مدارس خصوصی اصرار دولت. نه به جسم به مجموعه ای از هزینه برای کلاس های آنلاین

میسور/Mysuru: این CBSE, ICSE & وزارت امور خارجه هیئت مدیره مدرسه خصوصی مدیریت انجمن (CISPMAM), Mysuru است

توسط PARINEWS در 31 تیر 1399

میسور/Mysuru: این CBSE, ICSE & وزارت امور خارجه هیئت مدیره مدرسه خصوصی مدیریت انجمن (CISPMAM), Mysuru است به دادگاه تجدید نظر به دولت اجازه دهید آنها را جمع آوری هزینه برای کلاس های آنلاین از پدر و مادر به پرداخت حقوق کارکنان و اطمینان از عملکرد صاف از مدارس.

جلسه Mysuru منطقه وزیر S. T. Somashekar روز گذشته رئيس جمهور انجمن Sudhakar S. شتی اعلام کرده است که تمام مدارس را تعطیل مارس 21 با توجه به ناگهانی مستند با توجه به گسترش COVID-19. "ما درخواست پدر و مادر و دولت به درک که lakhs از معلمان و دیگر کارکنان و پرسنل اداری خواهد بود به شدت آسیب دیده بدون حقوق خود را," او گفت:.

اکثر مدارس بود بلافاصله شروع کلاس های آنلاین و تضمین کرده است که دانش آموزان به طور موثر به درگیر. "ما به پیروی از دستورات از CBSE و وزارت توسعه منابع انسانی به اطمینان حاصل شود که یادگیری همچنان ادامه دارد و در حال تلاش در تسهیل زندگی کلاس ها و دیگر فعالیت های" او گفت:.

وجود دارد بیش از 240 CBSE, ICSE و دولت هیئت مدیره مدارس خصوصی در Mysuru که در آن بیش از 40 ، 000 نفر مشغول به کار هستند. "وزیر آموزش و پرورش هشدار داده است مدارس به جمع آوری هزینه از دانش آموزان و مدارس در قبال عمل است. در نظر گرفتن مزیت ناعادلانه از وزیر کلمات حدود 40 درصد از دانش آموزان متخلف در پرداخت شهریه و در نتیجه در گرو بحران مالی به این موسسه است که در تلاش برای پرداخت حقوق کارکنان و معلمان" شتی ادعا کرد.

او اضافه کرد که حتی دولت افسران کارکنان بانک و کسانی که کار از خانه که در حال پرداخت حقوق امتناع از پرداخت هزینه. دولت باید اجازه دهد که مدارس به جمع آوری هزینه برای کلاس های آنلاین مانند دولت تامیل نادو Odisha و راجستان.

"غیر مسلح مدارس وابسته هستند تنها در هزینه های خود را به پرداخت حقوق و هزینه های ماهانه مانند برق و آب و بهداشت و درمان حمل و نقل, امنیت, خانه داری, بهداشت, از Wi-Fi و غیره. دولت باید تدوین و فرموله کردن سیاست به نفع مدارس," او گفت:.

"در حالی که ما درک می کنیم که این سختی برای همه ما می خواهیم موسسات مجاز به جمع آوری هزینه از پدر و مادر که قادر و مایل به انجام این کار. ما نمی خواهید به سازش در حقوق ما آموزشی و غیر آموزشی کارکنان" شتی گفت: وزیر.

وی Somashekar به چشم پوشیدن قبض برق از موسسات آموزشی بهره از بانک ها و بیمه و مالیات جاده ای برای وسایل نقلیه برای مدت شش ماه.

MP Pratap Simha بیش از حد درخواست وزیر برای آمدن به نجات از مدارس که در dire straits با توجه به همه گیر.

در پاسخ به درخواست وزیر Somashekar به آنها اطمینان داد که او را تا این موضوع را با وزیر B. S. Yediyurappa.

BJP رهبر H. V. Rajeev, انجمن, معاون رئیس جمهور Venkatesh, Ravindraswamy دانشیار وزیر Manjunath و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن