فاجعه طبیعی به جز که وجود دارد مردم در قدرت که در حال ساخت آن اتفاق می افتد و باید قدرت به آن را متوقف کند.

الکساندر از روسیه محدود برای یک بیمارستان برنامه اقامت در سواحل شرق شهرستان

من برنامه اقامت قرار بود برای شروع همان روز اعلام پایین آمد بنابراین من باید ویزا, اما آنها انتظار بر روی تمبر. به جای درمان coronavirus بیماران من گیر با همسرم در مسکو مطمئن باشید اگر ما تا کنون آن را به ما. من در حال حاضر کارم را در اینجا به فروش می رسد و تقریبا همه چیز من ، من به حرکت در خارج از آپارتمان من تا پایان ماه ژوئن است که در پنج روز یا بیشتر.

نیمی از مردم در برنامه اقامت گیر کرده در خارج از کشور به دلیل همان مسائل مربوط به مهاجرت. ما یک مقدار زیادی از COVID-19 بیماران در بیمارستان ما و من بخشی از تیم است که مراقبت برای آن دسته از بیماران به صورت روزانه به خصوص در واحد مراقبت های ویژه. در حال حاضر کارکنان غرق شده است چرا که آنها باید دو برابر کار می کنند.

در نظریه پزشکان درگیر در درمان coronavirus معاف هستند اما برای بسیاری از ساکنان در برنامه مشکلات بزرگتر از فقط گرفتن مهر است. یا آنها نمی توانند ترک این کشور به دلیل وجود دارد هیچ پرواز و یا وجود ممنوعیت سفر و یا آنها نمی تواند رسیدن به سفارت به دلیل آن را به طور کامل تعطیل. در یکی دیگر از برنامه به من گفت که آنها را به 20 درصد کارکنان.

من خوش شانس هستم چرا که سفارتخانه ها در روسیه هنوز هم پذیرش اورژانس قرار ملاقات ها مثل من. من ویزا توسط سفارت در ژوئن 19 برای پردازش اما پس از آن من شنیده بازگشت در روز دوشنبه که اعلام شد برگزاری آن است. من می توانم یک پاسخ مستقیم در مورد اینکه آیا من معاف. من فکر می کنم آنها فقط نمی دانم چه چیزی را به من بگویید.

من سعی کردم به درخواست وزارت امور خارجه در توییتر برای هر گونه اطلاعات در مورد معافیت معیارهای اگر به این معنی است که همسر من, نیز معاف, اما آنها فقط اشاره به اعلام. آنها واقعا نمی دانم چه باید بکنید در مورد آن.

[اد. توجه: مدت کوتاهی پس از این مصاحبه انجام شد الکساندر دریافت پاسپورت از سفارت با ویزای تایید متصل شده است. افسر کنسولی گفت: "احتمالا باید خوب" برای ورود به ایالات متحده, اما او توصیه شد برای تماس با گمرک و حفاظت مرزی مقامات در بندر ورود در پیشبرد. آن دسته از مقامات مورد اشاره او را به سفارت و نه متعهد به خاص تفسیر وضعیت خود را. "آنها فقط با مراجعه به هر یک از دیگر بدون شناخت روشنی از آنچه به انجام," او گفت:.]



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن