Rellow پلاک نصب شده در Kuvempu را 'Udayaravi خانه در Mysuru

Yuva تیپ راه اندازی پروژه های جدید را به شما معرفی دولت بزرگ شخصیت و مکان از اهمیت میسور/Mysuru: آبی پلاک نصب

توسط PARINEWS در 20 خرداد 1399

Yuva تیپ راه اندازی پروژه های جدید را به شما معرفی دولت بزرگ شخصیت و مکان از اهمیت

میسور/Mysuru: آبی پلاک نصب شده در یک محل عمومی در بریتانیا و جاهای دیگر به عنوان یک دائم ثبت نام برای بزرگداشت یک پیوند بین آن محل و یک فرد معروف رویداد یا سابق ساختمان در محل خدمت به عنوان یک تاریخی نشانگر. به طور مشابه به شناسایی مکان افراد و ساختمان ها که ویژه لینک Yuva تیپبه رهبری بنیانگذار آن Chakravarti Sulibele گرفته تا یک پروژه جدید را نصب 'Rellow پلاک' (پلاک قرمز و زرد رنگ) در چنین مهم ،

این Rellow پلاک ویژگی های شرح مختصری از جایی که از آن خواهد شد نصب شده به غیر از آپلود جزئیات چنین مکان هایی در وب سایت 'rellowplaques.com'

ابتکار جدید راه اندازی شد در شهرستان دیروز با نصب 'Rellow پلاک' در 'Udayaravi' خانه Rashtrakavi Kuvempu در V. V. Mohalla, Mysuru. پلاک رونمایی شد توسط Kuvempu دختر Tarini و پسر در قانون Dr. K. Chidananda Gowda است که سابق معاون صدراعظم Kuvempu دانشگاه.

صحبت به مناسبت دکتر Chidananda Gowda گفت که نصب Rellow پلاک یک حرکت خوب. "مواردی وجود دارد از مردم که برای آمدن به Mysuru به بازدید Kuvempu محل اقامت جستجو برای خانه خود را در Kuvempunagar. از این رو این طرح کمک بزرگی به," او اضافه شده است.

Tarini Chidananda ابراز قدردانی خود را بیان کرد: "بسیاری از نمی دانم در مورد اقامت از Kuvempu در Mysuru. در حال حاضر این پروژه اطلاعات در دسترس خواهد بود در نوک انگشت بر روی اینترنت است."

Yuva تیپ موسس و سخنران Chakravarti Sulibele گفت که از آن شده است شش سال پس از Yuva تیپ آغاز فعالیت های اجتماعی با انتظارات است. "هنگامی که همه در این مستند ما یک ایده از معرفی مکان ها و شخصیت از اهمیت به مردم و در نتیجه این پروژه آغاز شد," او اضافه شده است.

"Rellow پلاک نصب خواهد شد در مکان های/ سایت اهمیت و اطلاعات ارسال خواهد شد در مورد همان در وب سایت. همچنین نقشه گوگل لینک داده خواهد شد. در مرحله اول ما باید شناسایی 600 چنین مکان هایی در دولت است. One day-1 خود ما نصب شده اند از جمله پلاک 60 ، در این سایت ما همچنین ارائه برای عموم به اطلاعات از هر مکان از اهمیت آنها می دانند که در آن ما می توانیم نصب Rellow پلاک" او توضیح داد.

Yuva تیپ را S. Chandrashekar, Prashanth, Nityananda Vivekavamshi, Mahendra و دیگران حاضر بودند.

این است که یک ایده جدید است. زمانی که من در انگلستان تور من می خواستم به بازدید از مکان های که Swami Vivekananda سفر کرده بود. 'آبی پلاک' تسهیلات وجود دارد به من کمک کرد شناسایی چنین مکان. ما بیش از حد را شروع کرده اند این ابتکار تحت 'Rellow پلاک.' در مجموع 15 مکان شناسایی شده اند در Mysuru از جمله Kuvempu محل اقامت و جهان تنها زبان سانسکریت روزانه 'Sudharma' منتشر شده از شهرستان. – Chakravati Sulibele.

Kuvempu را Mysuru اقامت به عنوان موزه

ما در حال آماده به تحویل 'Udayaravi' اقامت شاعر برجسته Kuvempu در Mysuru به دولت برای تبدیل آن به موزه" گفت: Kuvempu را son-in-law, Dr. Chidananda Gowda.

صحبت به فشار افراد در 'Udayaravi' او گفت که از سال ها مذاکرات به تبدیل Kuvempu محل اقامت به موزه و ما توافق کرده اند که خوشبختانه به تحویل خانه به دولت است. ما باید برخی از شرایط که دولت باید به توافق برسند قبل از مصرف بیش از خانه او اضافه شده است.

"پس از تبدیل این خانه به موزه مدیریت کمیته تشکیل می شود برای حفظ همان و دو نفر از اعضای Kuvempu خانواده باید اعضای آن کمیته. Kuvempu خانه در Kuppalli, Shivamogga شده و تبدیل به موزه است و به خوبی نگهداری شده توسط دولت است. اگر به طور مشابه, 'Udayaravi' نیز حفظ ما هیچ اعتراض," او اضافه شده است.

جهان تنها زبان سانسکریت روزانه 'Sudharma' بیش از حد می شود یک پلاک

بعد از آن در روز دیروز, Yuva تیپ بنیانگذار Chakravarti Sulibele بازدید از دفتر جهان تنها زبان سانسکریت روزانه 'Sudharma' و نصب Rellow پلاک در محل آن واقع در #561, 2nd صلیب Ramachandra Agrahara در شهرستان. پلاک رونمایی شد توسط Sudharma ویرایشگر Sampath کومار و همسرش, K. S. Jayalakshmi. صحبت به مناسبت Chakravarti Sulibele تمجید از تلاش های Sudharma زن و شوهر و خواست سانسکریت عاشقان به جلو آمده و حمایت این بزرگوار تلاش.

یک تنه از میوه ها !

Jackfruits معمولا رشد در گسترش شاخه های درخت وادار کردن مردم به استفاده از یک نردبان برای بالا رفتن از درخت به شهامت میوه ها. اما اگر شما اتفاق می افتد به بازدید از خانه Kuvempu در VV Mohalla, شما می توانید میوه های در حال رشد از پایین تنه خود را و آن را آسان برای مردم را به آنها دل و جرات یک بار رسیده برای مصرف.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن