به طور پیش فرض در ارسال اطلاعات از COVID-19 مظنون: DC مسائل هشدار نهایی به بیمارستان های خصوصی

میسور/Mysuru: به عنوان تازه COVID-19 موارد مثبت گزارش شده از سراسر منطقه تقریبا هر روز دیگر در گذشته چند هفته

توسط PARINEWS در 10 تیر 1399

میسور/Mysuru: به عنوان تازه COVID-19 موارد مثبت گزارش شده از سراسر منطقه تقریبا هر روز دیگر در گذشته چند هفته Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar هشدار داده بیمارستان های خصوصی از عمل در صورتی که موفق به ارسال اطلاعات ساری (شدید تنفسی حاد بیماری), ILI (مانند بیماری آنفلوانزا) و COVID-19 علامتی بیماران که تحت درمان مربوطه خود را در بیمارستان به صورت روزانه.

سی گفت که در پی جهش در COVID موارد مثبت بیمارستان های خصوصی خواسته شد بیش از تلفن و از طریق e-mail به ها گزارش های پزشکی از بیماران که در بازدید خود از بیمارستان شکایت از علائم شبیه به ساری, ILI و COVID بیماری از طریق وب سایت http://kpme.karnataka.tech/index.php/login در روزانه. اما برخی از بیمارستان ها یافت می شوند انجام نمی دهد و این مشهود بود از این واقعیت است که یک مرد مسن که اخیرا درگذشت داشت COVID مثبت چند روز پس از مرگ او و در یک مورد دیگر بیمارستان مقامات شکست خورده بود به گزارش مرگ یک مرد با توجه به COVID, او گفت:.

اشاره به آن است که اجباری برای تمام بیمارستان های خصوصی به ها گزارش های پزشکی و دیگر جزئیات علامتی بیماران مراجعه آنها به صورت روزانه Abhiram Sankar گفت که این آخرین اخطار صادر شده و به بیمارستان های خصوصی بیش از این مسئله است. اقدام آغاز خواهد شد تحت KPME عمل در برابر کسانی که در بیمارستان یافت متخلف و ثبت نام خود را لغو, او هشدار داد.

اجباری برای پوشیدن ماسک صورت

در ضمن Mysuru DC Abhiram G. Sankar است به دادگاه تجدید نظر به طور کامل همکاری با دولت های منطقه در توقف گسترش مرگبار بیماری همه گیر.

در یک بیانیه مطبوعاتی صادر شده در دوشنبه سی گفت که اعضای عمومی بازدید از هر دولت. کار اجباری باید پوشیدن ماسک و استفاده از دست sanitisers قبل از ورود به اتاق. اشاره به این که کسانی که با پوشیدن ماسک های صورت را نمی خواهد اجازه داخل دفاتر او گفت که پس COVID دستورالعمل مانند, فیزیکی, فاصله, پوشیدن از ماسک و استفاده از دست sanitisers کلیدی است برای حصول اطمینان از ایمنی و سلامت نه تنها خود را بلکه همچنین از دولت. کارکنان که در حال مبارزه مرگبار همه گیر و اعضای خانواده خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب