فاز 2 آزمایش های انسانی واکسن COVID-19 برای شروع در بیمارستان JSS به زودی

Mysore/Mysuru: The Phase-2 human trials of Oxford University's COVID-19 vaccine 'Covishield', manufactured at

توسط PARINEWS در 6 شهریور 1399

Mysore/Mysuru: The Phase-2 human trials of Oxford University's COVID-19 vaccine 'Covishield', manufactured at the Pune-based Serum Institute of India (SII) will begin at Mysuru's JSS Hospital and Medical College in a couple of days. این موسسه در انتظار دستورالعمل ها و نمونه هایی از SII است.

بیمارستان جی اس اس برای گرفتن آزمایش های واکسن COVID-19 کوتاه شده است. مدیر بیمارستان جی اس اس و رئیس آزمایشگاه آزمایش COVID-19 دیاناند که صبح امروز با ستاره میکور صحبت می کرد، گفت که به این موسسه اجازه انجام آزمایش های انسانی داده شده است و ICMR و دیگر مقامات قانونی در حال حاضر امکانات موجود در این نهاد را بازرسی کرده اند.

وی تصریح کرد: بازرسی از زیرساخت ها و ترخیص کالا بسیار مهم بود و ما برای انجام آزمایش های انسانی تصویب شده ایم. ما منتظر نمونه ها و دستورالعمل های آزمون هستیم. محاکمه ها تا چند روز دیگر آغاز خواهد شد.»

نامزد واکسن که توسط موسسه جنر دانشگاه آفورد توسعه یافته است، با نام تجاری 'Covishield' در هند راه اندازی خواهد شد. موسسه سرم با شرکت داروسازی بریتانیایی-سوئدی AstraZeneca برای تولید یک میلیارد دونه واکسن در این کشور گره خورده است.

اولین آزمایش های انسانی واکسن روز گذشته با اولین بیمارانی که توسط کالج پزشکی و بیمارستان دانشگاه بهاراتی ویدیاپیتام تلقی (BVDU) در پونه به نمایش گذاشته شدند، آغاز شد. دیروز برخی از بیماران غربالگری شدند و مرحله بعدی این است که گزارش های آزمایش آنتی بادی COVID خود را دریافت کنند. اگر منفی شوند، با واکسن 'Covishield' inoculated خواهند شد.

محاکمه قرار است در سراسر 17 سایت انتخاب شده انجام شود، از جمله AIIMS دهلی، دانشگاه بهاراتی ویدیاپیتام تلقی شده در پونا، موسسه تحقیقات علوم پزشکی یادبود راجندرا (RMRIMS) در پتنا، موسسه تحصیلات تکمیلی آموزش پزشکی و تحقیقات در چاندیگار، AIIMS-Jodhpur، بیمارستان نهرو در گوراخپور، کالج پزشکی آندرا در Visakhapatnam و بیمارستان JSS در میسورو. احتمال می رود بیش از ۱۶۰۰ نفر بالای ۱۸ سال در محاکمه ها شرکت کنند.

این واکسن از یک نسخه ضعیف شده از یک سرماخوردگی مشترک به نام آدنوویروس ساخته شده است که از شامپانزه ها گرفته شده و از نظر ژنتیکی اصلاح شده است. به گفته کارشناسان، نامزد واکسن - ChadOx1NcOV - نتایج تشویق کننده ای را در آزمایش های اولیه انسانی نشان داده است. نتایج کارآزمایی فاز 1/2 که در مجله پزشکی 'لانست' منتشر شده است، نشان می دهد که این واکسن پاسخ ایمنی قوی را القا کرده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن