بیمارستان های خصوصی می تواند در درمان COVID-19 بيمار: Govt.

نیروی کار نیمه هزینه تست در بیمارستان های خصوصی برای افراد معرفی شده توسط دولت بیمارستان بنگلور: Karnataka خوا

توسط PARINEWS در 30 خرداد 1399

نیروی کار نیمه هزینه تست در بیمارستان های خصوصی برای افراد معرفی شده توسط دولت بیمارستان

بنگلور: Karnataka خواهد طناب در بیمارستان های خصوصی برای درمان COVID-19 بيمار. "تنها بيمارستان های دولتی بودند که مورد استفاده برای درمان بیماران تا در حال حاضر و رفتن به جلو بیمارستان های خصوصی نیز خواهد شد مورد استفاده برای درمان بیماران" گفت: آموزش پزشکی وزیر Dr. K. Sudhakar.

او هشدار داد که دقیق عمل خواهد بود آغاز در برابر بیمارستان های خصوصی که حاضر به اعتراف Coronavirus بیماران. کارناتاکا یکی از معدود استانهای کشور است که تا کنون درمان همه COVID بیماران در خود دولت اجرا امکانات و مجاز شرکت های خصوصی تنها برای مشاهده مشکوک به مردم و یا برای نگه داشتن آنها را در انزوا.

تصمیم به خصوصی شامل موسسات پزشکی در COVID-19 درمان می آید به عنوان دولت شاهد افزایش موارد مثبت به ویژه در پایتخت آن بنگلور. بیشتر نگرانی بخشی است که تعداد زیادی از مردم بدون اینتر-دولت, سفر, تاریخ, تست مثبت نشان می دهد گسترش این ویروس در جامعه است.

هزینه تست

دیروز COVID-19 نیروی کار تصمیم به نصف کاهش هزینه تست در بیمارستان های خصوصی برای افراد معرفی شده توسط دولت بیمارستان. همچنین قرار دادن یک کلاه بر روی اجاره اتاق و درمان هزینه از بیماران مراجعه کننده با هر بیمارستان دولتی.

تصمیم در این زمینه گرفته شده در نیروی کار جلسه به ریاست وزیر بهداشت B. Sriramulu دیروز. طبق تصمیم, هزینه COVID-19 آزمون در یک بیمارستان خصوصی خواهد بود تومان. 2,600 برای افراد مراجعه کننده توسط یک بیمارستان دولتی در حالی که این امر می تواند تومان. 4,500 اگر یکی می رود به طور مستقیم.

به عنوان در هر تصمیم گیری از نیروی کار یک بیمارستان دولتی ارجاع بیمار خواهد بود به اتهام تومان. 5,200 هر روز اگر بستری در بخش است. اتهامات تومان خواهد بود. 7,500 هر روز اگر نیاز است که اکسیژن را پشتیبانی می کند. برای جداسازی بخش هزینه ثابت است در Rs. 8,500 هر روز در حالی که این امر می تواند تومان. 12,000 هر روز برای یک ICU با دستگاه تنفس مصنوعی.

خصوصی و بیمارستان ها و خانه های سالمندان انجمن (PHANA) پیشنهاد کرده بود برای درمان BPL بیماران برای قیمت تومان. 5,200-Rs. 10,000 روز بسته به شدت مورد. برای دیگر بیماران تحت پوشش بیمه درمانی خصوصی طرح و یا کسانی که پرداخت از جیب خود به بستری شدن در بیمارستان هزینه در هر روز متفاوت از Rs. 15,000-Rs. 33,000 بسته به ماهیت درمان مورد نیاز در هر نشان می دهد قیمت ها پیشنهاد شده توسط انجمن ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی-هند (AHPI) و PHANA.

تمام بیمارستان های خصوصی گفته شده به ذخیره 50 درصد از تخت خود را برای درمان COVID بیماران. علاوه بر این که آنها توصیه شده است به دنبال درمان پروتکل های هر دولت مرکزی دستورالعمل.

ILI و ساری موارد

نیروی کار نیز به کارگردانی بیمارستان های خصوصی برای ادامه درمان آنفولانزا مانند بیماری (ILI) شدید و عفونت های حاد تنفسی (ساری) بیماران حتی پس از آنها تست مثبت برای COVID-19 اگر امکانات مجهز به رسیدگی به آن است.

دولت بیشتر به کارگردانی بیمارستان های خصوصی به اطلاع وزارت بهداشت در مورد همه ساری و ILI موارد آنها در حال درمان است. بیمارستان باید به اطلاع مقامات بهداشتی در مورد موارد آنها به ادامه درمان پس از آنها یافت می شود مثبت برای COVID-19.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن