همسایه از بین می برد رو به جلو خود را به پلیس برنامه

محله های شبکه های اجتماعی برنامه همسایه می گوید آن است که قطع آن به جلو به پلیس از ویژگی های است که به کاربران

توسط PARINEWS در 1 تیر 1399

محله های شبکه های اجتماعی برنامه همسایه می گوید آن است که قطع آن به جلو به پلیس از ویژگی های است که به کاربران اجازه ارسال پیام هیئت مدیره پست به طور مستقیم به پلیس محلی بلومبرگ CityLab گزارش شده است. این سایت شده است تحت افزایش نظارت برای چه آن دسته ارتباطات با اجرای قانون و برای چه آن دسته نژادپرستی در میان اعضای آن برنامه است.

"به عنوان بخشی از ما ضد نژاد پرستی کار و تلاش ما را به همسایه یک محل که در آن همه همسایگان احساس خوش آمدید ما شده اند با بررسی تمامی جنبه های محصول ما" این شرکت اعلام کرد در یک پست وبلاگ. "پس از صحبت با اعضای و همکاران سازمان است که از جلو به پلیس ویژگی می کند نیازهای اعضای ما و تنها درصد کمی از سازمان های اجرای قانون تصمیم به استفاده از ابزار است."

سیاه همسایه کاربران گفته اند شرف که پست ها در برنامه اغلب آنها را احساس ناامن و داوطلب مدیران باید سکوت نوشته های در مورد سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات. همسایه مدیر عامل سارا راهب صومعه گذراند یک پست وبلاگ در ژوئن 11 با عنوان "یک همسایه که در آن هر کس تعلق دارد" گفت: این شرکت با در نظر گرفتن مراحل بهبود تنوع. "نژاد پرستی هیچ جایی در Nextdoor" Friar نوشت.

این شرکت همچنین ایمیل خود را در جامعه منجر —کسانی که در حد متوسط مکالمات در نرم افزار— در اوایل این ماه به طور خاص آموزش آنها را به اجازه می دهد بحث در مورد سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. "روشن مکالمات مربوط به نابرابری نژادی و سیاه زندگی ماده مجاز در Nextdoor" ایمیل اعلام کرد. "در همان زمان آن را حیاتی است که تمام مکالمات باقی می ماند مدنی — صرف نظر از این موضوع."

با توجه به بلومبرگ CityLab, همسایه ظاهرا حفظ خواهد کرد در جای دیگر ویژگی های است که اجازه می دهد تا ارتباط با ادارات پلیس از طریق این برنامه از جمله ارسال و دریافت پیام های مستقیم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب