جنبش عبور پناهجویان کارگران مهاجر ازدحام شهر کمیسر پلیس را

میسور/Mysuru: بیش از 2000 نفر از مردم که تا به حال اعمال شده برای جنبش عبور (هر دو یک راه و دو راه) برای رفتن

توسط PARINEWS در 14 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: بیش از 2000 نفر از مردم که تا به حال اعمال شده برای جنبش عبور (هر دو یک راه و دو راه) برای رفتن به مکان های مادری خود و یا به اعضای خانواده خود گیر کرده در جاهای دیگر فشار می آوردند شهرستان کمیسر پلیس را در Nazarbad صبح امروز به جزئیات خود را و به دست آوردن رمز عبور.

همچنین بسیاری از کارگران مهاجر از Bihar, Madhya Pradesh, Rajasthan, Orissa و مکان های دیگر که درگیر در ساخت و ساز و دیگر با این نسخهها کار در شهرستان نیز فشار می آوردند کمیسر ، آنها دیده می شد در خارج از انتظار این کمیسر پلیس را به جزئیات فکر که این مستند تا به حال به پایان رسید و آنها می توان به مکان های مادری خود در قطار ویژه.

ثبت نام جزئیات

در ضمن یک میز تاسیس شده است در این کمیسر پلیس و پرسنل پلیس دیده می شد ثبت نام جزئیات بر روی تلفن همراه خود را و دفاتر.

از پرسنل پلیس در حال جمع آوری خود را Aadhaar شماره کارت کپی از خود را به رای دهندگان کارت شناسایی و دیگر اسناد و مدارک قبل از صدور پاس به مردم و یا برای اطلاع رسانی به کارگران در مورد آموزش تاسیسات و غیره.

منابع پلیس گفت که جنبش منتقل خواهد بود صادر شده به کارگران مهاجر که می خواهم برای رفتن به مکان های مادری خود را در وسایل نقلیه خود را و برای دیگران پیام های مربوط به آموزش زمانبندی (دولت عاقلانه) خواهد بود به ارسال شماره تلفن همراه خود را. از پرسنل پلیس در حال جمع آوری نام خود و شماره تلفن خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن