هوندا مکث تولید و بسته دفاتر زیر ransomware حمله

هوندا عملیات جهانی شده اند و ضربه را با یک ransomware حمله و این خودروساز ژاپنی است که هنوز کار به دست آوردن ه

توسط PARINEWS در 20 خرداد 1399

هوندا عملیات جهانی شده اند و ضربه را با یک ransomware حمله و این خودروساز ژاپنی است که هنوز کار به دست آوردن همه چیز را آنلاین. این شرکت روز سه شنبه گفت که آن را به حال به طور موقت تعطیل برخی از امکانات تولید و به مشتریان خود خدمات مالی و عملیات بسته شده است.

"[T]در اینجا این است که هیچ شواهد موجود از دست دادن اطلاعات شناسایی شخصی" هوندا می گوید: در بیانیه به آستانه. "ما از سر تولید در بسیاری از گیاهان و در حال حاضر در حال کار به سمت بازگشت به تولید خودرو ما و موتور گیاهان در اوهایو."

این ویروس است که تصور می شود از آنچه شناخته شده به عنوان "مار" ransomware. این نوع حمله شامل یک هکر رمزنگاری یک شرکت فایل ها را به گروگان گرفتند و سپس ارائه به رمزگشایی آنها را در ازای پول است. هوندا مراجعه به آن به عنوان یک "عمده کامپیوتر virus (ویروس) حمله" در داخلی آن سیستم هشدار با توجه به یک پیام بازدید شرف. "تیم از آن در سطح جهان و در سراسر NA منطقه در حال کار به طور مداوم به شامل این حمله و بازگرداندن عادی عملیات کسب و کار به سرعت به عنوان امکان پذیر است با این حال بسیاری از فرآیندهای کسب و کار است که تکیه بر سیستم های اطلاعات نهفته هستند."

در حالی که هوندا می گوید: برخی از کارخانه ها در حال باز کردن back up صاحبان قادر به پرداخت آنلاین و یا دسترسی به شرکت های مشتری خدمات وب سایت با توجه به شکایات در توییتر. و یک کارمند در یکی از این شرکت بزرگترین آمریکای شمالی مشتری و خدمات مالی دفاتر می گوید آستانه که دما کارگران (که بخش قابل توجهی از این بخش از نیروی کار شرکت) در حال پرداخت می شود در حالی که در اتاق بسته است.

حتی اگر سیستم بودند تا بسیاری از کارکنان در هوندا را ما مشتری و خدمات مالی دفاتر ندارد و توانایی به کار از راه دور. به عنوان آستانه در گزارش ممکن است این بدان معنی است که بسیاری از این کارمندان به حال به نگه داشتن رفتن به این دفاتر در طول یک بیماری همه گیر و برخی نگران بودند که این شرکت انجام نمی شد به اندازه کافی برای متوقف کردن گسترش COVID-19. در چند هفته گذشته اگر چه کارکنان این دفاتر گفت: در آستانه است که هوندا در نهایت برقرار متوسط چک اجرای اجتماعی فاصله و در برخی از مکان های مجاز بیشتر مردم به کار از راه دور.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب