مایکروسافت کپی خود ویندوز جدید مدیر بسته از رقیب AppGet ادعای توسعه دهنده

مایکروسافت همه را متعجب کرد و با خود ویندوز جدید Package Manager (winget) در هفته گذشته, اما آن را مانند به نظ

توسط PARINEWS در 8 خرداد 1399

مایکروسافت همه را متعجب کرد و با خود ویندوز جدید Package Manager (winget) در هفته گذشته, اما آن را مانند به نظر می رسد این شرکت کپی هسته مکانیک از یک توسعه دهنده در آن مصاحبه ها و ارواح. Keivan بیگی توسعه دهنده پشت بسته مدیر AppGet ارائه یک حساب دقیق از مایکروسافت رسیدن به او در سال گذشته با علاقه کار خود را قبل از رفتن آرام و سپس راه اندازی خود را winget رقیب. آن را برای تلفن های موبایل مانند Sherlocking — یک اصطلاح است که اشاره به اپل undercutting برنامه های شخص ثالث با ایجاد قابلیت های خود را به طور مستقیم به macOS یا iOS — اما در مایکروسافت و ویندوز جهان است.

AppGet رایگان و open source package manager برای ویندوز که خودکار نصب نرم افزار بر روی رایانه های شخصی ویندوز. آن را مورد توجه مایکروسافت در سال گذشته پس از اندرو Clinick مدیر برنامه مسئول برنامه مدل در مایکروسافت رسیده به AppGet توسعه دهنده Keivan بیگی. مکالمات در نهایت منجر به Clinick دعوت توسعه به مصاحبه برای یک نقش در مایکروسافت است که ببینید او کار بر روی بهبود توزیع نرم افزار در ویندوز از طریق کار خود را در AppGet.

بیگی در مصاحبه در ماه دسامبر و پس از آن هرگز شنیده ام هر چیزی را از این شرکت نزدیک به شش ماه تا زمانی که او موفق به دریافت یک 24 ساعت سر که مایکروسافت راه اندازی winget هفته گذشته است. "هنگامی که من در نهایت شاهد اعلام و مخازن گیتهاب من شوکه شده بود? ناراحت است ؟ من حتی مطمئن شوید که چه من به دنبال" می گوید بیگی.

بیگی ادعا می کند که "هسته مکانیک, اصطلاحات آشکار فرمت و ساختار حتی بسته مخزن پوشه ساختار" مایکروسافت winget همه به شدت با الهام از AppGet. مایکروسافت تنها به طور خلاصه اشاره AppGet یک بار در اعلام آن در throwaway خط که در لیست های دیگر ویندوز بسته مدیران.

"چه بود کپی با هیچ اعتباری است که پایه و اساس این پروژه است. چگونه آن را در واقع کار می کند," توضیح می دهد بیگی در یک جداگانه ویرایش پست. "و من به این معنی نیست که مفهوم کلی بسته / برنامه مدیران... WinGet این نسخهها کار میکند تقریبا یکسان به راه AppGet کار می کند."

بیگی در حال حاضر توقف کار در AppGet مایکروسافت تدافعی جلو با winget. در یک ایمیل به آستانهاو می گوید خواهد بود وجود دارد هیچ نقطه ای در رقابت. "من فکر نمی کنم fragmenting اکوسیستم به نفع هر کسی که می گوید:" بیگی. AppGet خواهد شد در حال حاضر تعطیل, در آگوست 1st, و بیگی است که عمدتا ناراضی چگونه مایکروسافت نمی اعتبار او را برای کار خود را.

"اعلام شد به خصوص بد داده شده چقدر اعتبار داده شده برای AppGet در مقایسه با پروژه های دیگر می گوید:" بیگی. او به دنبال به رسمیت شناختن از مایکروسافت بیش از هر چیز. "من فکر می کنم برخی از اسناد اعتباری / عادلانه خواهد بود اما من فکر نمی کنم آن را واقعا مهم چیزی است که من می خواهم به اتفاق می افتد می گوید:" بیگی با اشاره به او شده است دور توسط پاسخ به وبلاگ خود پست.

"هنگام نوشتن این مقاله من سعی کردم به عنوان واقعی و عادلانه که من احتمالا می تواند, می گوید:" بیگی. "و از آن شده است بسیار لذت بخش می دانم که من دیوانه نیستم و کل وضعیت بود که ناعادلانه به عنوان من فکر کردم و غیر خودی تمایل دارند به توافق برسند."

توسعه دهندگان دیگر از نرم افزار منبع باز را در بر داشت خود را در موقعیت های مشابه که در آن خود مایکروسافت نرم افزار شده است به شدت با الهام از گزینه های رایگان و منبع باز است. بریزبن-نرم افزار مبتنی بر توسعه دهنده Paul Stovell هشدار داد در اوایل این سال است که مایکروسافت آن مشق شب در گزینه های منبع باز. اگر مایکروسافت خود را رقیب سپس Stovell می گوید: "بعید است آنها نمی انجام تحقیقات خود را و یا آگاه بودند جایگزین."

ما رسیده به مایکروسافت از اظهار نظر در AppGet وضعیت اما در زمان انتشار این شرکت هنوز ارائه توضیح.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن