FCC تایید آمازون اینترنت-از-فضا Kuiper صورت فلکی 3,236 ماهواره

کمیسیون ارتباطات فدرال را تایید کرده است آمازون برای برنامه های بلند پروازانه خود Kuiper صورت فلکی که مستلزم ا

توسط PARINEWS در 10 مرداد 1399

کمیسیون ارتباطات فدرال را تایید کرده است آمازون برای برنامه های بلند پروازانه خود Kuiper صورت فلکی که مستلزم ارسال 3,236 ماهواره به مدار به پرتو پوشش اینترنت پایین به زمین است. این تصمیم بسیار مهم نظارتی قدم که راه را برای آمازون شروع به راه اندازی ماهواره ها زمانی که آنها آماده است.

این شرکت قصد دارد به ارسال ماهواره به سه ارتفاعات مختلف و در آن ادعا می کند به آن نیاز دارد فقط 578 ماهواره در مدار شروع به خدمات با توجه به FCC سند اعلام تصویب. آمازون گفت: این سرمایه گذاری خواهد شد "بیش از 10 میلیارد دلار" در پروژه Kuiper در یک پست وبلاگ.

آمازون اعلام نکرده است که راه اندازی ارائه دهنده این طرح به استفاده از به پرواز ماهواره به مدار است. در حالی که مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس همچنین دارای موشک های شرکت Blue Origin راه اندازی ارائه دهنده را مجبور به رقابت برای راه اندازی ماهواره ها همراه با شرکت های دیگر.

وجود دارد چند هشدارهای به آمازون FCC تایید. شرکت باید راه اندازی نیمی از صورت فلکی توسط 2026 به حفظ آن مجوز FCC و سپس باقی مانده ماهواره توسط 2029. آمازون همچنین باید به FCC نهایی یک طرح برای چگونه آن را کاهش مداری باقی مانده پس از طراحی ماهواره خود را ندارد نهایی نشده است. آمازون ادعا می کند آن را از ماهواره ها از مدار در 355 روز اما FCC استدلال می کند شرکت نمی کند "در حال حاضر اطلاعات خاص در مورد برخی از عناصر مورد نیاز" برای آن باقی مانده برنامه ریزی کنید. یک نگرانی بزرگ از یک صورت فلکی از این اندازه است که هجوم ماهواره ها منجر به برخورد بیشتر در فضا ایجاد قطعه باقی مانده است که می تواند تهدید ماهواره های دیگر.

آمازون یکی از تعداد انگشت شماری از شرکت ها با هدف ایجاد یک غول صورت فلکی ماهواره در مدار به منظور ارائه اتصال پهن باند به سطح زیر کلیک کنید. قابل توجه ترین در میان این رقبا است SpaceX که به تایید FCC برای راه اندازی نزدیک به 12000 ماهواره برای آن Starlink پروژه. تا کنون SpaceX راه اندازی کرده است بیش از 500 Starlink ماهواره با برنامه شروع به تست بتا این سیستم در این تابستان. در ضمن بر اساس UK-OneWeb نیز امیدوار به ساخت یک صورت فلکی از 650 ماهواره و در حال حاضر راه اندازی 74 از آنها. این شرکت برای ورشکستگی زمینه این سال بود اما به تازگی bailed توسط یک کنسرسیوم که شامل دولت انگلستان و شرکت مخابراتی Bharti جهانی.

آمازون ادعا می کند که Kuiper را "ارائه خدمات پهن باند به unserved و محروم مصرف کنندگان و کسب و کار در ایالات متحده و مشتریان جهانی با به کارگیری پیشرفته ماهواره ای و زمین ایستگاه technologies" با توجه به FCC تایید سند است. آمازون همچنین گفت که پروژه Kuiper ارائه خواهد شد "backhaul راه حل برای حامل های بی سیم گسترش LTE و 5G خدمات به مناطق جدید" در وبلاگ خود پست.

به روز رسانی ژوئیه 30, 8:57بعد از ظهر ET: اضافه شدن جزئیات جدید از آمازون پست وبلاگ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن