انگلیسی, طراح تراشه Graphcore پرده جدید AI پردازنده پیچیده تر از Nvidia

Graphcore به خوبی تامین می شود و بلند پروازانه انگلیسی, طراح تراشه است که با تمرکز صرفا بر روی هوش مصنوعی و کا

توسط PARINEWS در 25 تیر 1399

Graphcore به خوبی تامین می شود و بلند پروازانه انگلیسی, طراح تراشه است که با تمرکز صرفا بر روی هوش مصنوعی و کاربردهای پرده برداری کرده است آنچه در آن می گوید این است که جهان پیچیده ترین تراشه: کلوسوس MK2 یا GC200 ایپو.

این پردازنده دارای 59.4 میلیارد ترانزیستور و ارائه می دهد هشت برابر افزایش عملکرد از شرکت غول MK1 می گوید Graphcore. آن دارای بیش از 54 میلیارد ترانزیستور موجود در کارت گرافیک Nvidia A100 که قبلا برگزار می شود به عنوان به عنوان بزرگترین پردازنده است که این شرکت آمریکایی اعلام کرد در اوایل این سال است.

هر GC200 تراشه است 1,472 مستقل هسته پردازشگر و 8,832 جداگانه و موازی موضوعات همه حمایت 900 MB در پردازنده رم. Graphcore خواهد ساخت GC200 در دسترس از طریق آن جدید ایپو دستگاه M2000 که شامل چهار GC200 تراشه در یک بسته به اندازه یک جعبه پیتزا و که ارائه می شود 1 petaflop از مجموع محاسبه. این شرکت می گوید آن سخت افزار جدید است "به طور کامل از پلاگین و بازی" و که مشتریان قادر خواهد بود برای اتصال به 64,000 IPUs با هم برای یک مجموع از 16 exaflops از قدرت محاسباتی.

اعلام می آید در زمانی که تراشه در جهان است که هنوز هم در حال متزلزل کردن با ظهور هوش مصنوعی است. آموزش هوش مصنوعی مدل نیاز به بسیار موازی پردازنده تقاضا است که کشیده شده و بازیکنان جدید به بازار (مانند Graphcore) و حتی تشویق برخی از موجود غول تکنولوژی (مانند گوگل) را به خود تخصصی تراشه های.

تا کنون هر چند کارت گرافیک Nvidia بر کلیت بازار به عنوان gpu ها در اصل طراحی شده برای سرعت بخشیدن به رندر کردن گرافیک در بازی های ویدئویی ثابت کرده اند که یک فرد کامل برای هوش مصنوعی پردازش. Graphcore در تلاش است برای به چالش کشیدن که تسلط و در حال حاضر جذب مقادیر قابل توجهی از بودجه و جانباز حامیان در صنعت فن آوری مانند Microsoft و Dell.

در اوایل سال جاری Graphcore اعلام کرد که در حال جذب 150 میلیون دلار در بودجه R&D در آخرین بودجه دور دادن آن در مجموع ارزیابی $1.95 میلیارد دلار است. این شرکت که تاسیس شد در سال 2012 در حدود زمان این روند برای یادگیری عمیق و واقعا در زمان خاموش ادعا می کند بزرگترین مزیت این است که آن تراشه طراحی شده از زمین تا با AI در ذهن است.

کارل فروند, یک تحلیلگر در مور بینش و استراتژی گفت: آستانه که او را تحت تاثیر قرار Graphcore ارائه آخرین و به ویژه ارتقاء به آن نرم افزار است که کلید به درستی مهار بزرگ پردازش موازی قدرت مورد نیاز برای هوش مصنوعی است.

"چه Graphcore متمرکز است و نه فقط تراشه اما این سیستم می گوید:" Freund. "آموزش معنی دار شبکه های عصبی نمی تواند انجام شود در یک تراشه واحد آن را به انجام صدها و هزاران و شاید دهها هزار نفر از آنها که مقیاس پذیری عامل این است که واقعا چه چیزی در ذهن من باعث می شود Graphcore ایستادگی کردن."

او اشاره می کند به عنوان مثال Graphcore پشتیبانی نرم افزار "بسیار کامل برای راه اندازی" قادر به رابط با طیف گسترده ای از هوش مصنوعی چارچوب و ارائه مرتب کردن بر اساس حجم کار نظارت بر ابزار است که اجازه می دهد تا محققان به دریافت بیشتر از سخت افزار خود را.

به نظر می رسد حتی در یک بازار سخت افزار که در آن شرکت ها در رقابت بیش از تعداد ترانزیستور آنها مناسب می تواند بر روی یک تراشه های این نرم افزار است که هنوز هم باعث شکستن و یا یک شرکت و اقبال.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب