روز بین المللی یوگا: سری Trinetra Mahanta Shivayogi Swamiji نشان می دهد 'جلال یوگا'

Srirangapatna: به عنوان بخشی از روز بین المللی یوگا جشن روپیه Trinetra Mahanta Shivayogi Swamiji از Chandravan

توسط PARINEWS در 3 تیر 1399

Srirangapatna: به عنوان بخشی از روز بین المللی یوگا جشن روپیه Trinetra Mahanta Shivayogi Swamiji از Chandravana آشرام در نزدیکی اینجا نشان داده 'جلال یوگا" در Srirangapatna دیروز.

او انجام آساناهای مختلف در رودخانه Cauvery نزدیکی آشرام برای نزدیک به 30 دقیقه. بیش از 10 asanas از جمله Virabhadrasana, Shiluve آسانا Hanumanasana, Padmasana, Matsyasana و Kurmasana نمایش داده شد با سهولت به عنوان او شناور در آب است.

صحبت در این مناسبت او گفت: "تمرین یوگا را کاهش می دهد استرس جسمی و روحی. ما باید زمانی را برای یوگا و پرانایاما در هر روز است. این کار باعث افزایش ایمنی و غلظت." انجمن ها و سازمان ها باید با ایجاد آگاهی در مورد یوگا, مزایای او پیشنهاد کرد.

منطقه وزیر K. C. Narayanagowda و دیگران انجام یوگا در آشرام محل.

قبلا در برنامه های برگزار شده در Ashrama محل حضور داشتند مندیا منطقه وزیر K. C. Narayanagowda همسرش, Devika دختر و پسر در قانون. وزیر بیش از حد انجام یوگا برای حدود 20 دقیقه است. روپیه Chandrashekara Shivacharya Swamiji از Hiremutt در Belagavi و وزیر سابق Rudrappa Lamani بیش از حد پیوست جلسه یوگا.

Lakshminarasimhaswamy معبد محل

یوگا روز جشن شد و همچنین سازمان یافته در محل Lakshminarasimhaswamy معبد محل در Srirangapatna دیروز تحت نظارت Taluk دولت K. Shettihalli Vivekananda یوگا Kishora Kendra و Abhinava بهارات سازمان است.

Tahsildar M. V. شخص ساده و دکتر Bhanuprakash شارما از Shashwathi Dharmika کریا برای samiti در Srirangapatna انجام یوگا به مناسبت.

صحبت به مناسبت دکتر Bhanuprakash شارما گفت که یوگا انجام روزمره به ما کمک خواهد کرد منجر به یک زندگی سالم. بیان کرد که ساعت نارندرا ایجاد آگاهی در مورد فواید یوگا برای تمام جهان او گفت که هر کس باید تمرین یوگا به صورت شخصی و همچنین سلامت جامعه.

گاندی Dr. B. Sujay کومار Abhinav بهارات را K. S. Lakshmish, Vidyabharati آموزشی موسسه Ranganna سابق شهرداری عضو شورای Nalina, Parisara رامش و دیگران حاضر بودند.

یوگا مربیان K. Shettihalli Appaji, Narasimha و Shreyas تدریس آساناهای یوگا.

همچنین taluk را Karigatta Neelachala Sneha Balaga اعضا انجام یوگا در Srinivasa معبد محل. دکتر Raghavendra led یک ساعت یوگا جلسه که با حضور بیش از 50 نفر از روستاهای مختلف.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن