Facebook را Giphy اکتساب ممکن است پیامدهای بزرگ برای iMessage و توییتر

Facebook خرید Giphy و این بدان معناست که چگونه شما ارسال و دریافت فایل های Gif در اینترنت می تواند برای همیشه

توسط PARINEWS در 27 اردیبهشت 1399

Facebook خرید Giphy و این بدان معناست که چگونه شما ارسال و دریافت فایل های Gif در اینترنت می تواند برای همیشه لطفا برای تغییر. این سرویس ادعا می کند که بیش از 700 میلیون نفر دیدن Giphy مطالب هر روز و بسیاری از این نمایش ها از اینترنت محبوب ترین برنامه ها— از iMessage اپل به Infinite و توییتر — که بیشتر تکیه بر Giphy API و بایگانی به کاربران اجازه به اشتراک گذاری و ارسال فایل های Gif.

این احتمال وجود دارد که حداقل برخی از این خدمات نمی خواهید به یک Facebook متعلق به پلت فرم یکپارچه با محصولات خود را در حال حرکت رو به جلو است. نه تنها این شرکت ها به طور کلی ترجیح می دهند به تکیه بر رقبای اصلی اما Facebook خدمات داشته اند و مسائل را با حفظ حریم خصوصی (مانند کمبریج Analytica رسوایی) و قابلیت اطمینان (مانند زمانی که یک Facebook SDK اشکال در زمان پایین بسیاری از عمده برنامه های تلفن همراه در اوایل این ماه).

Facebook می گوید توسعه دهندگان قادر خواهند بود به تکیه بر Giphy که آنها تا به حال قبل از اینکه کسب و همانطور که از نوشتن این به نظر می رسد شما هنوز هم می تواند استفاده از Giphy در اکثر برنامه ها فقط به عنوان شما می توانید قبل از. "مردم هنوز هم می تواند قادر به آپلود فایل های Gif; توسعه دهندگان و API شرکای خود ادامه خواهد داد به همان دسترسی به GIPHY رابط های برنامه کاربردی و GIPHY خلاق جامعه هنوز هم قادر خواهد بود برای ایجاد محتوای عالی," Vishal شاه, Instagram معاون رئیس جمهور از محصول گفت: در یک پست وبلاگ در روز جمعه.

این نیز مهم است به یاد داشته باشید که هیچ ردیابی pixels, کوکی ها و یا هر گونه دیگر تعبیه شده کاربر مکانیزم ردیابی در Giphy را GIFs یا برچسب این شرکت می گوید در آستانه. و Giphy API می توانید جستجوی خود را از لحاظ اما نه هر یک از داده های خود را با توجه به حساب توییتر برای خدمات پیام رسانی تلگرام. Giphy تایید به آستانه که تلگرام را صدای جیر جیر دقیق است. اما همیشه وجود دارد شانس Facebook می تواند تغییر راه Giphy آثار پایین خط. و برنامه ها و خدمات است که با استفاده از Giphy در حال حاضر می تواند رها کردن پشتیبانی برای این سرویس در هر لحظه بدون در نظر گرفتن آنچه Facebook تصمیم به انجام خدمات.

در اینجا برخی از برنامه ها و خدمات خود را با ساخته شده است در Giphy یکپارچگی است که می تواند تحت تاثیر قرار کسب و ما خواسته ایم هر یک از آنها را اگر آنها برنامه ریزی برای تغییر چگونه کار می کنند با Giphy. این واقعا فقط صحبت می کند برای شروع Giphy برسد. وجود دارد مقدار زیادی بیشتر خدمات است که ما در میانهی شب ذکر شده مانند پینترست و ق است که به شما اجازه به اشتراک گذاری و ارسال فایل ها از Giphy, اما لازم نیست که ادغام به طور مستقیم با خدمات به عنوان در حال حاضر.

iMessage

هنگامی که شما ارسال یک GIF در iMessage از طریق #تصاویر برنامه که ساخته شده است به iOS اپل منابع برخی از کسانی که GIFs از Giphy. اپل است در پاسخ به یک درخواست برای نظر. این ادغام به نظر می رسد به احتمال زیاد به مطرح, برخی از تنش های رو به جلو حرکت داده می شود اپل طرفدار حفظ حریم خصوصی موضع و Facebook تمایل به جذب اطلاعات کاربر از محصولات آن است.

Mailchimp

Mailchimp شما امکان قرار دادن فایل های Gif از منابع Giphy در حالی که ایجاد یک کمپین ایمیل از طریق ساخته شده در ابزار. Mailchimp می گوید آستانه که قصد دارد برای ادامه ارائه Giphy ادغام. Mailchimp نیز ارائه می دهد یک official Facebook یکپارچه سازی است که به شما اجازه می دهد اضافه کردن یک ایمیل فرم ثبت نام به یک Facebook صفحه و انتشار آگهی های تبلیغاتی را, Mailchimp, کمپین برای Facebook.

سیگنال

سیگنال شما اجازه می دهد به جستجو برای فایل های Gif که شما می توانید در پیام ها در iOS و اندروید و Giphy یکی از این خدمات که از منابع سیگنال های Gif. سیگنال لوایح خود را به عنوان یک پایان به پایان رمزگذاری حفظ حریم خصوصی و امنیت متمرکز خدمات پیام رسانی و شرکت نمی گویند آیا این برنامه برای حذف Giphy به عنوان یک منبع GIFs پس از این خرید.

این برنامه در حال حاضر خود را پیاده سازی GIF جستجو در یک privacy-preserving توجه به سیگنال بنیانگذار Moxie Marlinspike. که به معنی Facebook ممکن است قادر به دریافت هر گونه اطلاعات از Giphy Gif های به اشتراک گذاشته شده بر روی سیگنال.

سیگنال نیز به اشتراک گذاشته شده در این بیانیه با آستانه:

حفظ حریم خصوصی و امنیت در قلب همه چیز است که ما در سیگنال. از همان ابتدا سیگنال پنهان است عبارات جستجو از gif ارائه دهندگان جستجو با استفاده از privacy-preserving پروکسی و Giphy SDK نیست در نرم افزار گنجانده شده و در همه.

سیگنال خدمات هرگز می بیند متن مطالب از آنچه که منتقل یا دریافت شده در طول gif جستجوهای چون TLS اتصال مذاکره مستقیم با Giphy و Giphy نمی دانم چه کسی صادر شده این درخواست به این دلیل که TCP اتصال پروکسی از طریق سیگنال خدمات.

این حریم خصوصی-حفظ قابلیت های ساخته شده به سیگنال از نوامبر 2016 و بیشتر گسترش یافته با پیشرفت های اضافی در نوامبر 2017. شما می توانید جزئیات بیشتر در وبلاگ ما اینجا هستید::

https://signal.org/blog/signal-and-giphy-update/

شل

شل ارائه می دهد یک Giphy یکپارچه سازی است که شما می توانید برای نصب در فضای کاری خود را و شما می توانید جزئیات بیشتر در مورد آن در Giphy وب سایت.

"شل متعهد به حفاظت از کاربر و شرکت داده گفت:" برایان الیوت معاون رئیس جمهور و مدیر کل شل و پلت فرم در بیانیه ای به آستانه. "Giphy دریافت نمی کند هر گونه اطلاعات در مورد کاربران و یا حتی شرکت ها با استفاده از Giphy برای شل کردن ادغام و تنها می بیند شل استفاده از Giphy API در مجموع."

اسنپ چت

Snapchat راه اندازی یک ادغام است که به شما اجازه اضافه کردن Giphy برچسب متحرک به snaps در سال 2018 است. Snapchat کاهش یافته است به نظر.

تلگرام

تلگرام به شما امکان جستجو در فایل های Gif از Giphy برای اضافه کردن به پیام های خود را.

در یک بیانیه تلگراف می گوید آستانه که Giphy هرگز دریافت هر گونه اطلاعات در مورد تلگرام کاربران است. "هیچ آدرس IP یا شناسه اجازه دهید به تنهایی شماره تلفن و یا اطلاعات دیگر که تا کنون به اشتراک گذاشته شده با Giphy گفت:" تلگراف سخنگو. تلگراف نیز در وسط انتقال دور از Giphy, سخنگوی گفت.

Infinite

Infinite اجازه می دهد تا شما را به ارسال فایل های Gif و GIF برچسب خود را TikToks که منابع از Giphy. Infinite است در پاسخ به یک درخواست برای نظر. Infinite نیز ارائه می دهد گزینه ای را برای ورود به سیستم خود را با Facebook account.

Tinder

Tinder به شما امکان ارسال فایل های Gif از Giphy به مردم شما مطابقت با. آتش زنه است و نه در پاسخ به یک درخواست برای نظر. آتش زنه در حال حاضر به شما اجازه ورود به این سرویس با Facebook account.

Trello

Trello ارائه می دهد یک Giphy "قدرت" بنابراین شما می توانید اضافه کردن Gif های از Giphy به Trello کارت. Trello است در پاسخ به یک درخواست برای نظر.

توییتر

هنگامی که شما جستجو برای تصاویر Gif از نوشتن جعبه در توییتر آنها منابع در بخشی از Giphy. توییتر نیز متکی بر تنور (که قبلا به عنوان شناخته شده Riffsy) برای GIFs, بنابراین شاید توییتر بومی GIF جستجو خواهد شد به زودی تکیه می کنند که به جای Giphy.

Twitter و Facebook را-در حال اجرا نمیشود. پس از Instagram بود به دست آورد Facebook 2012, توییتر قطع Instagram دسترسی به API از ویژگی های است که اجازه به کاربران برای پیدا کردن دوستان خود را در یک سرویس جدید است. Instagram بعد قطع توییتر قابلیت نمایش عکس های خود را داخل توییتهایی که برگزار شد به این روز است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن