COVID-19 فقط یک دسته از دانشگاه ها مدرسه

کالج ها اين هفته توي ويورولوژي مدرسه دارن پس از نادیده گرفتن توصیه های بخش بهداشت محلی برای برگزاری کلاس های م

توسط PARINEWS در 1 شهریور 1399

کالج ها اين هفته توي ويورولوژي مدرسه دارن پس از نادیده گرفتن توصیه های بخش بهداشت محلی برای برگزاری کلاس های مجازی در پاییز امسال، دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل کلاس ها را در ۱۰ اوت، به صورت فردی آغاز کرد. در عرض یک هفته، با شیوع بیماری در محوطه دانشگاه، مدرسه ناگهان به یادگیری آنلاین تغییر مکان داد. یک روز بعد، همچنین با شیوع بیماری مواجه شد، نوتردام نیز همین کار را کرد.

اون کر يوناني که ميخوند "متنفر از اينکه بگم من اينو بهت گفتم" در فاصله؟ این کارشناسان بهداشت عمومی، ویرولوژیست ها و دیگر کارشناسانی هستند که بارها هشدار داده اند که در هم زدن بسیاری از مردم به محله های نزدیک زندگی و کار در طول یک همه گیر ایده بدی است. آنها همچنین هشدار دادند که کالج ها سعی خواهند کرد دانشجویان را به دلیل شیوع بیماری در محوطه دانشگاه سرزنش کنند، به جای اینکه صاحب سوراخ های طرح های با افتتاح مجدد خود شوند. حالا، اين هم داره اتفاق ميافته.

چرا کر کاساندرا؟ چون می دانند ویروس به آموزش و پرورش اهمیتی نمی دهد. یا مرزهای پردیس. يا اقتصاد . اون يک ويروسه . نکته وجود آن به سادگی بیشتر کردن وجود خودش است. ما نمی توانیم آن را متقاعد کنیم که از بین برود چون مدرسه مهم است، مهم نیست چقدر سعی کنیم خودمان را متقاعد کنیم که این توانایی را داریم.

کاری که ما می توانیم انجام دهیم این است که به طور مداوم با ثروت اطلاعات جدیدی که در مورد این ویروس یاد می گیرند تنظیم کنیم. برخی از آن اطلاعات همان است که در آغاز بود: اجتناب از جمعیت، تماشای شماره مورد در منطقه خود را. بسیاری دیگر از آن به طور چشمگیری در طول چند ماه گذشته تغییر کرده است. این می تواند سخت برای پیگیری این firehose از اطلاعات، به خصوص به دلیل مغز ما تمایل به قفل کردن بر روی قطعات اول از اطلاعات ما جمع آوری - پدیده ای به نام سوگیری لنگر.

به چالش کشیدن اعتقادات و فرضیات محکم برگزار شده خود را چیزی است که اتفاق می افتد زیادی در کالج است. حالا این فقط برای کالج ها هم اتفاق می افتد.

این بسیار محتمل است که ما به دیدن این نوسان در سیاست های نه تنها در مدارس، بلکه در محل کار، سالن های نمایش فیلم، رستوران ها، و سالن های ورزشی به عنوان این نگه می دارد آشکار است. اما در عین حال، ما به یادگیری راه های بهتری برای کاهش گسترش ادامه خواهیم داد، تا زمانی که بتونیم ویروس را به کلی متوقف کنیم.

در اینجا چه چیز دیگری مردم در مورد هفته گذشته صحبت می کردند:

تحقیقات

مسافت این تراولر: شواهدی که آنتی بادی ها ویروس کرونا را مسدود می کنند
سه ملوان با آنتی بادی ویروس کرونا را در طول زمان خود را در تراولر ماهیگیری زده شده توسط شیوع COVID-19 گرفتن نیست. که با توجه به نسخه اولیه از یک مطالعه است که آنلاین در این هفته ارسال شده است. نتایج برای محققانی که آنتی بادی های ویروس کرونا را مطالعه می کنند جذاب است - اما این مطالعه به طور رسمی توسط کارشناسان خارج مورد بررسی قرار ن گرفته است و نتیجه گیری های آن می تواند در آینده تغییر کند. (Apoorva Mandivalli/The New York Times)

کروناویروس در هوا است. در اینجا چگونه آن را خارج کنید.
برایان رسنیک در واکس می نویسد: «هیچ محیط سرپوشیده کاملاً امنی در طول همه گیر وجود ندارد.» این ویروس می تواند در هوا آویزان شود، به ویژه در فضاهای تهویه ضعیف. و در حالی که هیچ فضای سرپوشیده کاملا امن وجود ندارد، راه هایی وجود دارد که ما می توانیم تهویه را در داخل ساختمان هایمان بهبود ببخشیم. ما در واقع می دانستیم که چگونه برای ساخت ساختمان های سالم تر برای مدت زمان بسیار طولانی -- ما فقط آن را انجام داده است هنوز. (Brian Resnick/Vox)

توسعه

FDA اجازه COVID -19 بزاق تست محاکمه شده در حباب NBA
یک آزمایش COVID مبتنی بر بزاق که در ان بی ای محاکمه شد، این هفته توسط FDA تأیید شد. هدف این آزمایش سریع تر و ارزان تر از سواب های بینی رایج تری است که در حال حاضر در سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرد. (نیکول وتسمن/آستانه)

فایزر و واکسن مورد علاقه BioNTech Covid-19 عوارض جانبی کمتری نسبت به اولین آنها دارد
در ماه ژوئیه، فایزر و بیون تک اعلام کردند که آماده شروع یک کارآزمایی گسترده از یک واکسن کروناویروس هستند. اما این واکسنی نبود که آنها در ابتدا برای آزمایش برنامه ریزی کرده بودند. سوئیچرو در آن زمان یک سورپرایز بود، اما این هفته داده هایی را منتشر کردند که نشان می داد واکسن جدید شان به نظر می رسد عوارض جانبی کمتری نسبت به انتخاب اولیه شان ایجاد می کند. (Matthew Herper/STAT)

تلاش 'بی سابقه' برای متوقف کردن کروناویروس در خانه های سالمندان
دارویی که برای متوقف کردن عفونت های کروناویروس طراحی شده است، در خانه های سالمندان در حال آزمایش است. شرکت داروسازی الی لیلی محققان را با موارد تایید شده COVID-19 به خانه های سالمندان می فرستد تا تزریق آنتی بادی مونوکلونال را آزمایش کنند. آنتی بادی های مونوکلونی آنتی بادی های مصنوعی هستند که می توانند به مبارزه با عفونت کمک کنند. در آزمایش پروفایل شده The New York Timesتوسط نیویورک تایمز، آن ها از آنتی بادی های جمع آوری شده از فردی در سیاتل که از COVID-19 بهبود یافته است، توسعه یافتند. از نظر تئوری، تزریق می تواند مردم را از بیمار شدن برای مدت محدودی باز دارد. این آزمایش هنوز در مراحل بسیار اولیه قرار دارد. (جینا کولاتا/نیویورک تایمز)

اولین محاکمه واکسن Covid-19 در حال حرکت در یک کلیپ خوب است، اما مقامات هنوز هم "بسیار نگران"
خبر خوب؟ Moderna در حال حاضر جذب 8،374 نفر به فاز خود را 3 کارآزمایی بالینی -- آن را در مسیر به آمار هدف خود را از 30،000 برخی اوقات در ماه سپتامبر. خبر بد؟ به گزارش سی ان ان، تنها ۱۵ درصد از استخدام شدگان سیاه یا لاتین هستند. این اختلافی است که می تواند واکسن را نگه دارد، چرا که هر دو گروه به طور نامتناسبی تحت تاثیر همه گیر قرار گرفته اند - اما به اندازه کافی در کارآزمایی های واکسن نشان داده نمی شوند. (الیزابت کوهن/سی ان ان)

چگونه به مواد مخدر برای همه گیر بعدی
در حالی که ما مشغول جستجوی مواد مخدر برای درمان این همه گیر هستیم، برخی از محققان به فکر راه هایی برای درمان بعدی نیز هستند. اتمام این ویدیو، که می شود به وضعیت فعلی تحقیقات ضد ویروسی است. (ویلیام پور/آستانه)

دیدگاه

Long-Haulers Are Redefining COVID-19
نیسرن آلوان، استاد بهداشت عمومی به الد یونگ آتلانتیک گفت: «ما نمی توانیم با آنچه اندازه گیری نمی کنیم مبارزه کنیم.» «مرگ تنها چیزی نیست که به حساب می آید. ما هم باید زندگی ها را تغییر داده بشماریم.»

یونگ شده است ردیابی تجربه 'روگرفت طولانی' با COVID - 19 -- افرادی که علائم آنها برای ماه ها باقی می ماند. در میان عدم قطعیت، شک و تردید، و علائم ناتوان کننده، آنها با هم برای حمایت باند. داستان یونگ شیرجه عمیقی در تجربیات آن ها است اما به آنجا ختم نمی شود. روز جمعه گروهی از روگرفت های طولانی مدت با مقامات سازمان بهداشت جهانی ملاقات کردند تا در مورد چگونگی تغيير زندگی اين بيماری صحبت کنند. (Ed Yong/The Atlantic)

بیش از اعداد

به بیش از 22،976،615 نفر در سراسر جهان که آزمایش مثبت ، ممکن است جاده خود را به بهبود صاف باشد.

به خانواده ها و دوستان از 799،856 نفر که در سراسر جهان فوت کرده اند -- 175،416 از کسانی که در ایالات متحده -- عزیزان شما فراموش نشده است.

همگي در امان باشيد

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن