اولین بازوی مکینتاش خواهد شد جوانب مک بوک ها و all-new iMac: گزارش

اپل را به پرده مدتها در انتظار مک انتقال از اینتل برای پردازنده های ARM امروز در آن آنلاین WWDC سال 2020 کلیدی

توسط PARINEWS در 2 تیر 1399

اپل را به پرده مدتها در انتظار مک انتقال از اینتل برای پردازنده های ARM امروز در آن آنلاین WWDC سال 2020 کلیدی و تحلیلگر Ming-chi Kuo صادر کرده است پیش بینی های او برای اولین مکینتاش است که با استفاده از جدید اپل با طراحی زیبا و پردازنده. تحقیقات خود را توجه داشته باشید گزارش شده در توسط MacRumors, 9to5Macو AppleInsider.

اول از همه Kuo می گوید آخرین جدید مبتنی بر اینتل مک همیشه خواهد بود یک نام تجاری جدید iMac با طراحی نازک تر ناهنجاری و 24 اینچ صفحه نمایش. این iMac است که گفته می شود برنامه ریزی شده برای انتشار در Q3 سال 2020 اما یک بازوی نسخه آن را دنبال خواهد کرد در سه ماهه اول سال آینده.

اولین بازوی مک است که به احتمال زیاد 13-inch MacBook Pro در Q4 سال 2020 یا Q1 2021, Kuo می گوید; فرم فاکتور اعتقاد بر این است شبیه به مدل فعلی. تولید اینتل نسخه گزارش شده که بس یک بار بازو مدل معرفی شده است هر چند وجود دارد هیچ کلمه ای در مورد اینکه آیا همان درست خواهد بود و برای iMac. Kuo همچنین معتقد است که یک بازوی جدید مبتنی بر مک بوک طراحی را شروع تولید در اواسط 2021.

انتقال اپل به طور کامل ARM-based صف را 12 تا 18 ماه با توجه به Kuo. تحلیلگر جدید انتظار بازو ماشین آلات به بهتر از خود اینتل پیشینیان 50 تا 100 درصد هر چند عملکرد واقعی خواهد شد البته بستگی دارد چه اپل تصمیم به اولویت بندی با طرح های جدید. اگر فرضی اپل پردازنده 50 درصد کارآمد تر از یک داده اینتل تراشه به عنوان مثال سقف از لحاظ نظری می تواند صرف گسترش عمر باتری در سرعت مشابه و یا در دستیابی به عملکرد سریع تر در همان حرارتی پاکت.

اپل انتخاب MacBook Pro و iMac به عنوان نخستین بازوی مبتنی بر مکینتاش خواهد آینه تاریخ آخرین مک پردازنده گذار. در WWDC سال 2005 اپل اعلام کرد که این امر حرکت از پاور پردازنده های اینتل به دلایل عملکرد سپس در ژانویه سال 2006 این شرکت عرضه شده در اولین مبتنی بر اینتل مکینتاش: iMac با پردازنده اواز یا موسیقی دو نفری در داخل G5 شاسی و همه جدید MacBook Pro که به جای PowerBook G4.

به این ترتیب این احتمال وجود دارد که واقعی ARM مبتنی بر مصرف کننده مک سخت افزار نمی شود نشان داده شده در WWDC سال 2020 است. اپل ممکن است به جای ایجاد تست سخت افزار های موجود برای توسعه دهندگان به طوری که نرم افزار را می توان اقتباس شده برای اجرا بر روی پردازنده های ARM در زمان برای کامپیوتر' راه اندازی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن