Fitbit را ونتیلاتور می شود اورژانس تایید FDA

پوشیدنی شرکت Fitbit رسما پرده برداری Fitbit جریان جدید ونتیلاتور با تایید FDA برای استفاده در طول COVID-19 بیم

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

پوشیدنی شرکت Fitbit رسما پرده برداری Fitbit جریان جدید ونتیلاتور با تایید FDA برای استفاده در طول COVID-19 بیماری همه گیر. ونتیلاتور صادر شده است اورژانس با استفاده از مجوز توسط FDA معنی آن را تنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای درمان افراد در طول زمان بحران بهداشتی. Fitbit می گوید آستانه که در آن امید به فروش این جریان برای حدود $5,000, به طور قابل توجهی کمتر از سنتی هواکش و تولید برنامه ریزی شده است برای شروع این ماه است.

به عنوان هزینه پایین آن ممکن است نشان می دهد, Fitbit را نمی بینم جریان به عنوان یک دوست-برای-مانند جایگزینی سنتی هواکش. این شرکت می گوید که این تنها طراحی شده بود استفاده می شود زمانی که یکی از دستگاه های گران تر در دسترس نیست. اگر چه ونتیلاتور امن تصویب قانونی برای استفاده در طول همه گیر Fitbit می گوید که آن را در غیر این صورت FDA پاک و یا تایید شده است.

Fitbit می گوید که در جریان طراحی شده است در اطراف resuscitator کیسه های استفاده شده توسط بیماری های همه گیر اما ویژگی های اضافی سنسور و آلارم برای کمک به نظارت بر بیماران است. پوشیدنی شرکت مشورت با کادر پزشکی و پزشکان در حالی که در حال توسعه ونتیلاتور که آن امیدوار خواهد بود آسان تر به استفاده از سنتی هواکش.

"ما یک فرصت برای تجمع تخصص ما در سنسور پیشرفته و توسعه و تولید و زنجیره تامین جهانی به آدرس بحرانی و نیاز مداوم برای هواکش و کمک به ایجاد تفاوت در مبارزه جهانی علیه این ویروس" Fitbit مدیر عامل و بنیانگذار شرکت جیمز پارک در بیانیه ای گفت.

Fitbit اعلام کرد که جاه طلبی های خود را برای تولید یک ماه گذشته پس از نگرانی پدید آمده است که وجود ندارد به اندازه کافی از ماشین آلات برای درمان تمام بیماران که شما به آنها نیاز دارید در طول بیماری همه گیر. وال استریت ژورنال گزارش داد که در ماه آوریل دولت آمریکا شده بود و تقلا برای خرید هزاران هواکش برای مقابله با بحران, اما که تقاضا برای ماشین آلات تا به حال به پایان رسید که کمتر از حد انتظار است. اما هواکش ممکن است در نهایت نیاز اگر ویروس گسترش بیشتر و یا به دلیل عوامل دیگر مانند شروع فصل آنفولانزا بعد از آن در سال های وال استریت ژورنال ،

دیگر غیر پزشکی شرکت همچنین متعهد به تولید هواکش در ماه های اخیر. تولید کننده خلاء Dyson دریافت سفارش از دولت بریتانیا به تولید ماشین آلات, اما بعدا گفت که آن ونتيلاتور در نهایت تا به حال شده است مورد نیاز است. تسلا همچنین نشان داده است یک نمونه اولیه دستگاه تنفس مصنوعی ساخته شده با استفاده از فن آوری ماشین در حالی که یک دستگاه تهویه طراحی و توسعه توسط مهندسین ناسا دریافت اضطراری با استفاده از تایید FDA در پایان ماه آوریل است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن