گوگل صحبت می کند در برابر تهمت را متوقف به مهمان ویزای کارگر

روز دوشنبه رئیس جمهور تهمت با صدور بیانیه تعلیق طیف وسیعی از برنامه ویزای — از جمله کارگران مهمان ویزای مانند

توسط PARINEWS در 3 تیر 1399

روز دوشنبه رئیس جمهور تهمت با صدور بیانیه تعلیق طیف وسیعی از برنامه ویزای — از جمله کارگران مهمان ویزای مانند H1-B استفاده می شود معمولا توسط شرکت های فن آوری به خارج از کشور جذب استعداد است. محدودیت های جدید اعمال می شود در درجه اول به متقاضیان ویزا یا H1-B دارندگان که در حال حاضر در خارج از کشور است.

طیف وسیعی از شرکت های با تکنولوژی و گروه های صنعت در حال حاضر به عقب نشینی در برابر اعلام این منظور به عنوان یک تهدید برای صنعت فن آوری و ما نوآوری به طور گسترده تر.

در بیانیه ای به آستانهگوگل با تاکید بر سهم مهاجران به آمریکا زندگی به طور مستقیم و بدون پرداختن به محدودیت های جدید.

"مهاجران نه تنها موجب پیشرفت های تکنولوژیکی و ایجاد کسب و کارهای جدید و مشاغل, اما همچنین حاوی زندگی آمریکایی" گفت: Google سخنگوی خوزه Castaneda. "امریکا ادامه داد: موفقیت بستگی به شرکت داشتن دسترسی به بهترین استعداد از سراسر جهان است. به خصوص در حال حاضر ما نیاز داریم که استعداد برای کمک به کمک به آمریکا بهبود اقتصادی."

گوگل یکی از حامیان H1-B ویزا میان شرکت های فن آوری بزرگ, پر کردن بيش از 6500 برنامه های کاربردی برای مهمان ویزای کارگر در سال 2019.

این برنامه که در پوش 85,000 کارگران در سراسر کشور شده است بحث برانگیز برای تعدادی از دلایل. اخیر OneZero گزارش که H1-B کارگران بیشتر در معرض تبعیض به دلیل وضعیت مهاجرت آنها گره خورده بود به اشتغال که آنها را "احساس مانند یک طبقه."

صنعت فناوری اطلاعات شورای — یک گروه صنعتی است که شامل تقریبا هر عمده فن آوری شرکت از جمله گوگل — با تاکید بر H1-B ویزا اهمیت در حفظ این صنعت مزیت رقابتی است.

"امروز اجرایی اقدام می ایستد به upend توانایی کارفرمایان ایالات متحده — در بخش تکنولوژی و فراتر از آن — برای استخدام مردان و زنان آنها نیاز به تقویت نیروی کار خود را repower اقتصاد و درایو نوآوری" این گروه در بیانیه ای گفت. "در یک زمان بحرانی برای اقتصاد ایالات متحده آن را خطرناک تاثیر در بهبود اقتصادی و رشد برای سال آمده است."

انجمن اینترنت — که اعضای آن عبارتند از: Apple, Facebook, آمازون و گوگل در زمان مشابه خط. "متنوع و انجام دارندگان ویزای H-1B در ایالات متحده آمریکا ایجاد شغل و کمک به اقتصاد ما رشد" این گروه در بیانیه ای گفت. "همه صنایع از مزایای ویزا سیستم است که اجازه می دهد تا شرکت های ایالات متحده برای جذب بهترین و درخشان بدون توجه به جایی که آنها در حال از."

در سال 2017 مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به حالت تعلیق در پردازش سریع H1-B ویزا ظاهرا به عنوان یک راه برای کاهش زمان انتظار. یک ماه بعد کاخ سفید دستور داد یک بررسی گسترده از این برنامه اگر چه نتایج حاصل از این بررسی بودند که هرگز ساخته شده است. دوشنبه را به عنوان یک پاسخ به آسیب های اقتصادی ساخته شده توسط مداوم coronavirus بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب