نشت گاز:: 11 کشته و 300 بستری در Vizag

ویساکاپاتنام: نشت گاز در یک پلیمر گیاهی در ویساکاپاتنام کشته شدن 11 نفر و مجبور به تخلیه هزاران نفر از مردم در

توسط PARINEWS در 18 اردیبهشت 1399

ویساکاپاتنام: نشت گاز در یک پلیمر گیاهی در ویساکاپاتنام کشته شدن 11 نفر و مجبور به تخلیه هزاران نفر از مردم در 3 کیلومتر شعاع. نشت استایرن گازکه باعث تهوع و سرگیجه گرفت در اوایل صبح زمانی که گیاه در حال آماده شدن برای از سرگیری تولید بعد از امروز در نظر کاسته COVID-19 مستند محدودیت.

در روستاهای نزدیک به این کارخانه واقع در حومه شهر تصاویری در رسانه های اجتماعی در اوایل صبح امروز نشان داد مردم دروغ گفتن و حرکت در خیابان ها حداقل دو افتاده بود به تخلیه.

در جاهای دیگر نیز وجود دارد ویدئوها از پدر و مادر حمل ناخودآگاه کودکان در سلاح های خود را در خیابان و در حال اجرا به کمک پزشکی دریافت کنید. بسیاری دیگر دیده می شد خیره نشسته در پیاده رو. برخی بیشتر دراز در جاده ها, یک زن جوان در میان آنها دیده می شد سقوط. شهرداری شرکت توییتی که مردم در یک منطقه در حدود 3 کیلومتر شعاع گیاه آسیب پذیر بودند.

این حادثه برانگیخته خاطرات گاز به بیرون درز از یک آفت کش های گیاهی در Madhya Pradesh را بوپال در سال 1984. که حادثه شمارش در میان یکی از بدترین صنعتی حوادث کشته شده بود 3,500 مردم است.

در دهلی نو نارندرا نخست وزیر تماس گرفته شده آندرا پرادش وزیر Y. S. Jagan موهان ردی و وعده داده شده همه کمک که او نیاز خواهد بود. Jagan موهان ردی چپ ویساکاپاتنام به زودی پس از.

ساعت مودی نیز نامیده می شود یک نشست ملی مدیریت بحران قدرت است که او را منجر می شود. "من دعا می کنم برای همه, ایمنی و رفاه در ویساکاپاتنام" ساعت مودی گفت: در یک صدای جیر جیر قبل از این جلسه آغاز شده است. به گزارش خبرگزاری ANI ملی در واکنش به این فاجعه نیروی (NDRF) رئیس S. N. Pradhan گفت: حدود 1000 تا 1500 نفر شده بود تخلیه توسط مقامات و بیش از 800 به بیمارستان منتقل شده.

بسیاری از مردم به بیمارستان منتقل شد و بعد مرخص شد. ویساکاپاتنام منطقه پزشکی و سلامت افسر تیروملا رائو به خبرنگاران گفت: حدود 2 ساعت است که 300 نفر هنوز بستری در بیمارستان های مختلف. اواخر بعد از ظهر Pradhan گفت: یک خبر مطبوعاتی در دهلی نو که 11 نفر بودند در این حادثه.

وزیر Jagan موهان ردی تومان اعلام کرده است. 1 کرور غرامت برای نزدیک ترین خویشاوندان مرده علاوه بر Rs. 10 لاخ به افرادی که قرار داده شده است در ونتيلاتور و Rs. 25,000 به کسانی که به عنوان سرپایی درمان شدند. CM همچنین اعلام کرد که کمیته ای راه اندازی شده است برای بررسی این حادثه و دولت آماده شد به این شرکت تغییر به مکان های مختلف اگر توصیه شده توسط پانل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن