نقشه کشی, معلم, نوبت کارگر ساختمانی خود را به نگه داشتن اجاق سوزاندن

میسور/Mysuru: Dundaiah ساکن Vivekanandanagar در شهرستان و خارج از غرفه به عنوان یکی از عجیب و غریب در میان 20

توسط PARINEWS در 27 تیر 1399

میسور/Mysuru: Dundaiah ساکن Vivekanandanagar در شهرستان و خارج از غرفه به عنوان یکی از عجیب و غریب در میان 20 کارگران کار تحت یک بی امان آفتاب تابستان در زیر ساخت و ساز خانه در Kuvempunagar.

در حالی که دیگر کارگران متشکل از مردان و یک تعداد انگشت شماری از زنان به نظر می رسد روستایی, ورزشی و لاستیک دمپایی فرسوده البسه و lungis با یک حوله روی سر خود را Dundaiah است چادری در یک پیراهن و شلوار. او یک معلم است که تبدیل به یک دستی کارگر با تشکر از مستند و بسته شدن مدارس و موسسات آموزشی.

Dundaiah رهبری و نه زندگی راحت درآمد امرار معاش خود به عنوان یک مدرسه خصوصی ، تا COVID-19 زده و یک مستند دستور داده شد در 25 مارس. نقاشی/نقاشی با بیش از 17 سال تجربه در هر دو خصوصی و دولتی مدارس Dundaiah اخراج شد و از کار خود بوده و پرداخت نشده است.

در ابتدا Dundaiah موفق با پس انداز ناچیز او و نگاه برای جایگزین شغل. اما زمانی که پول نقد خشک شده و هیچ کس به قرض گرفتن پول از او شروع به این کار دستی کار کار می کنند. "من انجام چنین دستی کار برای اولین بار در زندگی من است. همسر من ناخوش و من پرداخت نشده است از ماه مارس. من تا به حال هیچ چاره ای جز به کار در این زیر ساخت و ساز خانه" Dundaiah گفت ستاره میسور.

هیچ منبع دیگری از درآمد

"من هیچ منبع دیگری از درآمد به عنوان مدرسه ای که من مشغول به کار شده است پرداخت یک پنی برای سه ماه. من نمی توانم بیکار نشستن تا من شروع به کار بر روی یک دستمزد روزانه مبنای و من باید برای حمایت از خانواده و فرزندان و حتی برادر من ، آن را به پنج تا شش ماه به دوباره پیوستن به وظیفه بنابراین چیزی بهتر از هیچ چیز است. ما نمی توانیم از گرسنگی مردن و من به پایان رسید تا اینجا به نگه داشتن خانه آتش سوزاندن او گفت:" با اشک نورد چشمان او.

"من فرستاده اند صدها نفر از پیام ها به دنبال کمک و من messaged وزیر آموزش و پرورش وزیر و تمام قدرت است که در کارناتاکا واقع شدهاست. به تازگی وزیر بهداشت B. Sriramulu تلفن من بعد از دیدن من ناامید پیام و به نام مرا به خانه اش و خریداری برخی از نقاشی های من و برای آنها پرداخت می شود. که یک حرکت خوب و پول به من کمک کرد برای حفظ برخی از روز. اما که نمی تواند برای همیشه لطفا برای" او نشان داد.

خالی از خانه

Dundaiah بومی Somahalli در گوندلوپت Taluk. او در خدمت بسیاری از دولت ها و مدارس خصوصی در Mysuru و گوندلوپت. او گفت: SOM که او خواسته بود به تخلیه خانه خود را به عنوان او نمی تواند پرداخت اجاره. "من clueless در و شد از جان گذشته برای یک خانه. من به نام یک فرد در بنگلور و به او گفتم داستان من. او موافقت کرد که به خانه اش در اجاره بدون پیش پول (سپرده)," او توضیح داد.

او آموخته هنر و نقاشی در مشهور مدرسه در Mysuru. "من برای اعمال کارناتاکا خدمات عمومی کمیسیون (KPSC) استخدام در سال 2011. آنها چیزی مثل ماهی و انجام همان آزمون در سال 2016. به ما گفته شد که ماموران به منظور بررسی نامزدهای اما آنها هرگز آمد" Dundaiah پشیمان.
در انتظار کار

پس از او متوجه شد که مدارس باز خواهد شد تنها پس از ماه اوت-سپتامبر Dundaiah سعی به گرفتن برخی از دانش آموزان برای خانه مربیگری. "هیچ کس نمی آمد و به عنوان پدر و مادر بیش از حد می ترسم به فرستادن فرزندان خود را. من رفتم برای برخی از املاک و کار و کسی به من گفت که اگر من ایستاده در نزدیکی Kuvempunagar دایره کسی با من تماس برای کار. من عینک مناسب و معقول پیراهن شلوار و دمپایی. هر چند برخی از mesthris با نزدیک شدن من به دنبال در لباس برتافتند. من تا به حال به پوشیدن پژمرده پیراهن و یک نوع کثیف و نفس نفس زدن. در نهایت من گرفته بود," او نقل شده.

"من هرگز نشان داد هویت من و حتی برخی از دانش آموزان من آموخته اند من دیده انجام کتابچه راهنمای کاربر در اینجا کار می کنند. یک روز پیمانکار به من گفت که من نمی خواهم نگاه یک دستی کارگر در همه. من تا به حال به فاش کردن هویت من و خداشناسی در چشمان من. او ترحم در من گرفت و گفت دیگر کارگران نیست به من کار سنگین. او مرا به حمل آجر و شن و ماسه," او گفت:.

Rs. 350 روز

Dundaiah را بدست آورده در حدود Rs. 350 در هر روز فقط به اندازه کافی برای تغذیه خود و خانواده و فرزندان "من آماده برای انجام هر کار است. من نمی ارتکاب هر گونه جرم و جنایت است. این زندگی من است و من حمایت از خانواده از طریق این کار. بله آموزش نجیب حرفه ای با احترام در جامعه است. اما معلمان مثل من هیچ آینده. ما باید به سوئیچ بیش به دستی کار اگر چیزی مانند COVID-19 اتفاق می افتد" او rued.

پس از به اشتراک گذاری داستان خود را به Dundaiah ادامه داد: برای بلند کردن شن و ماسه در یک ظرف و تحویل آن به ماسون. اما هیچ کس نمی تواند از دست این درد در چهره اش و اشک در چشم او.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن