جو بودن در حال گرفتن پادکست خود را خاموش Spotify به دلیل شرکت 'در حال قرص' مخاطبان خود را

جو بودن، یکی از بزرگترین پادکست های انحصاری اسپاتیفای، در حال ترک سکو است. او و نمایش او دیگر منحصر به اسپاتیف

توسط PARINEWS در 6 شهریور 1399

جو بودن، یکی از بزرگترین پادکست های انحصاری اسپاتیفای، در حال ترک سکو است. او و نمایش او دیگر منحصر به اسپاتیفای پس از ۲۳ سپتامبر نخواهد بود، او در تازه ترین قسمت خود می گوید در حالی که همچنین به ظاهر پیشنهاد می کند که ممکن است در Spotify در همه در دسترس نباشد.

او می گوید: «۲۳ سپتامبر نمی توانم به شما بگویم که این پادکست کجا خواهد بود.» "اما همانطور که می ایستد، من می توانم به شما بگویم که در آن نخواهد بود، و این Spotify است."

او این اطلاعیه را فرصتی برای سوختن اسپاتیفای و جزئیات تاریخ خود با این شرکت می گیرد که در سال هایی که قراردادش را امضا کرد، به رقیبی قابل ملاحظه در زمینه پادکست تبدیل شده است. او ادعا می کند که نمایش او بیش از مخاطبان اسپاتیفای تا ۹۰۰ درصد به انتظارات می رسد تا حدی که شنوندگانش سکو را سقوط دادند.

با این حال، او می گوید که هرگز جایزه ای دریافت نکرده است و شرکت به او و تیمش اجازه نمی داد که در کریسمس و شب سال نو روزهای تعطیلات را طول بکشند، زیرا این امر آن ها را ملزم به از دست دادن دو قسمت می کرد. در حالی که این شرکت به آنها پاداش واقعی پرداخت نمی کند، آن را ارائه شده به آنها رولاکس به جای، تنها به می گویند ساعت آنها را برداشت بیش از حد گران بود. سپس، او پیشنهاد Spotify دادن پول دور به طرفداران خود را برای کریسمس به جای. شرکت رد شد.

او می گوید: «این اولین باری بود که بر من طلوع می کرد که اسپاتیفای در حال بالش است.» "شما مخاطبان را از پادکست قرص، و شما همچنان به قرص هر مرحله از راه بدون هیچ گونه توجه به [طرفداران.]"

او می گوید در مقایسه با دو سال پیش، زمانی که او به Spotify امضا کرد، پادکست ها می توانند معاملات بهتری از شرکت های متعدد پیدا کنند، و او پیشنهاد می کند که اسپاتیفای تنها علاقه مند به پیدا کردن نمایش های محبوب جدید به جای تغذیه پادکست "اکوسیستم" است.

او می گوید: «همه به دنبال تغذیه خاک نیستند، بعضی ها فقط به دنبال گرفتن میوه هستند.»

او ادعا می کند که خوکچه هندی برای جاه طلبی های پادکست اسپاتیفای است زیرا او از قبل تأسیس شده بود و مخاطبان را به اسپاتیفای آورد. او ثابت کرد که مدل انحصاری ها می تواند برای شرکت کار کند، او می گوید.

او می گوید: «اسپاتیفای هرگز به صورت انفرادی به این پادکست اهمیت نمی داد.» "اسپاتیفای فقط به سهم ما در پلت فرم اهمیت می داد." این شرکت از او می خواست که تبلیغات را بخواند و او نپذیرفت و آن را به یکی از تنها نمایش هایی کرد که بر روی سکو پول در نمی آورد.

او می گوید او و اسپاتیفای در مورد جایی که "پادکست ما را برای پنج سال آینده می برد" متفاوت است.

"من نمی خواهم به هیچ معامله بد است که کار مطلوب نسبت به افرادی که ایجاد کرده اند که مسیر تسلیم نیست."

به طور گسترده ای، او کل سیستم پادکست را زیر سوال می آورد و یک جریان پادکست چه ارزشی دارد، به خصوص با توجه به اینکه نوازندگان و برچسب های ضبط در حال حاضر آن شرایط را با سیستم عامل های جریانی تثبیت کرده اند. این عدد، برای پادکست ها، هنوز استاندارد نشده است.

بودن اولین پادکستر مرتبط با Spotify نیست که در مورد این صنعت صحبت می کند. میزبانان نود The Nod, که پس از خریداری گیملت مدیا متعلق به اسپاتیفای به یک نمایش متعلق به اسپاتیفای تبدیل شدند، در ماه ژوئن در مورد مسائل خود با مالکیت نمایش صحبت کردند. بریتنی لیز و اریک ایدینگز می گویند نمایش و مخاطبان خود را ساختند اما صاحب هیچ کدام از آن ها نبودند.

لوز به ورگ گفت: «در پایان روز، سرمایه گذاری در استعداد کسی با داشتن استعداد خودتان یکسان نیست.» "بسیار عجیب است که [Spotify و Gimlet] تنها افرادی هستند که می توانند ادعای مالکیت بر[Nod و بخش های آن]."

اسپاتیفای با امضای نام های بزرگی مانند کیم کارداشیان وست، جو روگان و میشل اوباما تیترهایی در این صنعت به نمایش های انحصاری ساخته است. شرایط تمام آن معاملات نامشخص است، اما حداقل بخشی از استراتژی این است که Spotify به فروش تبلیغات در برابر آن نشان می دهد، توری آن درآمد اضافی است. (این شرکت شامل تبلیغات در پادکست ها است، حتی اگر مشترکان حق بیمه گوش می دهند.) این نیاز به نشان می دهد بزرگ برای فروش معاملات آگهی بزرگ.

پادکست به وضوح به یک پول ساز بالقوه عظیم تبدیل شده است، اما برخی از میزبان ها خواهان مالکیت و پرداخت بیشتر هستند. بودن روشن نمی کند که آیا او سرگرم ارائه می دهد منحصر به فرد دیگر، و اینکه آیا او فکر می کند که آینده پادکست است. او راه را برای مدل انحصاری هموار کرد و به ظاهر آن را رها می کند، حداقل در حال حاضر.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن