Spotify تست پادکست های ویدئویی با دو یوتیوب ستاره

Spotify در حال حاضر تست پادکست های ویدئویی در آن برنامه شروع با دو یوتیوب ستاره ها: Zane حجازی و هیت سرباز سوا

توسط PARINEWS در 17 اردیبهشت 1399

Spotify در حال حاضر تست پادکست های ویدئویی در آن برنامه شروع با دو یوتیوب ستاره ها: Zane حجازی و هیت سرباز سواره نظام سبک اسلحه میزبان از زین و بهداشت: فیلتر نشده. جهانی تست که اجازه می دهد تا سازندگان به ها خود را ثبت فیلم به برنامه را نشان می دهد تا به صورت 50 درصد را نشان Spotify شنوندگان پادکست یک منبع نزدیک به Spotify می گوید آستانهو ویدئوها را تنها می توان در آینده به سه قسمت اخیر تعداد 28 طریق 30. آزمون نمی بصری نشان می دهد که قسمت های فیلم به همراه آنها; شنوندگان خواهد فقط می دانم یک بار آنها را به ضربه بزنید و بازی را فشار دهید و آنها با دیدن این فیلم در پایین صفحه نمایش خود را. آنها می توانید آن را روی صفحه نمایش کامل.

اگر چه این فقط یک اولیه آزمون منبع می گوید که این ویژگی به احتمال زیاد خواهد شد به پادکست ها در آینده — و "سریع است." این می تواند به خصوص مفید برای برنامه های از رینگر یک شبکه Spotify در به دست آورد و در اوایل این سال, چرا که این تیم در حال حاضر ارسال را نشان می دهد مانند این Rewatchables به یوتیوب.

ویدئوها را همگام با خوراک های صوتی و نگه داشتن بازی حتی اگر شنوندگان قفل تلفن های خود را و آگهی نقاط هنوز هم بازی خواهد کرد اما با نشان دادن ویدیو به عنوان یک تک شات شخص. این ویدئوها را نیز تنها می توان آپلود در زبان podcasters رکورد بنابراین Spotify نخواهد بود ترجمه آنها را برای مخاطبان جهانی. از ویژگی های موجود در دسکتاپ و موبایل Spotify نرم افزار.

یک Spotify سخنگو گفت: در یک نظر به آستانه: "در Spotify ما به طور معمول انجام تعدادی از آزمایشات در تلاش برای بهبود تجربه کاربر. برخی از کسانی که در آزمون تا پایان هموار راه را برای ما گسترده تر تجربه کاربر و دیگران تنها در خدمت به عنوان مهم یادگیری است. ما نمی هر گونه اخبار بیشتر برای به اشتراک گذاشتن در این زمان است."

این واقعیت است که Spotify در شروع آن آزمون با دو یوتیوب ستاره به نظر می رسد مانند یک شوت مستقیم در گوگل متعلق به شرکت. برخی از podcasters پست خود را نشان می دهد را ضبط ویدئو در یوتیوب زیرا آنها بهره مند از یوتیوب توصیه الگوریتم هر زمان که آنها خود را نشان می دهد تا به جستجو کلیپ. این منبع نزدیک به Spotify نمی بلافاصله می دانم که اگر فیلم های ارسال شده به Spotify را نشان می دهد تا در جستجو در گوگل و یا در جای دیگر در وب است.

Spotify شده است برای سال تلاش برای ساخت فیلم در آن پلت فرم یک گزینه جذاب. آن را ویژگی های حلقه ویدئوها با یک ابزار به نام بوم و آن را با تجربه ویژه محتوای ویدئو و موسیقی فیلم ها برای بزرگ نام منتشر شده است.

آیا مردم می خواهند برای تماشای ویدئوها در Spotify دشوار است برای گفتن. افرادی که به تماشای پادکست ها در یوتیوب تنها ممکن است انجام این کار به دلیل آنها یک نمایش از طریق کلیپ و Spotify نیاز به جمعیت این نشان می دهد به جستجو در گوگل برای استفاده از این است که ترافیک. افرادی که به سادگی لذت بردن از تماشای پادکست ها به جای گوش دادن به آنها ممکن است علاقه مند در آنچه Spotify در ساختمان به خصوص اگر آنها می توانید قفل گوشی خود را و نگه داشتن بازی های صوتی.

تست نکات در بزرگتر جاه طلبی های صوتی شرکت. آن را در حال حاضر ساخت یک استودیو محل در لس آنجلس است که نه تنها تسهیل پادکست ضبط بلکه تصویری. این شرکت به وضوح می خواهد به یک محل برای همه مطالب در هر صورت مردم می خواهند به مصرف.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن